|
Post by Mikey Ché on Jan 12, 2006 15:26:19 GMT 1
Euhm jaja... assistenten goei idee... want met al da georganiseer draait mn kop zot soms é... Misschien eens vergaderingske bijeenropen of zo.. op de agenda: - site + promotiemiddelen (stickers en shirts etc)antwerpmassive - benefietparty antwerpmassive - mini-zomerfestivalleke annex bbq antwerpmassive - delegatie op summerjam en geel - bussen voor clashen... genoeg taken te verdelen lijkt me ;-)
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Jan 12, 2006 15:38:10 GMT 1
Euhm jaja... assistenten goei idee... want met al da georganiseer draait mn kop zot soms é... Misschien eens vergaderingske bijeenropen of zo.. op de agenda: - site + promotiemiddelen (stickers en shirts etc)antwerpmassive - benefietparty antwerpmassive - mini-zomerfestivalleke annex bbq antwerpmassive - delegatie op summerjam en geel - bussen voor clashen... genoeg taken te verdelen lijkt me ;-) ziehier de leider spreekt ;D!! en hoe?! ...wauw!! Om op uw mini-zomerfestivalleke/BBQ te komen.. Ik heb daar met Pasqualé al wat ideeën voor, maar we gaan ze nog geheim houden..., kwestie van het verrassingseffect groter te maken We zijn ermee bezig! En op summerjam en Geel zijn we met genoeg denk ik om ons te laten zien, en dus te promoten... T-shirts, stickers, wavers, vlaggeskes , ... zouden dat natuurlijk extra in de verf zetten! we komen er wel! ::)crew represent
|
|
|
Post by Visionz on Jan 13, 2006 0:38:03 GMT 1
Een Antwerp-Massive party bus die naar alle feestjes buiten Antwerpen rijdt zie ik wel zitten (allé, als er volk van den andere kant van de schelde op toegelaten is tenminste ;D) !
|
|
|
Post by king johnny on Jan 13, 2006 9:50:17 GMT 1
allé, als er volk van den andere kant van de schelde op toegelaten is tenminste ;D) ! hahaha, zalig da beetje water zal onze unity ni doen 'verwateren' zeker? ;D
|
|
|
Post by Captain Thomas on Jan 15, 2006 1:14:08 GMT 1
AFBREKE die festivals deze zomer!!! NADARS pas op voor den antwerp massive
|
|
|
Post by Miss Sweety on Jan 17, 2006 13:39:23 GMT 1
idd 250 begind al te tellen hé ! ! Zo blijven verder doen !!!! we moeten zeker eens een feestje geven met al de members ! ! ! groeten aan iedereen misssweety
|
|
|
Post by Miss Sweety on Jan 17, 2006 14:28:36 GMT 1
M. G. Ik help je wel met organizeren!!
dit doen we met ons hart voor antwerpmassive ! ! ! ! Laat ma weten wanneer vergadering is!
BLESS
|
|
|
Post by amoz on Jan 17, 2006 17:54:14 GMT 1
Nog een statistiekske (ik geef het toe, ik heb te veel tijd)... the most loyal Royal sound posters: Visionz 434 Mr.Nuts 426 booty konders 346 King David 287 Buda 279 messenjah 253 General Jonee 245 J 221 stical 207 Lucaci 192 Jaja, we zien hier een thriller van een tweestrijd tussen de toppers; Mr. Nuts hangt voortdurend in het wiel van Visionz, de meest fervente poster van allemaal (en zo stralend van het karma dat 'm licht geeft in het donker), met een stevige 80 posts afstand tot de nr. 3, dn Booty, de eerste mod in deze groep, een solotrapper stijl Ludo Diercksens, die helemaal verloren hangt in de +300/-400 regio, en alleen een serieuze demarrage van David de King kan hem nog van het podium houden, al zou ook dn Budamaster die col van 70 posts kunnen overgeraken (om daar de booty van dn Booty aan de horizon te zien verschijnen ) terwijl Messenjah en General Jonee met een kleine 250 posts waardige en niet te onderschatten achtervolgers zijn, met achter hen nog een gat van 20 posts die de nummer 8 moet dichtrijden; een extra efforeke voor dn J (die deed al 221 keer mee), en Majestical voelt de hete adem van onze eerste BigBad&Heavy-madam in zijn nek: mini massive general Lucaci. En de leider? Die geniet van het uitzicht op de elfde plaats , maar ja, nen top-11 dat klinkt niet he, dus als ge er volgende keer wilt bij zijn Mikey: posten gelijk ne zot!
