|
Post by Tony on Jan 29, 2006 19:25:34 GMT 1
Vraagje: Weet iemand mischien het WERKELIJKE verschil tussen een , zoals @home het noemt, breedband ( die heb ik nu ) en bijvoorbeeld basis dat is 1 stap minder en dus goedkoper. ik zit nooit op een grote file share site ofzo ... luister wel veel naar online reggae radio en doe heel soms eens een download via yousendit . is dit ook te doen met een basis verbinding ... ik heb gehoord dat heel veel acties op het internet niet eens aan "breedband-kwaliteit" voldoen ... qua bits en bytes an ting Nu het leven toch steeds duurder wordt ga ik maar eens grondig kijken op welke plekken ik teveel en onnodig andersmans zakken vul dussss werkt zo'n basis verbinding ook goed ? weet dat ik wellicht ietsie langer moet wachten tot een download binnen is ( naja zolang dat geen 10 minuten per mp3 scheelt) en kan ik dan gewoon blijven genieten van mijn BigUp Radio enzzz ?? Love Up Tony
|
|
|
Post by MC*Potin on Jan 29, 2006 23:06:24 GMT 1
Cool
Mijn mama betaald internet verbinding, dus geen zorge voor mij. Maar ik gebruik telenet breedband en da werkt heel goed...
|
|
|
Post by Keith on Feb 7, 2006 0:07:29 GMT 1
Tony, check eerst en vooral uw telemeter (op mijn telenet), daar kun je zien hoeveel volume je reeel verbruikt. En dan gewoon ff vergelijken met de specs van het internet abo dat je wilt aanschaffen. bless
|
|
|
Post by Selector Waxx on Feb 7, 2006 15:35:09 GMT 1
basis is 1 gb download en 125 mb upload, dat zal veel te weinig zijn als je internetstreams beluisterd
ik zou gewoon een breedband abonnement nemen.
|
|