|
Post by jawoel on Jul 30, 2006 15:57:16 GMT 1
|
|
|
Post by De Boodschapper on Jul 30, 2006 22:10:13 GMT 1
tof reggaeforum
|
|
|
Post by whatsyerproblem on Jul 31, 2006 0:53:18 GMT 1
duizend maal onze excuses Omj'ke, maar: talkabouts talk about non reggae things here: music, links, sports, politics, movies, birtdays, news, entertainment, ... around the world nog is excuseer ons voor onze onwetendheid
|
|
|
Post by stical on Jul 31, 2006 14:09:49 GMT 1
Da filmpke heeft hier al eens opgestaan maar inderdaad zonder duidelijk geluid en "subtitles".
Bewijst toch wel hoe mensen soms volledig opgaan in een computerspel met dit als gevolg.
Ben nu ook wel vrij ongeduldig en halve duitser maar als ik het echt op mijn zenuwen zou krijgen van een game zet ik de PC gewoon af.
En speel toch al geen games meer sinds mijn 17 nadat ik eens een virus had in Space Quest VI waardoor mijn HD gecrasht is alsook mijn eindwerk Scheikunde .
|
|
|
Post by skandalamophana on Jul 31, 2006 18:06:03 GMT 1
volledig fake haha als die zo ramt op z'n toetsen, springen de plaktoetsen in actie!
|
|
|
Post by Selector Waxx on Aug 1, 2006 13:31:23 GMT 1
voor mij is counterstrike of iets dergelijk in elk geval ideaal om mij af te reageren/ontstressen of ongewilde aggressie kwijt te geraken... Maar hier zie ik het omgekeerde, wat niet echt gezond is
|
|
|
Post by De Boodschapper on Aug 2, 2006 11:30:43 GMT 1
duizend maal onze excuses Omj'ke, maar: talkabouts talk about non reggae things here: music, links, sports, politics, movies, birtdays, news, entertainment, ... around the world nog is excuseer ons voor onze onwetendheid ge mag da nie zo rap als een diss nemen é ;-) ge moet gij geen sorry zeggen tegen mij. kvind da gewoon wat overdreven zo'n filmpjes, maar 't is uw recht dit te posten tuurlijk!
|
|
|
Post by Miss Jigal on Aug 2, 2006 16:52:56 GMT 1
Hier hebbe we weer zo'n anoniem kieke da z'n smoel 'ns open trekt (anoniem natuurlijk, hoe anders?) om iemand aan te vallen. Dat is zeer "reggae"-minded moet 'k zegge...
(En ja, ik ben me ervan bewust dat ik nu da anoniemerke aanval, maar 't moest er efkes uit... En ik verschuil me tenminste ni.)
|
|
|
Post by De Boodschapper on Aug 2, 2006 18:43:38 GMT 1
idd miss jigal, they can run but they can't hide :-) you seem to know this bigggg up!
|
|
|
Post by bangbang on Aug 15, 2006 20:40:05 GMT 1
|
|