|
Post by Girrrrafff on Oct 27, 2005 8:24:31 GMT 1
|
|
|
Post by Girrrrafff on Oct 27, 2005 8:25:06 GMT 1
klik dus op "weg met Amerika"
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Oct 27, 2005 9:12:12 GMT 1
De Raymond is trouwens ook nen echte Reggieman voorn diegene die da ni zouden weten of doorhebben... Ik ben fan! Raymond:
|
|
|
Post by tekst on Oct 27, 2005 9:58:05 GMT 1
WEG MET AMERIKA
Hamburgers en cola, ja dat wist u al Maar kent u ook de oorzaak van het algemeen verval? Kortzichtig denken, luidruchtig spreken Eeuwig in one-liners blijven steken
Weg met Amerika! Weg met die boeren van Amerika
Weg met Amerika! Weg met het kolonialisme van Amerika Weg met dat lelijke, knauwende Engels Al die Angelsaksische pretentie, arrogantie Ja, een gloeiende pook in hun gat En dat is dat Weg met die rappers en hun eeuwige "fuck" Weg met de verheerlijking van de stompzinnigheid Inderdaad, fucking assholes, krijg het slingerschijt Leve Italië, leve de mafia, Weg met na-apen van Amerika Verenigde Naties, lammetjes die blaten Het zijn allen vazallen van de Verenigde Staten
Weg met Amerika! Weg met het imperialisme van Amerika Hun voorgekauwde kleutercultuur Vol van genante voorspelbaarheid En Hollywoodmonsters van oppervlakkigheid Dan zit je in België, daar loop je gebukt Onder al die stupide en ook nog eens mislukte Imitaties van onnozele Amerika-producten
Weg met Amerika en zijn professionaliteit Maskerade voor de ledigheid Democratie, ammehoela! We worden geknecht lijk een tamme poema huh de battyman, lelijke opkopers, ook van de vrijheid Hun opgefokte, opgedrongen, betekenisloze vrijheid Weet u wat er scheelt, weet u wat er scheelt? De dictatuur van 't Amerikaanse vrijheidsbeeld, ja Dat is wat er scheelt Die dwaze macho's, moh vent, moh vent, Die spelen nu al zestig jaar politie-agent
Hun chewing-gum-flinkheid, hun schietgeweren Hun plastic blonde wijven met het Pepsodent-gebit En hun belachelijke Terminator Full of shit Het is namelijk nooit gedaan Daar kan je op aan Weg met die cowboys van de CNN Het land dat de complexiteit niet erkent Waar het denken is gestremd Zet die boeren in hun hemd Weg met die cowboys, leven de indianen! Hier spreekt de laatste der Mohikanen Ik ben van het Belgische, het Europese panel En ik verzoek u: "Clear my channel! Clear my channel!" Megalomane eencellige idioten Kiss my ass, ja, kus mijn kloten
Weg met Amerika! Weg met die boeren van Amerika Weg met Amerika! Weg met die boeren van Amerika
|
|
|
Post by General Jonee on Oct 27, 2005 10:00:17 GMT 1
CHECK ZIJN TRY-OUT 24 NOV. @ N9 EEKLO www.n9.be
|
|
|
Post by Visionzzzzzzzzzz on Oct 27, 2005 12:57:44 GMT 1
De Raymond is trouwens ook nen echte Reggieman voorn diegene die da ni zouden weten of doorhebben... Ik ben fan! Raymond: wel met de nodige humor dan ;D: Haile Selassie Vooraleer in slaap te vallen Heerlijk, heerlijk raas te kallen Alvorens op te staan Even vrees'lijk loos te gaan
Haile Selassie Een keizer, ja dat was ie Ik zag het op zijn passie Haile Selassie Speelt solo's op zijn bassie Mmmm Selassie
Eens de beker is ontvangen Weet ik niet meer waar naar Liever was ik nog verslagen Slecht humeur, 't is raar maar
Haile Selassie Enorm was z'n klassie Ze rookten 't zelfde grassie Haile Selassie Z'n ballen waren nasi Gepeperd was z'n plassie
Eens de kijker is bevredigd Schenkt hij nog maar 1 in Eens de keizer is beedigd Heeft hij nergens nog zin
Haile Selassie Bollen op z'n dassie Strepen op z'n jassie Haile Selassie Discipelen vol passie Het geld zit in z'n tassie
Eigenlijk heette Haile Selassie Albert Vandenbossche Maar was dat wel een goeie naam voor een rastaman Vooral met vibraasjens Eigenlijk was hij op vakantie in Ethiopie Waar men hem totaal niet correct voor een keizer nam
Haile Selassie Een zeiker ja dat was ie Elke dag een plassie Haile Selassie Speelt solo's op z'n bassie Bravo Selassie
Haile, Haile Ach ja, ach ja, Haile
|
|
|
Post by betadine on Oct 27, 2005 13:22:41 GMT 1
what the fruck
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Oct 27, 2005 14:40:43 GMT 1
idd Visionz!! Hij heeft het ni echt begrepen op de hele sleassie visie errond, maar ge kunt ni ontkennen dat m zelf ook wel sterke reggie maakt é?! ;D (zet de muziek van da nummer er maar eens bij, heeft m zelfs samen met Henny Vrienten gemaakt denk ik)
|
|
|
Post by selector waxx on Oct 27, 2005 17:39:49 GMT 1
hij heeft een ganse reeks reggaesongs gemaakt door de jaren, en doordat hij jarenlang naast mijn moeder in assebroek (deelgemeente van brugge) woonde weet ik ook dat hij een redeljik uitgebreide collectie oude (pre '85) reggae en ska in zijn platencollectie heeft naast hopen andere muziek. Maar hij heeft het niet begrepen op godsdiensten in het algemeen of op afgoding van mensen, zeker niet als die afgoding ook nog eens religieus verklaart wordt door verdraaien van 'zogenaamde' heilige boeken, zoals hij de verering van selasie door rasta...
|
|