|
Post by glowacki on Feb 10, 2006 12:43:19 GMT 1
|
|
|
Post by selector waxx on Feb 10, 2006 16:20:07 GMT 1
ik ken nogthans wel blanken (belgen) die sizzla gesproken hebben, en meestal zonder een tijdschrift of een website om hen te backen. Het is een kwestie van attitude.
een van hen is karel michiels (in 98 dacht ik), maar anderen, gewone belgen die in jamaica wonen, lukt het ook. Je moet de gevoeligheden kennen van de jamaicanen, en zeker de bobo ashanti rasta's
Ik vind de journalist zeer arrogant, en arrogantie werkt niet bij jamaicanen.
Ma dat sizzla een racist is weet men al langer...
|
|
|
Post by El_foent on Feb 10, 2006 17:05:16 GMT 1
Ik vind de journalist zeer arrogant, en arrogantie werkt niet bij jamaicanen. Idd forward on that Hoe zou je zelf zijn mocht je nietswetend thuiskomen en er iemand een recorder onder je neus duwen, en tegen je zeggen dat dit voor de internet radio is. Ik denk dat ie beter gewoon de vraag had gesteld om morgen eventjes langs te komen om een interview te doen, logischerwijs meer kans op een ja dan wanneer je hem direct ne recorder onder de neus duwt. Daarna had hij de de voordelen van zijn medium (internetradio) even kunnen voorleggen, Wil Sizzla echt niet, respecteer dat dan, en maak hem dan niet zwart (excusez moi le mot) op je rommelig site-je) QUOTE : Who was this SIZZLA anyway? Did he know that I am the same person who once interviewed Linton Kwesi Johnson in a bar in Herne Hill?!! Yes , THAT Linton Kwesi Johnson--the same W.E.B Dubois inspired Black Panther who organized poetry workshops in some of the most dangerous ghettoes in England? Who gives a fuck on this weak argument? Ajja, en dien Die Whiteman Die !!! is volgens mij duidelijk gephotoshopt. Wie doet nu zoiets? kvin da sizzla eigelijk gelijk heeft om zo iemand af te schepen. El_f
|
|
|
Post by Visionz on Feb 10, 2006 17:39:00 GMT 1
Ajja, en dien Die Whiteman Die !!! is volgens mij duidelijk gephotoshopt. Wie doet nu zoiets? Die is inderdaad zo gephotoshopped als het maar zijn kan. Overduidelijk
|
|
|
Post by snipaman on Feb 10, 2006 19:34:26 GMT 1
Die 2 laatste foto's komen van het album Rise to the Occasion btw. K'twijfel of da verhaal waar is. Met da Photoshoppen doe ni veel goeds aan de geloofwaardigheid van het verhaal.
|
|
|
Post by Keith on Feb 10, 2006 22:38:30 GMT 1
dit artikel werd geschreven door PETER DEAN RICKARDS (een Canadees met jamaicaanse roots) van Afflicted Yard en is een reactie op een artikel van Graham Brown-Martin (de blanke journalist), de foto's werden ook door afflicted yard aangepast om z'n reactie wat kracht bij te zetten.
bless
|
|
|
Post by bambammusicstore on Feb 11, 2006 11:23:18 GMT 1
Mij lijkt het alsof het verhaal eerder cynisch bedoeld is. Het is alleen heel slecht gelukt. Ik denk dat hij heel goed weet wie Sizzla is.
|
|