|
Post by freeman on Mar 13, 2008 22:26:03 GMT 1
Bij de eerste namen van Afro-Latino in Bree zitten weer wat reggae en dancehall stuff. Naast Shaggy (enige stop in België !!) en Dub Incorporation (top reggae uit Frankrijk, nieuwe Cd in april), ook partyska uit Colombia met Doctor Krapula...
|
|
|
Post by Chica Isa on Mar 14, 2008 12:10:45 GMT 1
Bij de eerste namen van Afro-Latino in Bree zitten weer wat reggae en dancehall stuff. Naast Shaggy (enige stop in België !!) en Dub Incorporation (top reggae uit Frankrijk, nieuwe Cd in april), ook partyska uit Colombia met Doctor Krapula... Halleluja! Wat een heerlijkheid! Lang leve Limburg!
|
|
|
Post by Visionz on Mar 14, 2008 12:58:07 GMT 1
Laat ons nu niet te hard van stapel lopen hé!
|
|
|
Post by Chica Isa on Mar 14, 2008 13:55:53 GMT 1
Ach ach ach Laat ons nu maar gewoon blij zijn dat hij nog eens een bezoekje brengt aan België en dat de mensen (die 'm niet hbn knn zien in 't sportpaleis) hem nu knn bewonderen op Afro-Latino!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 14, 2008 15:25:51 GMT 1
Waarom spreekt men van DE Limburg en nooit van DE Antwerpen of DE Oost-Vlaanderen? - Men spreekt toch ook van DE Congo
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Mar 14, 2008 16:43:51 GMT 1
Laat ons nu niet te hard van stapel lopen hé! ;D ;D ;D ;D kon het niet laten en de Visionz precies ook ni ...
|
|
|
Post by freeman on Mar 14, 2008 18:11:58 GMT 1
Waarom spreekt men van DE Limburg en nooit van DE Antwerpen of DE Oost-Vlaanderen? - Men spreekt toch ook van DE Congo Jongens, jongens, grow up... Ik zeg ook altijd DE Bob... Ik vind Dub Incorporation gewoon top, of dat nu in Limburg of op de groenplaats in Antwerpen is... Ik heb Shaggy vorig jaar op Rototom gezien en vind het best OK dat hij opnieuw België aandoet (Natalia zal dan wel wat anders te doen hebben...)
|
|