|
Post by Katrien on May 15, 2006 16:13:39 GMT 1
Het is idd beslist maar niemand hoeft zich daarvoor te excuseren! Het is niemand zijn fout! Ik hoop dat iedereen snapt dat ik er gewoon op wees om te helpen! Ik en velen die ik ken met mij hebben die dagen voor het examen echt wel nodig! Daarbij ben ik er nog nooit in geslaagd iets te doen voor de blok begon of een planning te maken en die ook te behouden, maar dat ligt meer aan mij natuurlijk Anyway voor de organisatoren! Ik bid/hoop/... mee dat jullie plan wordt goedgekeurd!
|
|
zigo
3 star frontline soldier
|
Post by zigo on May 15, 2006 16:59:15 GMT 1
Ik ben student... In Antwerpen en ben dan al gedaan me de examen! Dus kga der zeker bij zijn... ;D
|
|
|
Post by Mr.Nuts on May 15, 2006 17:25:03 GMT 1
Whoo jongen, rustig! Werknemers zijn een groep ja, maar zoals je wel weet moeten niet alle mensen op dezelfde dag werken. Studenten daarentegen hebben wel allemaal in die periode examens. NIET?! Ik heb al gezegd dat ik mij persoonlijk niet buitengesloten voel, eigenlijk zeg ik dit gewoon om te helpen, verdraai mijn woorden dus aub niet! Het maakt mij weinig uit of ik daar nu kan zijn of niet, het enige dat ik probeer te zeggen, maar dat blijkbaar niet wil doordringen, is dat je volgens mij op die manier een groep mensen verliest. Prioriteiten stel ik idd ja. Maar mijn eigen keuze is dat niet. Ik kan niet anders, en als jij denkt van wel, stel ik voor dat jij mijn examen van 26 juni komt afleggen. Kijken hoeveel tijd je dan nog hebt om rustig efkes de boeken neer te leggen en naar de gathering te gaan. Het was vooral daarop dat ik reageerde, je deed erover alsof we, als we willen, alle tijd van de wereld hebben om EFKES naar A'pen op en af te komen om naar zo'n gathering te gaan. Wel, ik ben hier om u te zeggen dat dat niet zo is en dat ik dus denk dat daardoor veel leuvense studenten niet zullen aanwezig zijn, en dat vind ik jammer. En oohja, het is makkelijk om on love te zeggen nadat je iemand gezegd hebt dat ze aan het memmen is, terwijl die persoon eigenlijk alleen maar op iets wijst met goede bedoelingen. Of het ook geloofwaardig is, dat is iets anders... Sorry beste vrienden en vriendinnen voor dit gedoe, maar eens de bal rolt, wil ik er toch ook nog tegen trappen ;D(even mijn mening over een andere mening geven... ) Wees gerust, het stopt hierna ;D(kmoet t gewoon nog ff kwijt) @ Katrien, eerst en vooral: Proficiat als je me kent, dan weet je dat ik een erg rustig persoon ben: ook als ik iets scherper uithaal... Om heel eerlijk te zijn, was(en ben ik) dat gezeik serieus beu en omdat er niemand initiatief neemt om dit duidelijk te maken: doe ik het, sorry. ...en noem een kat, een kat: DUS 'gemmem = gemmem!!' Wat betekent 'one love' eigenlijk volgens jou?? Voor zover ik weet, werken er ELKE DAG van het jaar mensen, ja zelfs in juli, augustus én september... maar laat ons daar niet meer verder over discussiëren... We zijn tenslotte voor t goei doel bezig en zoals ik al zei, dit is Verder: in mijn (vrij recent achter de rug zijnde) studententijd was een halve dag blok minder wel degelijk in te calculeren in mijn planning... ik vermoed dus dat dat voor sommige echt gemotiveerde studenten ook moet kunnen. Ik geloof niet dat een volledig academiejaar staat of valt met een verlies van pakweg 8 uur blok... Soit, 't is zo beslist... excuses en hoofdstuk datum afgesloten aub... Liefde awel, en zo denk ik er ook over sé Bless (want -OneLove- mag in deze context blijkbaar niet gebruikt worden
|
|
|
Post by Kinja on May 15, 2006 17:29:15 GMT 1
Thx voor alle steun mensen! Unbelievable!! Blijkbaar een bom die al lang op springen stond! Bless up mighty voor het vuur aan de lont te steken! Da komt hier goe! Nuff respect voor Moofke dien ook aant gaan is gelak ne zot!
