|
Post by Fireman on Apr 13, 2006 10:42:53 GMT 1
Jah Nick, ne happy earthday toegewenst van u medecrewmember!! We geven er een lap op vrijdag inna reflex!! In het komende jaar wens ik je veel reggae plezier toe, en veel snelle keuntjes ;D One love bro
|
|
|
Post by Stefa on Apr 13, 2006 11:01:58 GMT 1
Ne Gelukkige Verjaardag Jah Nick!!
Laat u maar ne keer goe gaan. Maar ke er alle vertrouwen in dat da in orde komt!!
Drie dikke piepers
Stefa
|
|
|
Post by General Jonee on Apr 13, 2006 12:03:01 GMT 1
nen goeie earthday! da je ze nog lang meug meuge!! van de gehele piraten bende
btw: ook nen gelukkigen verjaardag aan crossfirecrew ;D
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Apr 13, 2006 14:09:32 GMT 1
btw: ook nen gelukkigen verjaardag aan crossfirecrew ;D Kortom: Happy B-day aan alle jarigen van vandaag !
|
|
|
Post by Chica Isa on Apr 13, 2006 14:35:46 GMT 1
Paaaaaaaaaaaaaah! Jahnick, wat 'n zonde dat je er niet was gisteren! Je had anders wel je verjaardag in stijl knn vieren in de Rumba met de rest v je vriendjes Eniiiweeeij: een heel erg dikke proficiat ! Verjaren is altijd fijn, cadeautjes krijgen ook , dus ik wens er u vele toe. Aangezien ik nog met u met nieuwjaar op de foto heb gestaan (don't onderschat mijn geheugen ;D), geef ik u ne extra kus voor uwe verjaardag! Feest maar goed en eet 'n lekker stukje koek! Ps: keuntjes eten graag wortels en sla, maar ook de bladeren van 'n haag!
|
|
|
Post by Fireman on Apr 13, 2006 14:41:51 GMT 1
Ps: keuntjes eten graag wortels en sla, maar ook de bladeren van 'n haag! Get het gehoord e Jah Nick, schaf u maar al een konijnekot aan
|
|
|
Post by Ali B on Apr 13, 2006 15:53:07 GMT 1
Jah, nick, nen happy birthday van de bottom of my heart. CFC are true reggaelovers, every time. Lat je moar ne kjé goe gane en fjistn lik de bjistn. ;D Bless Ali
|
|
|
Post by Jah Nick on Apr 14, 2006 2:39:07 GMT 1
merci gasten,
laten <we maar direct reclame maken
nu zondag in K-town - stasegem ('t kanaal)
Massive sound
big up massive voe de goeie fette civalizee geefter nen goeie lap ip (respect to the only royal sound!!!!)
enne Bong bieste dak under es ga kunnen horen!!!
bless
one love and unity!!!!!
|
|
|
Post by haninio on Apr 15, 2006 13:13:28 GMT 1
happy birthday Jah Nick. Party gisteren was mega zot.
bless
|
|
|
Post by Jopie D on Apr 16, 2006 19:49:32 GMT 1
happy!
|
|