|
Post by Tony on Oct 20, 2005 20:56:15 GMT 1
laat ik ook maar eens wat "sharen" dan ! s62.yousendit.com/d.aspx?id=35YKAINSZG66T2IFENU1CJUJM0Later Tony b.t.w Sultan thnx voor de bunny lee filmpjes weeee waaant moooreeeee !! ruilen tegen die 2 clash(uk) dvd's die je nog van me krijgt ?? (kon tegenover jou niet langer dan 1 post mijn undahcovah volhouden haha )
|
|
|
Post by king johnny on Oct 21, 2005 6:50:48 GMT 1
dit is idd wat we willen zalig filmke
|
|
|
Post by Sultan on Oct 21, 2005 7:30:24 GMT 1
laat ik ook maar eens wat "sharen" dan ! s62.yousendit.com/d.aspx?id=35YKAINSZG66T2IFENU1CJUJM0Later Tony b.t.w Sultan thnx voor de bunny lee filmpjes weeee waaant moooreeeee !! ruilen tegen die 2 clash(uk) dvd's die je nog van me krijgt ?? (kon tegenover jou niet langer dan 1 post mijn undahcovah volhouden haha ) ;D ;D ;D niemand ontkomt aan mijn commentaar op t internet en al helemaal niet als je "undacovah" bent ;D wasuuuuuuuuup king heb je vorige week nog een mail verstuurt.......check ff je mailbox!!! btw zoals iemand al zei...we hebben die hele downloadinquisitie al gehad hier nadat t album van Damian Marley hier werd gedropt terwijl t nog niet in de winkel lag.....dit soort filmpies en andere request zijn uiteraard van een hele andere aard. HEB NOG STEEDS BELOOFD( aan Messenjah bv) op die Stereomars dvd hier te droppen (een legendarische dvd is dat) en heb ook nog een Vulcano van 1984 hier liggen......soon come!!! anyway punt is gemaakt spreek je snel als je weer eens langskomt in t mooie oosten van t land bless up Tony Maceroni
|
|
|
Post by messenjah on Oct 22, 2005 17:14:53 GMT 1
HEB NOG STEEDS BELOOFD( aan Messenjah bv) op die Stereomars dvd hier te droppen Indeed, still waiting, ma kheb willen zien op DHR dat het ni lukte en tis ook nogal een groot bestand enzo dus doe maar op u gemak!
|
|