We kunnen niet voor iedereen goed doen, maar dat is een euvel waar men altijd mee worstelt! We doen ons best om er op zeer korte tijd iets moois van te maken en met de reggaegemeenschap ff onze stem te laten horen, meer kunnen we niet doen.
Hail up iedereen
Kinja - K MoN
|
|
|
Post by Mistah Bong on May 15, 2006 17:39:07 GMT 1
Beste zielen We hebben een mijns inziens sterke, haalbare aanvraag ingediend, nu wachten, hopen en bidden voor die toelating... De datum is wel degelijk 24 juni geworden, waarvoor sorrysorrysorry Katrien, Isa en/of Leuvenmassive... maar élke datum impliceert een uitsluiting van een bepaalde bevolkingsgroep... Verder: in mijn (vrij recent achter de rug zijnde) studententijd was een halve dag blok minder wel degelijk in te calculeren in mijn planning... ik vermoed dus dat dat voor sommige echt gemotiveerde studenten ook moet kunnen. Ik geloof niet dat een volledig academiejaar staat of valt met een verlies van pakweg 8 uur blok... en iedereen is welkom, maar niemand hoeft zich verplicht te voelen aanwezig te zijn... misschien kan de Leuvenmassive ook op een andere manier haar bijdrage leveren dan door fysieke aanwezigheid. (En 't is leuk te merken dat er hoedanook betrokkenheid getoond wordt door bezorgdheid over de datum) Soit, 't is zo beslist... excuses en hoofdstuk datum afgesloten aub... Liefde Words from the wise... Moofke!
|
|
|
Post by Katrien on May 15, 2006 17:45:11 GMT 1
Whoo jongen, rustig! Werknemers zijn een groep ja, maar zoals je wel weet moeten niet alle mensen op dezelfde dag werken. Studenten daarentegen hebben wel allemaal in die periode examens. NIET?! Ik heb al gezegd dat ik mij persoonlijk niet buitengesloten voel, eigenlijk zeg ik dit gewoon om te helpen, verdraai mijn woorden dus aub niet! Het maakt mij weinig uit of ik daar nu kan zijn of niet, het enige dat ik probeer te zeggen, maar dat blijkbaar niet wil doordringen, is dat je volgens mij op die manier een groep mensen verliest. Prioriteiten stel ik idd ja. Maar mijn eigen keuze is dat niet. Ik kan niet anders, en als jij denkt van wel, stel ik voor dat jij mijn examen van 26 juni komt afleggen. Kijken hoeveel tijd je dan nog hebt om rustig efkes de boeken neer te leggen en naar de gathering te gaan. Het was vooral daarop dat ik reageerde, je deed erover alsof we, als we willen, alle tijd van de wereld hebben om EFKES naar A'pen op en af te komen om naar zo'n gathering te gaan. Wel, ik ben hier om u te zeggen dat dat niet zo is en dat ik dus denk dat daardoor veel leuvense studenten niet zullen aanwezig zijn, en dat vind ik jammer. En oohja, het is makkelijk om on love te zeggen nadat je iemand gezegd hebt dat ze aan het memmen is, terwijl die persoon eigenlijk alleen maar op iets wijst met goede bedoelingen. Of het ook geloofwaardig is, dat is iets anders... Sorry beste vrienden en vriendinnen voor dit gedoe, maar eens de bal rolt, wil ik er toch ook nog tegen trappen ;D(even mijn mening over een andere mening geven... ) Wees gerust, het stopt hierna ;D(kmoet t gewoon nog ff kwijt) @ Katrien, eerst en vooral: Proficiat als je me kent, dan weet je dat ik een erg rustig persoon ben: ook als ik iets scherper uithaal... Om heel eerlijk te zijn, was(en ben ik) dat gezeik serieus beu en omdat er niemand initiatief neemt om dit duidelijk te maken: doe ik het, sorry. ...en noem een kat, een kat: DUS 'gemmem = gemmem!!' Wat betekent 'one love' eigenlijk volgens jou?? Voor zover ik weet, werken er ELKE DAG van het jaar mensen, ja zelfs in juli, augustus én september... maar laat ons daar niet meer verder over discussiëren... We zijn tenslotte voor t goei doel bezig en zoals ik al zei, dit is Verder: in mijn (vrij recent achter de rug zijnde) studententijd was een halve dag blok minder wel degelijk in te calculeren in mijn planning... ik vermoed dus dat dat voor sommige echt gemotiveerde studenten ook moet kunnen. Ik geloof niet dat een volledig academiejaar staat of valt met een verlies van pakweg 8 uur blok... Soit, 't is zo beslist... excuses en hoofdstuk datum afgesloten aub... Liefde awel, en zo denk ik er ook over sé Bless (want -OneLove- mag in deze context blijkbaar niet gebruikt worden Ik zeg hier niks meer op. Als je nu nog niet doorhebt waarom ik zei wat ik zei zal je het nooit meer doorhebben. Voor de rest, no hard feelings.
