|
Post by Chica Isa on Mar 5, 2006 15:02:14 GMT 1
Zeg zeg zeg.. Ik mis iets ;D De feestjes zijn zaalig.. ik amuseer me ten eerste in A'pen sowieso.. dat weet ik al op voorhand.. zalig dus.. Maar ik mis foto's.. Heeft er niemand foto's van in de kaaiman ofzo? Degene die er vrijdag waren id kaaiman: degene die er niet waren:
|
|
gheeindahouz
new memba
voor te feestuh...im the beast
|
Post by gheeindahouz on Mar 5, 2006 15:53:39 GMT 1
me too,en heeft er iemand fotos genomen in de u-club????die wil k zeker keertje zien!!!big up too all reprezentarz of jah jah
|
|
|
Post by Selecta Ridda on Mar 5, 2006 21:32:44 GMT 1
degene die er niet waren: als gij iedere keer voor vervoer zorg willek daar gerust bij zijn ze ;D
|
|
|
Post by Chica Isa on Mar 5, 2006 22:21:19 GMT 1
degene die er niet waren: als gij iedere keer voor vervoer zorg willek daar gerust bij zijn ze ;D Zal ik eens vertellen wat ik allemaal over had voor dat feestje ;D Met de trein v Leuven nr A'pen.. dan met de bus nr de Kaaiman.. 's Morgens met de bus v Kaaiman richting A'pen centraal. Daar de trein genomen richting Hasselt, overgestapt op 'n trein richting Genk.. dan met de bus van Genk nr thuis.. en dan nog es met de auto vh buskotje naar mijn thuis! Dan moet je nog niet denken ah feit dat niet alles perfect op elkaar was afgesteld natuurlijk .. En toen eindelijk in bed ;D Het was half 12 's middags ;D (ik heb wel nog 'n half uur bijgebabbeld met mijn mama, maar dat tellen we evengoed mee ;D) Om nu 'n antwoord te geven op je indirecte vraag: voor je vervoer kan ik niet zorgen, maar wel voor de entertainment tijdens je transport ;D
|
|
|
Post by Selecta Ridda on Mar 6, 2006 21:17:20 GMT 1
ok, ik neem mijn woorden terug
|
|
|
Post by GanjaGoblin on Mar 6, 2006 21:42:37 GMT 1
degene die er niet waren: als gij iedere keer voor vervoer zorg willek daar gerust bij zijn ze ;D hatelijk... altijd diezelfde vervoer problemen nuja , in en rond k-town ook altijd wel leuke feestjes
|
|
|
Post by Katrien on Mar 7, 2006 17:55:01 GMT 1
als gij iedere keer voor vervoer zorg willek daar gerust bij zijn ze ;D Zal ik eens vertellen wat ik allemaal over had voor dat feestje ;D Met de trein v Leuven nr A'pen.. dan met de bus nr de Kaaiman.. 's Morgens met de bus v Kaaiman richting A'pen centraal. Daar de trein genomen richting Hasselt, overgestapt op 'n trein richting Genk.. dan met de bus van Genk nr thuis.. en dan nog es met de auto vh buskotje naar mijn thuis! Dan moet je nog niet denken ah feit dat niet alles perfect op elkaar was afgesteld natuurlijk .. En toen eindelijk in bed ;D Het was half 12 's middags ;D (ik heb wel nog 'n half uur bijgebabbeld met mijn mama, maar dat tellen we evengoed mee ;D) Om nu 'n antwoord te geven op je indirecte vraag: voor je vervoer kan ik niet zorgen, maar wel voor de entertainment tijdens je transport ;D Al dit leed werd natuurlijk wel verzacht door het feit dat IK erbij was! Maar toch, het was redelijk veel miserie! Niks was op elkaar afgestemd! En dat allemaal voor een feestje! En ge zou zeggen: ach, als ge dat in de kaaiman laat vallen tegen een of andere kerel, ontpopt die zich tot een koene ridder en brengt die twee zulke skone deernes als ons wel naar huis. Maar niets is minder waar mijn beste! NIETS! Dat viel dus behoorlijk tegen!
|
|