|
Post by Visionz on Sept 19, 2006 12:09:06 GMT 1
Pee Gonzalez (Puta Madre) - Whuz The P ? Esto es de puuuuta mama... mama! En doe Tripp'N Trankilo der ook maar bij... Beste Belgische hiphopplaat ooit!
|
|
|
Post by Chica Isa on Sept 19, 2006 23:02:23 GMT 1
Buiten * should I - Dennis * golden hen - Tenor Saw * fisherman - The Congos * .. toch ook wel non-reggaegetinte hits, zoals * bakerman - Laid Back ;D ;D * don't cha - the pussycat dolls (especially insider voor mijn liefste Katrien ) Eniweij, girliesong. Voor die twee minuten dat we nog es non-reggaedingen opzetten!
|
|
|
Post by stical on Sept 20, 2006 10:20:12 GMT 1
Esto es de puuuuta mama... mama! En doe Tripp'N Trankilo der ook maar bij... Beste Belgische hiphopplaat ooit! Mannen, gullie doet mij terug denken aan de goeie ouwe hiphop tijd Ben direct mijne cd terug gaan zoeken van Puta Madre "Une ball dans la tete" en nog eens opgezet
|
|
|
Post by Visionz on Sept 20, 2006 10:47:15 GMT 1
En doe Tripp'N Trankilo der ook maar bij... Beste Belgische hiphopplaat ooit! Mannen, gullie doet mij terug denken aan de goeie ouwe hiphop tijd Ben direct mijne cd terug gaan zoeken van Puta Madre "Une ball dans la tete" en nog eens opgezet awel, ik heb gisteren nog eens mijn hiphopplaten bovengehaald (niet dat da er zoveel zijn, ik kocht toen nog vooral CD's) om wa te draaien en daarmee ;D Voor vandaag nog ne klassieker: Nas - N.Y. State of Mind "I Never sleep, 'cause sleep is the cousin of death"
|
|
|
Post by Selector Waxx on Sept 21, 2006 0:39:49 GMT 1
ik zat ook toevallig naar hiphop te luisteren... Dit zijn de cd's die passeerden:
Salt'n Peppa - Hot, Cool And Vicious NWA - Straight outta compton 2 Live Crew - As nasty as can be
|
|
|
Post by snipaman on Sept 21, 2006 9:13:18 GMT 1
The pharcyde nog is van het stof gehaald. Zalige hiphop vibez.
|
|
|
Post by Visionz on Sept 21, 2006 11:53:11 GMT 1
Peter Tosh - Downpressor Man
|
|
|
Post by guest on Sept 21, 2006 12:15:12 GMT 1
als ik nog afentoe is naar hiphop luister is het wel naar madvillain, danger doom, madlib(shades of blue geniaal!!), typical cats en vele meer...
|
|
|
Post by KeuningZian on Sept 21, 2006 14:30:37 GMT 1
Bootcamp Click = wicked hiphop!
Jedi Mind Tricks is ook ongeloofelijk vet!
|
|
|
Post by deten on Sept 21, 2006 18:00:03 GMT 1
ik zat ook toevallig naar hiphop te luisteren... Dit zijn de cd's die passeerden: Salt'n Peppa - Hot, Cool And Vicious NWA - Straight outta compton 2 Live Crew - As nasty as can be 2 live crew das lang geleden zal die ook nog ne ke van onder tstof moen halen ;D
|
|
|
Post by Sifakah on Sept 21, 2006 22:35:23 GMT 1
the Wailers - Simmer Down
|
|
|
Post by bramsun on Sept 22, 2006 19:24:48 GMT 1
indeed booty, boot camp click rules!!!! geef mij ma ne hiphop tune van smiff'n'wessum, soundbwoy buriel of een heltah skeltah of waarom niet die boom ba yee van OGC buckshot and sean price.... wikked als je het niet kent en het wilt leren kennen check: www.duckdown.com/digglah/index.phpkben zeker ook geinteresseerd in die madlib, shades of blue, zou iemand dak hier kunnen uploaden...please aight bless
|
|
heelalo
3 star frontline soldier
|
Post by heelalo on Sept 22, 2006 21:21:56 GMT 1
Buck In Hamm Palace - Peter Tosh
|
|
|
Post by mr vito on Sept 23, 2006 10:02:51 GMT 1
public enemy - fight the power !!!
|
|
|
Post by stical on Sept 23, 2006 11:03:24 GMT 1
indeed booty, boot camp click rules!!!! geef mij ma ne hiphop tune van smiff'n'wessum, soundbwoy buriel of een heltah skeltah of waarom niet die boom ba yee van OGC buckshot and sean price.... wikked als je het niet kent en het wilt leren kennen check: www.duckdown.com/digglah/index.phpkben zeker ook geinteresseerd in die madlib, shades of blue, zou iemand dak hier kunnen uploaden...please aight bless Niet te vergeten , Black Moon , da originators van Boot Camp Click. Tracks gelijk : "How many MC's", "I got ya open"
|
|