|
|
|
Post by amoz on May 15, 2006 18:06:23 GMT 1
Dikke merci alvast aan mighty en de rest van de mysticbreeze-crew. Over het doel (en andere concrete info) van de actie zal later nog gepost worden, maar kwestie van het topic hier terug een beetje recht te trekken... Het gaat erom een positieve boodschap uit te dragen: voor solidariteit en verdraagzaamheid, maar ook en vooral voor een bewuste betrokkenheid in de samenleving (als tegenpool van de onverschilligheid en het harde/kille individualisme). Dat is de basis (daarover gaat het topic ), en zoals mighty het zelf naar het stadsbestuur heeft geschreven, is iedereen welkom om die boodschap te steunen, "van cynicus tot wereldverbeteraar". Bless
|
|
|
Post by KeuningZian on May 16, 2006 10:41:03 GMT 1
Big up Mighty, Moof en alle anderen die ervoor aan het gaan zijn. Knap initiatief! Ik zal erbij zijn, want examens gedaan, eindwerk af, feesttijd aangebroken. En mocht het een troost zijn veel studenten hebben ook al gedaan de 24ste. En zij die moeten studeren succes!
|
|
|
Post by gicaca on May 16, 2006 11:25:44 GMT 1
goe initiatief!! als jullie hulp nodig hebben...sta altyd klaar voor zoiets
love,peace and unity
|
|
|
Post by Mikey Ché on May 17, 2006 12:47:42 GMT 1
Breng het mss ook zeker mee naar de antwerpmassive-meeting van de 24ste... we kunnen maar aanvullen, ter hulp schieten en ondersteunen!
Big up mighty & crew
|
|
|
Post by Puppa Mighty on May 17, 2006 13:14:25 GMT 1
Breng het mss ook zeker mee naar de antwerpmassive-meeting van de 24ste... we kunnen maar aanvullen, ter hulp schieten en ondersteunen! Big up mighty & crew We zullen daar zeker aanwezig zijn, om iedereen verder op de hoogte te brengen over deze actie. We gaan allesinds nog mensen nodig hebben voor op het event zelf, verder zijn we nog volop aan't onderhandelen met de stad en andere instanties... Dit verloopt zoals gewoonlijk niet allemaal even vlot maar 't zal wel lukken, 't is vooral wachten op bevestiging van de door ons voorgestelde locatie.. Spijtig dat ik nog steeds niet meer info kan geven, maar zonder absolute zekerheid houden we dit liever nog een beetje stil, om verwarringen en dergelijke te voorkomen. Dus gelieve allemaal nog een beetje geduld te hebben en samen met ons te hopen op een snel en vooral possitief antwoord van de stad. Bless!
|
|
|
Post by L0RD LYTA on May 17, 2006 14:01:53 GMT 1
|
|
|
Post by Kinja on May 17, 2006 15:43:25 GMT 1
newsflash: medewerking van't stad is ni echt alles ... maar we blijven proberen...!!
|
|
|
Post by movhisattva on May 17, 2006 15:57:25 GMT 1
Van't stad vrij çava... bepaalde diensten echter... soit.. morgen meer.
|
|
|
Post by Puppa Mighty on May 17, 2006 16:03:38 GMT 1
zoals mighty het zelf naar het stadsbestuur heeft geschreven, is iedereen welkom om die boodschap te steunen, "van cynicus tot wereldverbeteraar". Bless M'n excuses voor deze totaal kleinzielige, en wezende, ongepast ijdele reactie waar uiteindelijk toch niemand een fuck om geeft, maar een mens ziet zijn werk nu eenmaal graag geëerd, aldus... "...zoals Moofke het zelf naar het stadsbestuur heeft geschreven..." (doorgaans is m'n ego eerder aan de kleine kant) ;D Achzo dan komt de ijdelheid toch naar boven! ;D Ge hebt da goe gedaan maateke, wa zouden we zijn zonder u (mijn ego is in iedergeval groter, al een geluk dat er hier genen ego meter sta! of is ego=karma?)
|
|