|
Post by Mr.Nuts on Sept 4, 2006 10:40:41 GMT 1
Na het (lange) sparen voor de schneuzes, lijkt het tijd om voor iets nieuws te sparen... Er zijn al enkele spatlapkes in den dance, maar die lapkes zelf schreeuwen om langer, groter, krullender en sterker te worden!!! vandaar aan ieder die er al eentje heeft:
|
|
|
Post by dommerik on Sept 4, 2006 10:52:23 GMT 1
wat is precies een spatlap?
|
|
|
Post by spatlap on Sept 4, 2006 10:55:12 GMT 1
een nektapijt
|
|
|
Post by amoz on Sept 4, 2006 10:58:14 GMT 1
wat is precies een spatlap? Spatmat! Nektapijt! Neukteugels! Foktroskes! Der Rudi Völler for president! Mr. Nuts
|
|
|
Post by General Jonee on Sept 4, 2006 10:59:17 GMT 1
|
|
|
Post by amoz on Sept 4, 2006 11:09:52 GMT 1
Merci voor de heerlijke links, general Sjonnie!
|
|
|
Post by Sifakah on Sept 4, 2006 11:33:56 GMT 1
Carpetland !
R.I.P. "Makke", wijlen mijn tapijtheld en lichtend voorbeeld
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Sept 4, 2006 11:55:43 GMT 1
wat is precies een spatlap? Spatmat! Nektapijt! Neukteugels! Foktroskes! Der Rudi Völler for president! Mr. Nuts WICKED en de jean-marie heeft er ook een schoontje, maar ik kan zo geen fotookes posten(allé da lukt nooit bij mij!)
|
|
|
Post by Kinja on Sept 4, 2006 17:19:47 GMT 1
Volgens mij zijn hier enkele interpretaties vatbaar. Hier in de geburen verstaat men onder neukteugels de vetophopingskes aan de zijkant van een vrouw haar buik. (Daar waar het serieus kan kietelen.) Nuttig bruikbaar in verschillende posities waaronder de 'hardcore backshot' en de 'gal pon top'. Deze noot volledig ter zijde.
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Sept 4, 2006 17:26:52 GMT 1
Volgens mij zijn hier enkele interpretaties vatbaar. Hier in de geburen verstaat men onder neukteugels de vetophopingskes aan de zijkant van een vrouw haar buik. (Daar waar het serieus kan kietelen.) Nuttig bruikbaar in verschillende posities waaronder de 'hardcore backshot' en de 'gal pon top'. Deze noot volledig ter zijde. Daar hebt ge een punt, maar ook in da opzicht kan uw (haar-)spatlap -zoals we in deze topic bedoelen met spatlap of neukteugels- als 'neukteugels' gebruikt en/of bekeken worden Dus:
|
|
|
Post by Mistah Bong on Sept 4, 2006 17:30:33 GMT 1
[WICKED en de jean-marie heeft er ook een schoontje, maar ik kan zo geen fotookes posten(allé da lukt nooit bij mij!) De Michel ni vergeten Mr. Nuts.
|
|
|
Post by ron amoz jeremy on Sept 4, 2006 17:30:53 GMT 1
Volgens mij zijn hier enkele interpretaties vatbaar. Hier in de geburen verstaat men onder neukteugels de vetophopingskes aan de zijkant van een vrouw haar buik. (Daar waar het serieus kan kietelen.) Nuttig bruikbaar in verschillende posities waaronder de 'hardcore backshot' en de 'gal pon top'. Deze noot volledig ter zijde. Een hoogst interessante noot langs opzij, broeder, maar hier in de geburen is dat uw 'stootgenoot' ofte de 'ramband'.
|
|
|
Post by King David on Sept 4, 2006 17:38:18 GMT 1
Check de duitse variant van de spatlap DE VOKUHILA = vorne-kurz-hinten-lang oftewel vanveure keurt vanachteren lang
|
|
|
Post by Jess on Sept 4, 2006 18:34:07 GMT 1
[glow=red,2,300]waneer is die heerlijke : "big up your myspace" smiley er eindelijk ?[/glow]
|
|
|
Post by J on Sept 4, 2006 19:00:38 GMT 1
zalige nekflap
|
|