|
Post by Mr.Nuts on Aug 3, 2005 9:56:48 GMT 1
Hey rasta broertjes en zusjes,
Om hoe laat wordt er afgesproken vanavond??
|
|
|
Post by BushDoctor on Aug 3, 2005 10:17:45 GMT 1
Rond een uur of 10? Dan kunnen de werkmensen ook nog wat van de Izzy-avond genieten. Deze avond in première voor Antwerpen: Seasons riddim!
|
|
|
Post by king johnny on Aug 3, 2005 10:18:38 GMT 1
ah nonkels en tantes ik denk dat wij (ikzelf en raggatweelingbroertjes) pas tegen 10.30u daar gaan geraken, eerst nog even selecteren welke goeie tjoentjes we voor jullie ten berde gaan brengen op het festival van de reggie dit weekeinde... tot straks meneer noot
|
|
|
Post by Jess on Aug 3, 2005 10:44:29 GMT 1
Deze avond in première voor Antwerpen: Seasons riddim! De reggaeton rmx ? Want de Jah cure en Fantan heb ik al in juni at kaaimaan gespeeld ( op c.d weliswaar ) ;)kzal er zijn
|
|
|
Post by BushDoctor on Aug 3, 2005 11:33:18 GMT 1
Deze avond in première voor Antwerpen: Seasons riddim! De reggaeton rmx ? Want de Jah cure en Fantan heb ik al in juni at kaaimaan gespeeld ( op c.d weliswaar ) ;)kzal er zijn Op CD kan iedereen die al enkele decennia spelen. Maar op van die klein plaatjes? Zo van die dingen die uwe papa nog in zijne kelder heeft liggen? Maar ik kan misschien nog rap een reggaetonremixke in elkaar steken voor onze #1 reggaeton fan: King Jess!!! SIENTELOOOOO (met een nasaal stemmeke) nog aan toe!
|
|
|
Post by pasquale on Aug 3, 2005 12:39:28 GMT 1
wie dat wilt pakt maar wa plaatjes mee, den Izy heeft me er gisteren nog voor gebeld. En gelijk de andere woensdagen iedereen die wil mag en kan wa draaien, tot straks. blessings. by the way nog twee keer slapen en tis ne zaligen hoogdag!!!
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Aug 3, 2005 13:01:46 GMT 1
...by the way nog twee keer slapen en tis ne zaligen hoogdag!!! Yep yep, 't is bijna zover !!
|
|
|
Post by Mikey Ché on Aug 4, 2005 11:58:24 GMT 1
Ok het was weer eens een stevig gezellig samenzijn gisteren in Izzimaze... aan iedereen die er was Thanx pasquale, far high and J for di good vibes !!! Nu zijn we wel klaar voor dienen zaligen hoogdag é... nog ééntje en tis zover
|
|
|
Post by jeszta on Aug 4, 2005 15:01:55 GMT 1
t was vandaag dan ook nen afgezope laagdag opt werk! die doordeweekse spatjes doen toch pijn zenne, gelukkig zijnt vanaf morge alleen partyvibes die toegelaten worden!! yeah 8-)nog 16 luttele uurkes...
|
|
|
Post by king johnny on Aug 4, 2005 15:08:05 GMT 1
ben weeral te vroeg vertrokke merk ik... soit, morgen vroeg in de ochtend btw weersvoorspelling: vrijdag regen zaterdag wolkskes, maar wel witte, das al beter
|
|
|
Post by gentse biesten on Aug 4, 2005 15:18:29 GMT 1
dat is de vrt, op vtm zijn ze lik wat positiever, vrijdag bewolk met kleine kans op een bui, zaterdag licht bewolkt zeiden ze...
|
|
|
Post by Luca san on Aug 4, 2005 15:22:44 GMT 1
zulle we nog wel zien, me summerjam werd der ook iet eel anders voorspeld, tis te hope da we nu vant zelfde krijge sunny days
|
|