|
Post by jeszta on Aug 2, 2005 12:28:33 GMT 1
Hey geluidsjongens en meisjes check this out!!!
Voor de 15de editie een line up met te ontdekken bands en gevestigde waarden kortom heerlijke, lekkerrrrrrreeee, amusante live concerten en stevige party vibes met:
De Nihilisten (B) Wrong Em Boyo (B) Mala Vita (NL) HUMb (B) Wawadadakwa (B) 08001 (ES) PATRICE & The Shashamani Band (Ger) ALTON ELLIS ft U BROWN meets Rude Rich and The High Notes (Jam/NL) Dj Wagner Pa (ES)
Sounds cocktailbar:
Savana Station Soundsystem Bush Doctor NSG Soundsystem
------------------------------------------------------------------------
TICKETS: Voorverkoop = 10 EUR (voorverkoop start eind juli) Kassa = 15 EUR
VOORVERKOOPPUNTEN: Antwerpen: • FISH & CHIPS (Kammenstraat, Antwerpen) • BAMBAM music store (Nationalestraat, Antwerpen) • Podiumcafé De Pomp ( Hove) • Café Manger (Mortsel) • Sfinks café (Boechout) • Café Kalifornia (Boechout)
Fnac ticketphone: 0900.00600 Fnacvestigingen:
Antwerpen - Groenplaats Wijnegem shoppingcenter - Turnhoutsebaan Brussel – City 2, Nieuwstraat Gent - Veldstraat Leuven - Bondgenotenlaan Fnac Frankrijk: Rijsel – Rue Saint Nicolas Villeneuve D’Asco – Centre Commercial Strasbourg – Place Kléber Indien je bij Fnac een ticket koopt betaal je 1,25 EUR extra aan administratie kosten.
peace up ;D
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Aug 2, 2005 13:04:10 GMT 1
ziet er ne goeie zomer afsluiter uit!!! kdacht da savanna station ne live-band was? Hebben die ook al ne soundsystem?
|
|
|
Post by jeszta on Aug 2, 2005 13:06:35 GMT 1
blijkbaar wel, anders staan ze fout op de website!!!
pkopkopkop
|
|
|
Post by BushDoctor on Aug 2, 2005 13:38:57 GMT 1
Inderdaad, 2 reggae sound systems en ik ertussendoor tussen 19u en 22u met muziekjes voor iedereen (het zal er vooral groovy aan toe gaan met reggae, hiphop, soca, latin, afro, braziliaans, remixes,...), aangepast aan het Hove Live-publiek.
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Aug 2, 2005 13:52:38 GMT 1
...met muziekjes voor iedereen (het zal er vooral groovy aan toe gaan met reggae, hiphop, soca, latin, afro, braziliaans, remixes,...), aangepast aan het Hove Live-publiek. Hoezo aangepast??? ... dus ni vollenbak reggie ?;D ;D
|
|
|
Post by king johnny on Aug 2, 2005 14:45:43 GMT 1
WIJ WILLE REGGIE WIJ WILLE REGGIE WIJ WILLE REGGIE
|
|
|
Post by BushDoctor on Aug 2, 2005 16:17:02 GMT 1
Reggie? Is dat nog wel populair? Ik dacht dat bob marley geen plaatjes meer maakte, dat diene pipo op pensioen was?
Ik speel alleen nog maar plaatjes met veel gebliep en geboenk tegenwoordig.
Maar, om u gerust te stellen, er zal nog steeds veel reggie (op van die klein vinylplaatjes nog wel) in mijne set steken, maar dan zoals ge die nog nooit heb gehoord!!!!! ;D
|
|
|
Post by J on Aug 2, 2005 19:30:31 GMT 1
kleine plaatjes???maken ze da nog? da kan ni!
|
|
|
Post by snipaman on Aug 2, 2005 19:47:19 GMT 1
K'heb gehoord da het de elfen zijn van de kerstman die da doen, zo kunnen ze ook buiten het Kerst-seizoen wa geld verdienen.
|
|
|
Post by Visionz on Aug 2, 2005 19:54:18 GMT 1
K'heb gehoord da het de elfen zijn van de kerstman die da doen, zo kunnen ze ook buiten het Kerst-seizoen wa geld verdienen. Kunt ge dan eens aan één van die elfkes vragen waarom er in 33 toeren platen een klein gatje zit en in de 45 toeren platen een groot gat ?
|
|
|
Post by king johnny on Aug 3, 2005 8:44:04 GMT 1
Kunt ge dan eens aan één van die elfkes vragen waarom er in 33 toeren platen een klein gatje zit en in de 45 toeren platen een groot gat ? 7" werden gebruikt in jukeboxen, en voor het systeem van de singeltjes te kiezen - om te draaien - spelen was zo'n klein gaatje niet genoeg... swat, het heeft volgens mij daar mee te maken. bless
|
|
|
Post by BushDoctor on Aug 3, 2005 9:11:47 GMT 1
K'heb gehoord da het de elfen zijn van de kerstman die da doen, zo kunnen ze ook buiten het Kerst-seizoen wa geld verdienen. Kunt ge dan eens aan één van die elfkes vragen waarom er in 33 toeren platen een klein gatje zit en in de 45 toeren platen een groot gat ? Zijt ge nu alweer daar met waarom dat gat groter is? ;D Zelfs de experten blijken niet echt te weten waarom. Maar ja, de Booty niet onderschatten, hè!
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Aug 3, 2005 9:42:23 GMT 1
als t maar veel reggie is en zal zijn, want wij willen reggie!!!! wij willen reggie, reggie, reggie... ;D ;D
|
|
|
Post by BushDoctor on Aug 3, 2005 10:21:03 GMT 1
Niks van. It's REGGAETON di public want!!!!
|
|
|
Post by Visionz on Aug 3, 2005 10:39:46 GMT 1
Kunt ge dan eens aan één van die elfkes vragen waarom er in 33 toeren platen een klein gatje zit en in de 45 toeren platen een groot gat ? Zijt ge nu alweer daar met waarom dat gat groter is? ;D ! Ik was al aan het denken dat ik da al ies ergens gevraagd had ;D Het blijft dan ook een mysterie, alhoewel den booty konders zijn antwoord mij wel redelijk lijkt
|
|