|
Post by krakhead on Jun 15, 2005 20:12:42 GMT 1
09 september Krackrock in Avelgem dit jaar met Bodyguard soundsystem feat Cutty Ranks en Sasha
|
|
|
Post by General Jonee on Jun 15, 2005 20:47:58 GMT 1
|
|
|
Post by Friendly on Jun 16, 2005 11:45:11 GMT 1
Correct me if i'm wrong maar dat zijn toch die mannen van Krakrock die vorig jaar Bounty gecancelled hebben he ? dus
|
|
|
Post by pothead on Jun 16, 2005 12:35:02 GMT 1
dat zijn de mannen die bounty optreden cancellen en dan later gaan beweren dat ze dat ze bounty bannen vanwege zijn homophobe lyrics terwijl hij al weken ervoor gecancelled heeft vanwege concerten in de caraiben
|
|
|
Post by GanjaWarrior on Jun 16, 2005 13:48:25 GMT 1
Krakrock =
|
|
|
Post by stanneke spam on Jun 16, 2005 23:07:30 GMT 1
yihaaaa another guestbook to flame, spam and abuse
|
|
|
Post by Y on Jun 17, 2005 12:51:57 GMT 1
Krakrock is nog een gezellig festivalleke. Trouwens als ge er vorig jaar naar toe zij geweest moet je toegeven dat Desmond Dekker de tent in de fik heeft gestoken...Stop met zagen jongens
|
|
|
Post by N on Jun 18, 2005 12:04:23 GMT 1
Al wie er vorig jaar aanwezig was, zijn de zwartzakken van dancehall, haar afscheren en opsluiten in de zoo !
|
|
|
Post by Friendly on Jun 18, 2005 20:41:16 GMT 1
Al wie er vorig jaar aanwezig was, zijn de zwartzakken van dancehall, haar afscheren en opsluiten in de zoo ! lol we zijn weer tolerant vandaag ;D
|
|
|
Post by Ginger on Jun 20, 2005 1:52:22 GMT 1
Al wie er vorig jaar aanwezig was, zijn de zwartzakken van dancehall, haar afscheren en opsluiten in de zoo ! Heil N.! Für Gott, Heimat und Fürher !
|
|
|
Post by bomboclaat on Jun 20, 2005 10:27:24 GMT 1
n, nie vb achtig beginnen doen é, t'is niet omdat je op het forum van een antwerpse sound zit, dat alles op dat vlak hier mag
maar crackrock was wel smerig verleden jaar, en ze gaan mij daar niet rap zien.
|
|
|
Post by N on Jun 21, 2005 0:46:36 GMT 1
n, nie vb achtig beginnen doen é, t'is niet omdat je op het forum van een antwerpse sound zit, dat alles op dat vlak hier mag maar crackrock was wel smerig verleden jaar, en ze gaan mij daar niet rap zien. eej pipo mijn metafoor slaat op collaborateurs na WOII, die werden kaal geschoren, in de zoo opgesloten (de dieren waren tegen die tijd al opgegeten) en ge-lynched. De organisatie die hierachter zat, was het verzet en dus de niet nazistische kant oftewel de geallieerden. Als ik krackrock zie of hoor dan draait mijn maag om, zij hebben de anti-homofoob hype opgepikt om hun festival in de media-aandacht te krijgen. Ik vraag me trouwens af, of de organisatie aan Bodyguard een lijst zal geven van artiesten die ze niet mogen spelen omwille van de teksten.
|
|