|
Post by BushDoctor on Aug 9, 2005 10:45:35 GMT 1
Friday 16 September!!!!
|
|
|
Post by Luca san on Aug 9, 2005 10:51:50 GMT 1
ill tell you now, and ill tell you then: Fiiesssjjeee Happy anniversary ;D !! greetings!
|
|
|
Post by jeszta on Aug 9, 2005 11:43:07 GMT 1
yep yep lookin' good! En for old times sake nog is naar den Aalmoezenier, lekkerrrrrrr ;D happy birthday
|
|
|
Post by BushDoctor on Aug 9, 2005 15:15:25 GMT 1
Thanks, en vergeet vooral niet dat er een heleboel gratis stuff te grabbelen valt: CD'kes, ploatjes, DVD'kes,...
En misschien nog wat special exclusive performances!
Maar eerst: vakantie!
Braaf zijn allemaal en dat ik geen klachten hoor!
|
|
|
Post by BushDoctor on Aug 15, 2005 7:12:33 GMT 1
|
|
|
Post by Mikey Ché on Sept 11, 2005 18:07:27 GMT 1
5 keer! Kben écht wel curieus... is denkik 5 jaar geleden of zo dak daar nog binnen geweest ben...
|
|
|
Post by stical on Sept 11, 2005 21:47:08 GMT 1
Pfew, Aalmoezenier da's van mijne studententijd geleden (heel lang geleden dus) ;D
Maar allez, ik heb er nooit gedraaid dus ik ben wel eens benieuwd. We zullen er nog eens een lap op geven.
Er zal dan wel iemand mijn dranghek moeten overpakken als ik moet draaien.
|
|
|
Post by King David on Sept 14, 2005 23:46:33 GMT 1
we zullen die mannen van den almoezenier is leren wat reggae is we breken dat daar af style
|
|
perez
new memba
|
Post by perez on Sept 15, 2005 17:26:09 GMT 1
Maar denk dan wel aan de buren. Sssssstt Alle da was toch vroeger zo. Zou dien bord met "no joints in this jointed" nog hangen (of zoiets toch, het is ook al lang geleden da ik daar nog gefeest heb). Steckel ik zal u dranghek wel onder mijn hoeden houden??? Maar enkel als ik er mee mag spelen. :-)
|
|
|
Post by BushDoctor on Sept 16, 2005 11:01:18 GMT 1
Voor alle duidelijkheid. Jointjes roken is nog steeds illegaal en een uitbater kan zijn vergunning erdoor verliezen. Binnen roken is in principe dus niet toegestaan. Als de security het ziet, zal hij u vriendelijk verzoeken buiten te roken. Start geen oeverloze discussie, want dan smijt hij u buiten.
Binnen moogt ge zoveel schreeuwen als ge wilt, maar als ge buiten gaat staan, houdt het stil, want het is nog steeds een woonzone, met om de hoek zelfs een bejaardentehuis. Respect to the oldies!
Kortom, als gij niet moeilijk doet, zal de security ook niet moeilijk doen.
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Sept 16, 2005 11:11:40 GMT 1
Wow! security tight tonight! ... we zullen het stilletjes afbreken dan
|
|
|
Post by king johnny on Sept 16, 2005 11:27:44 GMT 1
met om de hoek zelfs een bejaardentehuis. Respect to the oldies! het is een welbekend feit, hoe dichter men zich bij een bepaalde sociale groep gaat bevinden, hoe meer men gaat ijveren voor de rechten van die sociale groep ;D bushie
|
|
|
Post by J on Sept 16, 2005 11:29:03 GMT 1
geen ganja inside? ? lastige zaak seg dat de security mr ni te lastig doet of wij doen lastig ;D ;D ;D ;D ;D (fratske he bushy) zie maar da gij goe me cadeaubonnen, platen en nog vanalles staat te smijten!!!! (ik wil anders ook wel wa platen het publiek in smijten voor u zenne)
|
|
|
Post by BushDoctor on Sept 16, 2005 11:32:01 GMT 1
Er loopt ene securitygast rond, en dat is ne sympathieke. Ik heb hem gevraagd hoe hij zal reageren en hij zei zelf dat hij niet hardhandig of agressief zal reageren. Hij beseft zelf ook dat dat nu eenmaal veel gebeurt. Maar de uitbater wil echt zijn keet niet verliezen omdat er jointjes gepaft worden.
|
|
|
Post by BushDoctor on Sept 16, 2005 11:33:11 GMT 1
met om de hoek zelfs een bejaardentehuis. Respect to the oldies! het is een welbekend feit, hoe dichter men zich bij een bepaalde sociale groep gaat bevinden, hoe meer men gaat ijveren voor de rechten van die sociale groep ;D bushie Wacht maar tot gij zo oud zijt! Zien of gij der dan ook nog zo goed uitziet!
|
|