|
Post by Visionz on Sept 24, 2005 12:09:16 GMT 1
Ik zal er zijn ! Iemand trouwens een idee waarom de vk dat optreden in Tienen laat doorgaan en wat voor zaal dat da is?
|
|
|
Post by BushDoctor on Sept 24, 2005 12:26:41 GMT 1
Horace Andy is al jaaaaren bezig met big tunes en toch blijven ze hardnekkig doen alsof zijn bijdrage bij Massive Attack zijn hoogtepunt is. Ik geloof dat VK schrik heeft om het in eigen zaal te organiseren omdat ze anders te weinig volk gaan hebben. Laatste keer was er ook niet zoveel volk. Naar het schijnt is die zaal in Tienen dik in orde.
|
|
|
Post by Unlisted Fanatic on Sept 24, 2005 12:58:53 GMT 1
De Zaal is een oude kazerne of zoiets.
|
|
|
Post by Visionz on Nov 1, 2005 12:55:05 GMT 1
Deze vrijdag !
programma:
19.30uu: Omar Perry
21u: Horace Andy
22.30u: Zion Train (soundsystem + MC Junior Kigwa)
Kaarten verkrijgbaar in de Fnac (Antwerpen, Gent,...) voor 16,35 EUR
-one-
|
|
|
Post by bambammusicstore on Nov 2, 2005 11:24:23 GMT 1
En zoals voor alle andere concertenvan de Vaartkapoen ook voorverkoop in Bam Bam Music Store... ZONDER extra kosten. (Horace Andy dus aan 15€). Gewoon omdat we u graag zien.
|
|
|
Post by Visionz on Nov 2, 2005 13:42:34 GMT 1
En zoals voor alle andere concertenvan de Vaartkapoen ook voorverkoop in Bam Bam Music Store... ZONDER extra kosten. (Horace Andy dus aan 15€). Gewoon omdat we u graag zien. dju, als ik da had geweten....
|
|
|
Post by Visionz on Nov 4, 2005 10:57:06 GMT 1
Wie gaat er eigenlijk allemaal gaan? Want aan de reacties op dit topic te zien . . . ;D
|
|
|
Post by bambammusicstore on Nov 4, 2005 11:41:04 GMT 1
Als het een indicatie kan zijn: hier bij mij zijn voor de eerste keer sinds lang alle tickets die ik had, uitverkocht. Ik denk dus dat er wel wat volk zal zijn.
|
|
|
Post by stical on Nov 5, 2005 10:29:38 GMT 1
En hoe is't geweest ?
|
|
|
Post by Visionz on Nov 5, 2005 12:17:27 GMT 1
Omar Perry => niet gezien Zion Train (soundsystem) => Goed, maar had wel wa luider gemogen van mij. Ma t was in ieder geval knap om die bezig te zien. Horace Andy & The Homegrown Band => Eerste en vooral effe over de zaal: een grote sporthal, met een hoog dak. Ja ge hoort mij waarschijnlijk al afkomen: het geluid was niet echt alles. Bij Zion Train was het mij nog iet opgevallen, maar vanaf dienen band de eerste noot speelde merkte ik dat het geluid echt teveel enkel van voor kwam (in tegenstelling tot het optreden vorig jaar in de VK, waar ge toen echt een volle klank had). Nu was het dus allemaal maar 'flets' vond ik en de verschillende instrumenten vormden precies ne grote vette brij waar ge nie veel uit kon opmaken. Ik ben dan maar helemaal vanvoor gaan staan, praktisch voor den box en daar was het geluid dus wel al veel beter (nu wel piepende oren ;D) . Horace Andy himself dan: Knetterstoned om het zo te zeggen , maar de mens kan niks verkeerd doen. Hij moet zijne mond nog maar open doen of hij heeft mij volledig mee ! Begonnen met 'Do you love my music?' en ja da doen we ! Ik heb zowa alle nummers gehoord die ik wou horen (Massive attack nummers, Skylarkin, Mr Bassie, Cuss Cuss, Government Land, ...) enkel Good Vibes heeft hij niet gedaan. Op het einde kwam ook Omar Perry dan nog op het podium (ik zou al niemeer weten bij welk nummer; Skylarkin ?) om den boel one drop gewijs effe te laten ontploffen ;D Nog een verschil met het optreden van vorig jaar was dat de nummers toen veel langer gespeeld werden met nog ne schonen dub erachter. Da werd deze keer dus niet gedaan jammer genoeg. Soit, ondanks het mindere geluid was het toch een goed optreden en ik heb daar vanvoor dikwijls strijk gelegen met nen Horace Andy die zo stoned was dat em zn ogen precies niemeer kon opendoen: eerst stelt hij heel den band voor (tijdens cuss cuss) en vergeet hij den trompetist (mss nie zo grappig als ge het hier hoort maar wel grappig als ge da ziet gebeuren en vooral het gezicht van dienen trompetist zag en daarna het gezicht van Horace Andy als den drummer hem inlichte over zn foutje ) en dan nog afgaan langs de verkeerde kant vh podium om vast te stellen dat hij er langs daar toch nie gaat geraken ;D -One-
|
|
|
Post by General Jonee on Nov 5, 2005 12:43:56 GMT 1
|
|
|
Post by Visionz on Nov 5, 2005 12:44:49 GMT 1
nog een pluspunt trouwens: 1,20 EUR voor een pintje
|
|