|
Post by Mr.Nuts on Jun 20, 2006 9:17:04 GMT 1
HET IS ZO VER!!!! De 7de editie van het bierpassieweekend dit weekend op de Groenplaats!!! (Het valt spijtig genoeg samen met power 2 the peacefull, maar we hebben chance dat het een heel weekend bierpassieweekend is ;D!!) Vrijdag 23/06 17u - 23u Zaterdag 24/06 11u- 23u Zondag 25/06 11u - 23u Er zijn 35 verschillende brouwerijen aanwezig en maar liefst 156 bieren te proeven(we zullen dus ons best moeten doen en dat weekend enkel 'glazen bokes' eten !) De inkom van dit SCHITTEREND evenement is volledig GRATIS. Een proefglas(=verplicht als ge'r wilt invliegen) kost 2€ en elke proefbeurt 1,50€ (en denk eraan dat er ook vele bieren van hoge gisting aanwezig zullen zijn!)... Ik denk dat ik er vrijdagavond eens ga checken , dus wie mee wil: let me know en dan spreken we daar ergens af... Meer info op: www.beerpassion.com
|
|
|
Post by Westvleter Paster on Jun 20, 2006 10:59:28 GMT 1
Amai zalig, laat ons hopen dat er ook Westvletteren is!!
|
|
|
Post by Mistah Bong on Jun 21, 2006 11:22:20 GMT 1
Schitterend gespot door Mr. Nuts! 'K ga der zeker nekeer passeren, mss de vrijdag al, anders de zaterdag effe een tussenstopke houden op de groenplaats. Dien Westvleteren wil ik zeker wel is proeven. ;D
|
|
|
Post by SPLIFF on Jun 21, 2006 11:57:00 GMT 1
DUVEL DUVEL DUVEL DUVEL
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Jun 22, 2006 9:38:07 GMT 1
Amai zalig, laat ons hopen dat er ook Westvletteren is!! zal er precies ni aanwezig zijn, maar er is keuze genoeg, ni(156 verschillende)??!
|
|
|
Post by orangebud on Jun 26, 2006 11:04:17 GMT 1
In het waagstuk hebben ze de drie verschillende op de kaart staan njammie vorige week die van 11 graden nog gedronken
|
|
|
Post by De Boodschapper on Jun 28, 2006 12:01:53 GMT 1
bestaan er dan in holland zo'n ganja beurzen?
the 200 finest herb species
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Jun 28, 2006 12:29:00 GMT 1
bestaan er dan in holland zo'n ganja beurzen? the 200 finest herb species Er bestaat effectief zo een soort happening waarbij de beste wiet en de beste coffeeshop(van t jaar) verkozen wordt!! Naar t schijnt zijn ze dan ook heel gul met het uitdelen van de topkwaliteits wiet van dat jaar... Ik ken ne gast dat da daar eens heeft meegemaakt, maar kheb m al heel lang ni meer gezien soit, info daarover vindt ge mss wel in den 'Highlife' (of op hunne site) Zo zie je maar: voor ieder wat wils ;D
|
|
|
Post by Selector Waxx on Jun 28, 2006 16:31:52 GMT 1
je hebt de ganja world cup of zoiet in a'dam elk jaar, maar dan moet je je wel door een stortvloed van overenthousiaste amerikanen wringen om er iets van te beleven.
|
|
|
Post by Keith on Jul 3, 2006 10:29:57 GMT 1
Er bestaat effectief zo een soort happening waarbij de beste wiet en de beste coffeeshop(van t jaar) verkozen wordt!! Naar t schijnt zijn ze dan ook heel gul met het uitdelen van de topkwaliteits wiet van dat jaar... soit, info daarover vindt ge mss wel in den 'Highlife' (of op hunne site) Zo zie je maar: voor ieder wat wils ;D www.highlife.nl/afterbeurs2006.html
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Jul 3, 2006 11:45:42 GMT 1
Er bestaat effectief zo een soort happening waarbij de beste wiet en de beste coffeeshop(van t jaar) verkozen wordt!! Naar t schijnt zijn ze dan ook heel gul met het uitdelen van de topkwaliteits wiet van dat jaar... soit, info daarover vindt ge mss wel in den 'Highlife' (of op hunne site) Zo zie je maar: voor ieder wat wils ;D www.highlife.nl/afterbeurs2006.html
|
|