|
Post by stical on Mar 24, 2006 12:54:32 GMT 1
Miss Ramjam aka Habibi, als ik mij niet vergis verjaart ge vandaag da wordt een boem van een verjaardagsfeestje voor den habibi, mini massive soldier BIG UP!! lekkeeeerrrrrrrr Dus we geven er een lap op vanavond in Herentals, Rise to the Occasion, Cine Cafe , wicked birthdaybash. Nog vele jaren gewenst en veel feesjes
|
|
|
Post by amoz on Mar 24, 2006 13:09:51 GMT 1
Amai, Einstical heeft dat hier goed onthouden! Nen hele gelukkige miss, laat ze in de kempen vanavond maar ns zien wat voor moves de mini massive soldiers allemaal in hun lijf hebben! blesskes
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Mar 24, 2006 13:11:07 GMT 1
...Een zeeeer gelukkige verjaardag(kzal er spijtig genoeg toch ni bijzijn, aangezien mn baas me niet genoeg sponsort om alle feestjes te kunnen bijwonen )!! (...en moge je niet meer te veel F*tsen, want da mag ni é !! Hopenlijk wordt je met de jaren wijzer ;D ;D ;D)
|
|
|
Post by snipaman on Mar 24, 2006 13:40:05 GMT 1
Ne gelukkige verjaardag, Miss Habibi aka Mini-Massive Soldier. We geven der een lap oep vanavond.
Bless
|
|
|
Post by Mikey Ché on Mar 24, 2006 14:41:02 GMT 1
Prep Prep Hooray! Congrats habibi ;D Vanavond wicked BD-bash...
|
|
|
Post by pasquale on Mar 24, 2006 17:15:31 GMT 1
ne gelukkige verjaardag!!! geeft er een lap op strak, kzal er ni bijzijn want kzit in Oostende met Massive sound voor een zipferman-reunie !!!! en euh ja drie kuskes hee !!!
|
|
|
Post by Bicky on Mar 24, 2006 18:00:20 GMT 1
Ne Gelukkigen He Miss Ram jam, Nog veul Euksel en ne Keutten erm!!! Nochtans haddet mij vorige week me den Bitty gezegd, ma ik wast al vergete!!! ;D Anywayz enjoy vandaag en tot morge int KK zou'k zegge!!!
|
|
|
Post by King David on Mar 24, 2006 19:17:55 GMT 1
Happy bday (nog is) schatteke nog vele mooie en gezonde jaren
xxx
|
|
|
Post by luca maluca on Mar 26, 2006 14:35:02 GMT 1
paaaaa gelukkige verjaardag miss habibi, aka you so fine, aka miss ram jam aka mijosi !! alléja... e ! BIZOE BIZOE en nen hapy birthday to you!!! A zuster aka mini massive soldier, lucaciiiiiiiiiiiii
|
|
|
Post by De Boodschapper on Mar 26, 2006 14:53:29 GMT 1
gelukkige verjaardag onbekendeling die tof blijkt te zijn naargelang de geposte steez te lezen. maak 't leuk é zou 'k zo zeggen jeeee
|
|
|
Post by king johnny on Mar 27, 2006 8:46:04 GMT 1
dju, helemaal over gezien en zelfs niet gefeleciteerd de vrijdag! ik zal het goedmaken!
prop prop proficiat!
|
|
habibi
2 star soldier
suffer di concequences when me a ramm it!!
|
Post by habibi on Mar 28, 2006 22:58:04 GMT 1
danku iedereeeeeeen!!!! das heeeel lief van elle om allemaal iet te poste, degeen die da ni gedaan hebbe....grrr
neenee, ik vind het een boem en heb meer aka's gezien dan dak zelf kende:) merci e manne vooral de stical om der als eerste aan te denke;) merci, voor elle ook drie kusse!!!! xxx
|
|