|
Post by Chica Isa on Mar 30, 2006 0:10:41 GMT 1
Selecta Fire! Door u krijgt het gras goesting om afgereden te worden door 'n grasmaaier! Er staan weer meer kaarsjes op de taart, En door alle kussen vd forummembers ben je al snel vd kaart! Laat maar snel groeien die baard, Want je bent verjaaaard !! Feest! Bij deze: Ole, rover van mijn vrijheid en privacy : Proficiat!
|
|
|
Post by king johnny on Mar 30, 2006 8:36:25 GMT 1
proficiat aan selecteur fire de plaatjesdraaier en feestjesverfraaier, steeds nen oproerkraaier, twordt nooit ni saaier hij is de zaaier, iedereen wordt higher al een geluk is t gene matennaaier blesskes
|
|
|
Post by Katrien on Mar 30, 2006 9:45:41 GMT 1
proficiat aan selecteur fire de plaatjesdraaier en feestjesverfraaier, steeds nen oproerkraaier, twordt nooit ni saaier hij is de zaaier, iedereen wordt higher al een geluk is t gene matennaaier blesskes Je bent nu een grote jongen, en daarom word je vandaag toegezongen, met verjaardagswensen en kussen, als dat zo doorgaat, zal straks iemand je fire moeten blussen... In elk geval, Gelukkige verjaardag, veel kadootjes, en hopelijk duurt het nog enkele jaren vooraleer beginnen komen, die kraaienpootjes!
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Mar 30, 2006 9:58:30 GMT 1
Happy B-day, kga ier ni zwaar liggen rijme: see wha' me a say want da klinkt mss een bekke gelak slijme
alleszins, maakt er ne schonen dag van Lot u eens goe soigneren want Katrien en Isa zijn precies van u volledig in de ban laat u volledig gaan en ge moet u tegen die 2 zeker ni verweren!
Bless
|
|
|
Post by jahnick on Mar 30, 2006 10:20:34 GMT 1
ok kga ook es een rijmke forceren...
selecta, zonder gie geen crossfire geen plaatjes, geen muziek, dus saaier maakter een mooi dagske van smoor nen joint, drink uit die bierkan were een jaarke ouder en daarvoor krijgde van mie ... ...vo cadeau nen bierhouder (tmoest rijmen ee ;D)
bless to my bro big up and respect
|
|
|
Post by amoz on Mar 30, 2006 10:30:29 GMT 1
En ikke nu ns niet se! Selecta Fire, ik wens u gewoon nen oprechte gelukkige verjaardag!! Keep it blazing!
|
|
|
Post by Girrrrafff on Mar 30, 2006 13:50:52 GMT 1
|
|
|
Post by stical on Mar 30, 2006 14:48:07 GMT 1
Selecta Fire, keep it blazing behalve de kaarsen op uw taart
|
|
|
Post by bambammusicstore on Mar 30, 2006 15:28:34 GMT 1
Verdomme, dus vandaag was het uwe verjaardag! En gij waart nog wel in mijne winkel vandaag!
Totaal vergeten.
Maar allé, ge hebt toch al ne schone cadeau nu (die camouflage 7" trolley staat u beeldig!).
Ne gelukkige
|
|
|
Post by Skylarkin on Mar 30, 2006 17:02:07 GMT 1
|
|
|
Post by deten on Mar 30, 2006 17:52:25 GMT 1
happy birthday selacta fire
|
|
|
Post by Fireman on Mar 30, 2006 19:06:15 GMT 1
Hehe, wreed wel merci iedereen!!
Ik ga ier ook geen rijmke afsteken, want das één van mn gebreken ;D
Zaterdag maken we er inderdaad een vet feestje van dung inna di west-side!! Ik ben er allessinds klaar voor, nu jullie nog..
Bless up aan alle forumgangers!!
|
|
|
Post by General Jonee on Mar 30, 2006 19:16:46 GMT 1
ok de zoveelste toppic waar ik telaat op kom ey fire nen goeien he!!!! a happy earthday en da je ze nog lang meuge meuge
|
|
|
Post by jahnick on Mar 31, 2006 8:04:00 GMT 1
Vnvnd Crossfire in session @ Lendelede We gan der nen vetten op drinken Ole man see ya tonighta!!! En vettige skijven opleggen!!!!
bless
|
|
|
Post by sensi on Mar 31, 2006 8:30:44 GMT 1
|
|