|
|
|
Post by Puppa Mighty on Jan 17, 2006 18:52:14 GMT 1
Is er ni elk weekend een feesje me al de members, like last saturday Fakebar... Ma 't blijft een goei initiatief Zolang da ge geen naamkaartje moet aandoen tenminste, dan zou't iets te hard op een reggaevrijgezellen feesje lijken ;D De 'die hards' mogen wel hun labtopke meenemen
|
|
|
Post by Visionz on Jan 17, 2006 18:53:09 GMT 1
Amoz voor dit tussentijdse verslag ;D
|
|
|
Post by Mistah Bong on Jan 17, 2006 19:55:01 GMT 1
Amoz voor den statistiek + commentaar. Is "In het wiel van de tour" soms nix voor u? ;D
|
|
|
Post by skwizzard on Jan 18, 2006 9:36:59 GMT 1
Nog een statistiekske (ik geef het toe, ik heb te veel tijd)... the most loyal Royal sound posters: Visionz 434 Mr.Nuts 426 booty konders 346 King David 287 Buda 279 messenjah 253 General Jonee 245 J 221 stical 207 Lucaci 192 Jaja, we zien hier een thriller van een tweestrijd tussen de toppers; Mr. Nuts hangt voortdurend in het wiel van Visionz, de meest fervente poster van allemaal (en zo stralend van het karma dat 'm licht geeft in het donker), met een stevige 80 posts afstand tot de nr. 3, dn Booty, de eerste mod in deze groep, een solotrapper stijl Ludo Diercksens, die helemaal verloren hangt in de +300/-400 regio, en alleen een serieuze demarrage van David de King kan hem nog van het podium houden, al zou ook dn Budamaster die col van 70 posts kunnen overgeraken (om daar de booty van dn Booty aan de horizon te zien verschijnen ) terwijl Messenjah en General Jonee met een kleine 250 posts waardige en niet te onderschatten achtervolgers zijn, met achter hen nog een gat van 20 posts die de nummer 8 moet dichtrijden; een extra efforeke voor dn J (die deed al 221 keer mee), en Majestical voelt de hete adem van onze eerste BigBad&Heavy-madam in zijn nek: mini massive general Lucaci. En de leider? Die geniet van het uitzicht op de elfde plaats , maar ja, nen top-11 dat klinkt niet he, dus als ge er volgende keer wilt bij zijn Mikey: posten gelijk ne zot! Vermits ik geen sterren- en karmajager ben ne keer alles gedelete en herbeginnen, Cheers!
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Jan 18, 2006 10:45:51 GMT 1
Amoz, k doen m'n uiterste best , maar na m'n twee weken congé(zonder computer dus ) heeft Visionz ne te grote voorsprong gemaakt... T is te moeilijk om zo een gedreven iemand in te halen, maar kblijf er voor gaan hé ;D ;D alle, ondertussen 261, memebers:
|
|
|
Post by Crewza on Jan 18, 2006 10:51:55 GMT 1
@nuts
Er is natuurlijk een 'trucske' om uw posts kunstmatig op te drijven ;D
Maar ja, er valt geen eer te rapen als ge wint door vals te spelen.
|
|
|
Post by General Jonee on Jan 18, 2006 13:58:55 GMT 1
Visionz 434 Mr.Nuts 426 booty konders 346 King David 287 Buda 279 messenjah 253 General Jonee 245 J 221 stical 207 Lucaci 192 @ buda en messenjah: pas maar op want "here i come" ;D ;D ;D ;D
|
|