|
Post by messenjah on Dec 5, 2005 10:50:05 GMT 1
|
|
|
Post by Visionz on Dec 5, 2005 11:01:10 GMT 1
Orgineel is da toch gewoon akoestisch?
Ik vind deze versie trouwens nie zo geslaagd
|
|
|
Post by messenjah on Dec 5, 2005 11:11:56 GMT 1
Dees is op de riddim van Thank u mamma van Sizzla, ne mix da ik ook ni zo geslaagd vind. Kdenk wel dat het een andere riddim is dan gewoon deze akoestisch, ge kunt hem horen in DHR SOUNDS ROCKAZ MIXDOWN die ge kunt vinden op www.ghettofabulous.ca/downloads.htm. Het tweede liedje. Of in elke clash van het laatste half jaar ofzo
|
|
|
Post by Visionz on Dec 5, 2005 11:15:18 GMT 1
hmz, link werkt hier precies nie echt, maar op de CD staat in ieder geval die akoestische versie meen ik mij te herinneren
|
|
|
Post by messenjah on Dec 5, 2005 11:28:58 GMT 1
awel ik zou het ni weten, kheb hem gevonden op bambamstore en op ebreggae ma er staat bij niemand een riddim bij. Tis uitgekomen op xterminator label ma daar bestaat geen site van of ik vind hem ni!
Dus als iemand kan helpen, please do!
|
|
|
Post by General Jonee on Dec 5, 2005 12:01:19 GMT 1
ik dacht ook dat de originele versie door een ackoustische gitaar werd begeleid.... staat op de b-side van een ander 7" (die ik nu ni goe weet welk nummer) ma klaat het je wel wete
|
|
|
Post by messenjah on Dec 5, 2005 12:04:26 GMT 1
Twordt inderdaad door akoestische gitaar begeleid ma denk ni dat da dezelfde riddim gewoon akoestisch is
|
|
|
Post by stical on Dec 5, 2005 12:16:54 GMT 1
|
|
|
Post by messenjah on Dec 5, 2005 12:36:41 GMT 1
Dat is de riddim van bovenstaande mix ma de welke is van torigineel??
|
|
|
Post by stical on Dec 5, 2005 13:12:31 GMT 1
De originele riddim is in ieder geval hetzelde als die van
Richie Spice "Crying out for love" maar ik heb de riddim naam nog niet gevonden.
|
|
|
Post by Girrrrafff on Dec 5, 2005 14:00:16 GMT 1
Ik heb de single op xterminator, maar er staat gewoon version op de b-kant
|
|
|
Post by oli on Dec 6, 2005 18:27:55 GMT 1
In ieder geval, diegene die da nummer op de One to one heeft geplakt moet zijn oren is grondig wassen.De akkoorden kloppen gewoon niet
|
|
|
Post by Selector Waxx on Dec 6, 2005 19:43:53 GMT 1
het origineel van what a day, met enkel de akoustische gitaar is uitgekomen op een normale xterminator single met instrumental op b-kant
ongeveer gelijktijdig met een andere tanya stephens nummer op xterminator: tonight op de tonight/just friends riddem
ik krijg die (xterminator) singles meestal binnen via de UK, van mensen die ik er ken. In de meest commercielere shops zoals soundquake of de bam bam komen ze niet meer door dees dagen, ofwel maanden later. Waarom weet ik niet, want de tunes zijn meestal zeer vet.
|
|