|
Post by Visionz on Jan 18, 2006 15:51:10 GMT 1
Mr Nuts is hier vandaag precies een fameus demarrageke aan het placeren ;D
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Jan 18, 2006 15:58:49 GMT 1
Mr Nuts is hier vandaag precies een fameus demarrageke aan het placeren ;D kdoe mijn best hé !! heb wa goe te maken, maar gij blijft uwe voorsprong toch ook goe bewaken zenne... pfff... amai mijn benen ;D ;D
|
|
|
Post by Visionz on Jan 18, 2006 16:03:53 GMT 1
Mr Nuts is hier vandaag precies een fameus demarrageke aan het placeren ;D kdoe mijn best hé !! heb wa goe te maken, maar gij blijft uwe voorsprong toch ook goe bewaken zenne... pfff... amai mijn benen ;D ;D Belt ies naar Museeuw, die heeft nen goeien dierenarts waar hij altijd zijn brood en een zakske wespen koopt. Da zou helpen
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Jan 18, 2006 16:08:52 GMT 1
...aaah is dat uw geheim om die voorsprong te behouden?? ;D sorry maat ik doe het 'fair' ;D ;D
|
|
|
Post by General Jonee on Jan 18, 2006 16:42:20 GMT 1
ja tis de moment op int wiel te kruipen en van de messenjah weg te rijden ;D
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Jan 18, 2006 16:55:48 GMT 1
kblijf sowieso gaan... en ksta bijna terug aan kop ;D ;D
|
|
|
Post by Visionz on Jan 18, 2006 17:33:23 GMT 1
als ik nu ies op elke post van u reply.. dan zult ge voor eeuwig 2 posts achter blijven. Voor eeuwig zeg ik u !
;D
|
|
|
Post by General Jonee on Jan 18, 2006 20:15:33 GMT 1
shit tbegint hier freaky te worden
|
|
|
Post by Visionz on Jan 18, 2006 20:37:09 GMT 1
we zullen ies ne clash doen met 'Dub-posts' anders ;D
|
|
|
Post by General Jonee on Jan 18, 2006 23:09:14 GMT 1
Doen, doen , doen!!!! ;D ;D ;D
|
|
|
Post by Crewza on Jan 19, 2006 9:12:28 GMT 1
we zullen ies ne clash doen met 'Dub-posts' anders ;D Het zou niet eens zo moeilijk zijn: Twee members die willen clashen sturen hun selectie via een personal message naar een 3de (neutrale) member. Die die dan post op het forum (liefst 's morgens). Alle andere members hebben dan een dag de tijd om te stemmen wie de betere tune had gekozen. Waarna de volgende tunes gepost worden, enz. en dat 10 of 11 keer en we kennen de winnaar.
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Jan 19, 2006 11:05:58 GMT 1
als ik nu ies op elke post van u reply.. dan zult ge voor eeuwig 2 posts achter blijven. Voor eeuwig zeg ik u ! ;D Beste , Visionz: ge daagt me uit é vriend ;D.. wel kzal voor u dubbel zo hard mn best doen !!
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Jan 19, 2006 11:07:05 GMT 1
en we gaan eraan beginnen sé... kzal ne eigen dub)topic starten, wa denkte? I challenge u!! T is voor de eerste plaats é ;D (en die wordt voor de nutsindepleuts!!)
|
|
|
Post by stical on Jan 24, 2006 13:46:27 GMT 1
LOL, deze topic is zaalliiggg. Allez, ik voel mij vereerd om in den top 10 te staan. Maar geloof mij mannen, als ze mij op't werk ni van allerhande sites blockten met hunne stomme firewall , a peer posting would a gwaan. Probeert u maar eens bezig te houden van 6u s'morgens. Unno better respect di elder , eum, posters En me mijn kortgeschoren kopke is da wel aangenaam zo'n warme asem in uwe nek, Lucaci
|
|
|
Post by bambammusicstore on Jan 24, 2006 16:19:16 GMT 1
Dit brengt mij op het idee om een online shootout te organiseren. De winnaar krijgt een waardebon van 25€ bij Bam Bam Music Store.
Gedurende een hele maand kan je de winnaar van de vorige dag uitdagen in een soort online shoot out.
* We beginnen met 2 deelnemers die mij een mp3 doorsturen. * Ik zet die de volgende dag anoniem op het forum in de vorm van een poll en je kan allemaal een hele dag stemmen welk het beste nummer van de 2 was. * De dag erna kan de winnaar het opnieuw opnemen tegen een uitdager. * Wie op het einde van de maand de meeste overwinningen heeft wint 25€, wie op de laatste dag van de maand de winnaar is, krijgt 10€. Met wat geluk kan je dus 35€ aan platenbonnen winnen! * De maand erna is het weer van hetzelfde. De winnaar van de eerste maand mag als eerste weer aan de slag in de volgende maand.
Goed idee? Als er kandidaten zijn, stuur mij een pm. Zodat ik willekeurig een lijst kan maken wie er wanneer aan de beurt komt.
Slecht idee? Ook goed.
|
|