|
Post by Chica Isa on Apr 29, 2006 11:15:23 GMT 1
Heppie birdday to you Heppie birdday toooo you Heppie birdday sweet Katrien, Heppie birdday to you!Schèt, Vandaag is 't jouw beurt om gelukkig te wezen (nòg gelukkiger dan alle andere dagen (want uiteraard, die breng je met mij door ;D)) ,.. ik hoop dat je vele vogeltjes door het raam ziet vandaag (= veel geluk; geleerd bij Latijn vroeger bij Dezeure! ;D). Een hele dikke kus en dat dit komend jaar zo mooi mag zijn als 't vorige, dat we nog ééns zo veel dingen meemaken als dit jaar (hoewel dat dan mss 'n beetje teveel wordt ).. eniieweeij: 3 kussen inclusief van Schèt 2.
|
|
|
Post by stical on Apr 29, 2006 11:22:23 GMT 1
Katrien, ne gelukkige verjaardag van "Sticker".
Vanavond Downbeat ?
|
|
|
Post by Puppa Mighty on Apr 29, 2006 11:38:56 GMT 1
Irie Earthday sista! Kgeloof dat er een goed man uit de states komt draaien voor u ergens in Antwerpen ;D
|
|
|
Post by snipaman on Apr 29, 2006 11:42:55 GMT 1
Ne gelukkige vejaardag.
Bless
|
|
|
Post by king johnny on Apr 29, 2006 19:40:02 GMT 1
ne stevige proficiat katrien!
|
|
|
Post by Fireman on Apr 29, 2006 20:12:46 GMT 1
Kartrien, ik wens je van harte een kaarsje bij op je verjaardagstaart En kwou nog even kwijt dat het donderdag in de rumba echt niet mijn bedoeling was om je de schrik op het lijf te jagen!! Ik wist niet dat ik zo angstaanjagend was trouwens, merci om mij dat te laten beseffen ;D Ga er maar eens stevig voor vanav in antwerpen! Zoen
|
|
|
Post by Katrien on May 1, 2006 20:42:31 GMT 1
Jeeeej, thx iedereen voor de birthday wishes!! :Ds @selecta fire, mss ben je wel helemaal niet angstaanjagend maar heb ik gewoon een zeer slecht geweten
|
|
|
Post by Fireman on May 2, 2006 11:23:46 GMT 1
@selecta fire, mss ben je wel helemaal niet angstaanjagend maar heb ik gewoon een zeer slecht geweten Geen twijfel mogelijk, tzal wel dat zijn
|
|