|
Post by bramsun on Nov 1, 2005 17:52:36 GMT 1
greetings massive,
ik ben een beetje op zoek na een instrumental, het is de taxi riddem , echt een vette instrumental. heeft er iemand die instrumental en wil hij die delen met mij, laat het aub weten... kben ook op zoek na de drof leaf en de liberation ....
blessings
|
|
|
Post by jahfriso on Nov 1, 2005 20:00:25 GMT 1
greetings massive, ik ben een beetje op zoek na een instrumental, het is de taxi riddem , echt een vette instrumental. heeft er iemand die instrumental en wil hij die delen met mij, laat het aub weten... kben ook op zoek na de drof leaf en de liberation .... blessings op www.skapeople.nl en dan op het forum lopen allerlei gasten rond die dit soort vragen binnen 2 minuten weten te beantwoorden, ideale vraagbaak!
|
|
|
Post by addict on Nov 1, 2005 20:24:29 GMT 1
hier is taxi riddim
|
|
|
Post by addict on Nov 1, 2005 20:25:07 GMT 1
|
|
|
Post by Tony on Nov 1, 2005 21:21:20 GMT 1
|
|
|
Post by bramsun on Nov 2, 2005 12:47:16 GMT 1
muchos gracias amigos, het is altijd fijn te weten dat er mensen willen delen met andere , het is echt een vre goeie missie!!! anyway, als je nog vette instrumentals hebt , laat maar komen é bless up respect and
|
|
|
Post by raketman on Nov 4, 2005 17:03:30 GMT 1
beetje op zoek?
ik ook
iemand een versie van queen majesty, ben specifiek op zoek naar de powerhouse-versie, u wel bekend van het nummer "roll call" van Tenor saw
met voorbarige dankbaarheid
|
|