|
Post by admin on Sept 19, 2005 8:46:59 GMT 1
|
|
|
Post by stical on Sept 19, 2005 8:52:07 GMT 1
Ik ga voor LP International dan Supersonic, dan Immortal and last but not least Caveman.
|
|
|
Post by Amsterdam Yute on Sept 19, 2005 10:01:19 GMT 1
je weet het nooit, maar mijn keuze:
LP Cave Sonic Immortal.
|
|
|
Post by Unlisted Fanatic on Sept 19, 2005 13:02:04 GMT 1
LOL,
Had niet gezien dat er hier ook al een topic is. Mij favoriet is supersonic of LP International, maar ken caveman en immortal niet genoeg.
Supersonic gaat wel hard gaan om zijn titel te verdedigen. LP is gewoon big clash sound tout court. Immortal heeft op 1xtra al een aantal keren te kennen gegeven zich voor de UK terug op de map te zetten als clash sound. Als Caveman al zo lang bestaat moeten zijn wel zware dingen hebben steken en ongetwijfeld classics waar de nieuwe garde niet meer kan aangeraken. Zeker spannend als ze tot in de dub fi dub geraken.
|
|
|
Post by Friendly on Sept 19, 2005 22:23:17 GMT 1
ik hoop op Supersonic vs. Caveman in den dub-fi-dub kheb dat tapke van Caveman vs Downbeat nog eens beluisterd en dem rastas are tuff
|
|
perez
new memba
|
Post by perez on Sept 22, 2005 11:44:13 GMT 1
kort en bondig Supersonic. anders Stical doen we een gokje. Ik zeg SuperSonic gij LP. zie ik wel zitten een gokje wagen tegen de Stical. Maar wa ga de verliezer geven aan de winnaar. (een dubke of zo)
|
|
|
Post by radikal bizzi on Sept 22, 2005 11:53:14 GMT 1
Ik zeg LP en wil wel meedoen aan die weddenschap. En een dubke van de steckel zie ik ook wel zitten
|
|
|
Post by stical on Sept 22, 2005 16:38:44 GMT 1
Perez , als ik van u nen dub krijg is da van die reggaeton bazaar, laat maar zitten ;D
En met mijn griep momenteel peins ik nie dak dubs gaan voicen.
Maar ja , inderdaad, Caveman kan ook nog wel eens grellig uit den hoek komen maar new tunes ?
|
|
|
Post by Friendly on Sept 22, 2005 23:53:45 GMT 1
Caveman kan ook nog wel eens grellig uit den hoek komen maar new tunes ? en kunt ge zonder hype/jiggy chunes ne clash winnen van dat niveau in Germaica?
|
|
perez
new memba
|
Post by perez on Sept 23, 2005 8:14:38 GMT 1
alle Stical een dubke in spaans (kan niet anders dan een boem zijn). en gij in een combinatie van snappie das kleine ... met Anton aus Tirol. Lekker
|
|
|
Post by radikal bizzi on Sept 23, 2005 8:19:44 GMT 1
alle Stical een dubke in spaans (kan niet anders dan een boem zijn). en gij in een combinatie van snappie das kleine ... met Anton aus Tirol. Lekker zingde gij reggaeton perez?
|
|
|
Post by J on Sept 23, 2005 9:37:27 GMT 1
de perez is de reggaeton king vant stad!!!!!
en om "on topic" te blijven ik hoop supersonic mr LP zou we eens zwaren tegenwind kunnen geven (net zo goe als de andere twee mr ja, ne mens moet keuzes maken e)
|
|
perez
new memba
|
Post by perez on Sept 23, 2005 16:11:53 GMT 1
thx J ik heb dan toch al één fan. :-) maar wees gerust volgend jaar komt mijn album uit. dan zal ied. zien we de reggaeton king is van Stad
|
|
|
Post by BushDoctor on Sept 23, 2005 16:24:30 GMT 1
kunnen we geen aparte reggaeton topic maken? Want op een reggaeforum hoort die "muziek" echt niet thuis! ;D
|
|