|
Post by General Jonee on Nov 28, 2005 18:24:08 GMT 1
murder them, we go murder them!!!! kluutzakke
|
|
|
Post by Luca san on Nov 29, 2005 0:40:17 GMT 1
misschien een geheel andere cultuur, maar kan er mij nogaltijd ni over uitspreken hoe zon dinge mij doen voele.. kan toch ni da die mense da ni begrijpe?!! ze filmen het en zoomen in op die arme beestjes na die marteling, ge zie gewoon da het dier nog steeds leeft en uiteindelijk gewoon sterft. en ziet der inderdaad ook ni naar uit da ze die nog gaan opeten, of zou het ? en wat dan nog, geen enkel levend wezen verdiend dit. merci voor de link naar peta. kvind het nog steeds degoutant, er zelfs nog maar aan denke doet mij walgen.
|
|
|
Post by vikthekid on Nov 29, 2005 9:37:41 GMT 1
3 words:
shoot to kill
|
|
|
Post by gicaca on Nov 29, 2005 13:16:18 GMT 1
da zijn echt beulen,amai hoe is zoiets mogelijk!wou het toch helemaal uitzien maar da lukt gewoon ni,en ge hoort die gewoon lachen terwijl hij met zijn voet op het beestje zijn keel staat,omdat het te veel tegenwerkt.ben er echt ni goe van.
heb vorige week ook zo iets verschrikkelijk gehoord over rijke europeanen die naar afrika gaan,ni om op dieren te jagen maar op MENSEN. het is gewoon ni mogelijk
|
|
|
Post by General Jonee on Nov 29, 2005 14:32:23 GMT 1
heb vorige week ook zo iets verschrikkelijk gehoord over rijke europeanen die naar afrika gaan,ni om op dieren te jagen maar op MENSEN. het is gewoon ni mogelijk heb je daar meer info over???
|
|
|
Post by giccaca on Nov 29, 2005 14:47:33 GMT 1
heb er spijtig genoeg nog niks over gelezen.heb het via via.dacht dat het een grap was,maar blijkt echt te gebeuren.het zijn rijke stinkaards die er veel geld voor overhebben!
|
|
|
Post by General Jonee on Nov 29, 2005 15:31:30 GMT 1
shit da kan nu toch allemaal ni kword der echt ni goe van pffff
|
|
|
Post by Luca san on Nov 29, 2005 16:03:58 GMT 1
das idd echt walgelijk, mr komt mij precies eerder bekend voor van een film.. = mogelijk ?
|
|
|
Post by giccaca on Nov 29, 2005 16:28:39 GMT 1
er is idd zo'n filmke,maar afrika is voor zo'n smeerlappen wel de ideale plaats he.met al die volkeren moorden valt da ni zo op.ik hoop ook dat het ni waar is,maar zou er echt ni van verschieten.
one love
|
|
|
Post by KeuningZian on Nov 29, 2005 18:33:42 GMT 1
|
|
|
Post by selector waxx on Nov 29, 2005 21:14:16 GMT 1
in rusland zou dat al gebeurd zijn, begin de jaren 90 waren er mensenrechtenactivisten die er over bezig waren dat russische militairen bepaalde verdwenen politieke gevangenen (tjetjenen en andere rebellen) zo geliquideerd zouden hebben in het oeralgebergte in een jachtpartij met bloedhonden en schutters te paard. Een beetje zoals de vossejacht in engeland, maar dan op mensen.
|
|
|
Post by stical on Nov 30, 2005 9:15:14 GMT 1
|
|
|
Post by what the fuck on Dec 23, 2005 13:56:03 GMT 1
nog zo iets,waar gelukkig protest voor is www.bonsaikitten.com'k weet ni goe wa'k er me bij moet voorstellen
|
|
|
Post by Crewza on Dec 23, 2005 14:27:19 GMT 1
Bonsaikitten is een hoax (dat wil zeggen gemaakt als grap om mensen op stang te jagen. En blijkbaar lukt dat na al die jaren nog steeds.)
Niet alles geloven wat je ziet op internet / in mails leest, is de boodschap. Waarom zou jij zoiets al wel (via-via) weten en organisaties als Amnesty, Gaia, Centrum voor racisme bestrijding, ... nog niet ??
Wat niet betekent dat het filmpje waar het hier allemaal om begonnen is, niet echt is, dat wel. En dat keur ik ook volledig af. Degoutant gewoon, maar het ergste is nog maar de mensen die dat dragen, die creëren namelijk de vraag. Maar ja dat kan ook van grote-merk sportschoenen gezegd worden die gemaakt worden door kinderen in 3de wereld landen en die zwaar onderbetaald worden in vergelijking met de mega-sportsterren die er reclame voor maken en enkele miljoenen dollars vangen.
|
|
|
Post by Mistah Bong on Dec 30, 2005 20:53:49 GMT 1
Greetings massive Gevonden op www.humo.be, afdeling linke boel...----> www.canadianhunter.be/ <---- Het gaat hier om een 'spelletje' en digitale petitie van Gaia. Zij willen hiermee iets doen tegen de zeehondenjacht in Canada. Ze hebben als doelstelling een 375.000 handtekeningen, so get busy. :)Jah bless
|
|