|
Post by BushDoctor on Sept 17, 2005 16:08:11 GMT 1
Big up to Stical, High Grade Sound, Far West Crew, Civalizee Foundation, Pasqualé, Danger, Hit Na Hit, A Moeder, alle freestyle MC's, de Antwerpse dancehall queens (Lucaci, Saskia, Josefien, Laura,...) voor het shaken (nice to watch), de hele Antwerp Massive aka de dönercrew aka rotkopcrew; en last but not least, de hottie hottie crew voor het kassawerk!
Heb zelf niet veel van de sets kunnen horen, maar iedereen was er zeeeeeer tevreden. En dan ben ik ook tevreden.
Enkel het geluid was wat minder, maar daar wordt tegen de volgende keer aan gewerkt. Ik heb mijn eigen platenspelers en naalden moeten meenemen want die van Den Aalmoezenier waren al 10 jaar niet meer gebruikt (en werkten dus niet meer), waardoor het geluidsniveau af en toe varieerde (verschillende naaldmerken). Ook aan het algemene geluid en de monitor zal de uitbater iets doen.
|
|
|
Post by pasquale on Sept 17, 2005 17:06:48 GMT 1
|
|
|
Post by mr vito on Sept 18, 2005 12:31:00 GMT 1
zeker kapotgelachen daare was weer eens dodelijk heet big up de sounds
|
|
|
Post by J on Sept 18, 2005 21:33:03 GMT 1
geluidsjongens en geluidsmeisjes het was een hemels feest!!!! ben int stad blijven slapen dus moet ni rijden en da heeft zware gevolgen gehad ;D ;D ;D ;D
de foto's staan op mijn pc en ik kan u nu al zeggen dat mijn mapje "bezwarend materiaal" weer een fameus stuk groter is geworden
binnenkort online;the hardcore version voor degenen die sjaans hebben en de radio edit vr iedereen die pech heeft ;D ;D ;D
|
|
jayti
3 star frontline soldier
when i fall in love....
|
Post by jayti on Sept 18, 2005 21:58:10 GMT 1
F*ck heb precies een graaf feestje gemist Bwa volgende keer ben k weer van de partij Bless
|
|
|
Post by J on Sept 19, 2005 15:12:31 GMT 1
voor degenen die geinteresseerd zijn in de foto's van vrijdag PM me!!! en ge krijgt de link (yousendit) first come first serve
|
|
perez
new memba
|
Post by perez on Sept 19, 2005 15:58:27 GMT 1
bon geef die link maar en de foto's van zaterdag?
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Sept 19, 2005 16:00:17 GMT 1
... ben int stad blijven slapen dus moet ni rijden en da heeft zware gevolgen gehad ;D ;D ;D ;D ... t is te zeggen: originele stoute jongen !
|
|
|
Post by BushDoctor on Sept 20, 2005 10:45:20 GMT 1
|
|