Viktor Rolf voor HM
Guest
|
Post by Viktor Rolf voor HM on May 11, 2006 13:23:21 GMT 1
Voor meiden en heren onder ons, die graag in de H&M komen..
Het Zweedse kledingconcern H&M (Hennes & Mauritz) heeft opnieuw een bekende naam weten te strikken. Het duo Viktor & Rolf zullen dit najaar een éénmalige herfstcollectie van dames- en herenkleding leveren. Deze komt in november 2006 in de winkels.
Hennes & Mauritz wist eerder al andere beroemde namen zoals Karl Lagerfeld en Stella McCartney te strikken. De nieuwe collectie zal in een geselecteerd aantal H&M-winkels in Europa, Noord-Amerika en het Midden-Oosten verkrijgbaar zijn.
Viktor & Rolf staan bekend voor hun spraakmakende modeshows en moderne interpretaties van klassieke kledingstukken als de smoking en de trenchcoat.Maar 't is nog onduidelijk of dit ook in België gaat komen.. hopen van wel! Lijkt me wel leuk.. als dat doorgaat, kunnen we met z'n allen samen nieuwjaar vieren in stijl (letterlijk èn figuurlijk).. al de heren in 'n soort v moderne smoking.. ik zie dat wel zitten precies
|
|
|
Post by Isa on May 11, 2006 13:24:57 GMT 1
Euhm, ik heb per ongeluk name en subject verwisseld, zie ik Kan ik dat niet veranderen
|
|
|
Post by sehwhat on May 11, 2006 13:50:41 GMT 1
Ik draag nog liever een kartonnen doos dan kleren van die cokesnuivende perverse totaal-van-de-wereld-zijnde "designers"
|
|
|
Post by Isaaaaa on May 11, 2006 13:59:41 GMT 1
Ah ik weet niet, ik ken de designers niet persoonlijk.. mss zitten er wel leuke spulletjes tss.
|
|
zigo
3 star frontline soldier
|
Post by zigo on May 11, 2006 16:52:59 GMT 1
ff gesproken over een relevant onderwerp...
|
|
|
Post by Jan on May 11, 2006 17:06:09 GMT 1
Relevant aan?
Het enige waar 't aan relevant kan zijn, is aan de hoofding en die luidt: talkabout.
Dus ja, 't is volledig relevant.
En niet alle dingen moeten nuttig zijn, als je dat bedoelt.
Ik vind 't wel leuk ;D
|
|
|
Post by Mistah Bong on May 11, 2006 17:16:13 GMT 1
Ik draag nog liever een kartonnen doos dan kleren van die cokesnuivende perverse totaal-van-de-wereld-zijnde "designers" Hehehe, één van de betere quotes die ik vandaag gehoord heb.
|
|
|
Post by guest on May 11, 2006 19:35:19 GMT 1
Isa: serieus zeg
|
|
|
Post by Katrien on May 11, 2006 21:43:36 GMT 1
Seg aub hé! Als iemand hier iets komt posten over puppy purses, iets dat even off topic is als dit, dan zaagt er niemand.
Het heet talkabouts voor iets hé...
Als je er niet tegenkan, hou dan je mond, ipv. mensen de grond in te boren!
|
|
|
Post by ja maar on May 11, 2006 22:27:06 GMT 1
ff gesproken over een relevant onderwerp... zie "10 last posts" van zigo voor relevant onderwerpen...
|
|
|
Post by General Jonee on May 12, 2006 8:23:09 GMT 1
ey denk da zigo het hier had over "de timing"
maar ik vind wel dat isa hier ALLES moe kunne poste...
|
|
|
Post by De Boodschapper on May 17, 2006 9:00:57 GMT 1
waarom zou een mens geen klederdracht toestanden mogen posten man man wat een commentaar posten jullie hier, ga anders wat gaan zagen tegen echte internet piraten zoals er zoveel zijn
blood & honour, klu klux klan, vlaams belang, de kastelijn, ...
er zijn genoeg sites en internet pokke toestanden om tegen te zagen, wat gaje dan groot doen over een post op het civalizee forum die mens wou da hier gewoon wat opsmukken
damn, de bekrompen ziel van sommige viert weer feest me dunkt
|
|
|
Post by De Boodschapper on May 17, 2006 19:02:07 GMT 1
sorry mannen, even verwarring ... m'n post is niet op zigo gericht of zo ... 't gaat eerder om zaken zoals: "Ik draag nog liever een kartonnen doos dan kleren van die cokesnuivende perverse totaal-van-de-wereld-zijnde "designers" ...
'k vind dit een zwaar discriminerende post waar ik nie mee akkoord ben. da kan zijn dat die manne snuiven, maar da weten wij niet. pervers vind ik de h&m niet. en ... totaal-van-de-wereld, ze zijn rond heel de wereld verspreidt... de (anonieme) postbode van dit bericht zijnde heeft waarschijnlijk minder hoeken in de wereld gezien dan hennes & mauritz dem selves (of wien is de baas daar eigenlijk echt van?) ... check it, als je zo'n post dropt maak dan zeker dat je iets van de zaak kent ... zoek dusnoods op op het internet, dan kan je 't binst hier posten en mensen iets bijleren, maar zo'n lege afbrekende praat zijn we beter kwijt dan rijk, 't jaagt enkel mensen op stang, seen? bless
|
|
|
Post by General Jonee on May 17, 2006 19:05:49 GMT 1
ja maat messenjah kzat al bijkan achter u... dacht efkes dat over mij ging....
|
|
|
Post by De Boodschapper on May 21, 2006 14:48:58 GMT 1
over jou zal 't nie geweest zijn, jij vind ook da isa hier alles mag posten ;-)
gow ja alles ... alles binnend het aanvaardbaar pad van respect en one love
|
|