|
Post by vikthekid on Sept 2, 2005 12:44:38 GMT 1
Merci allemaal ! ! Nu weet ik weer wa kopen de komende maanden ze (eerst wel nog aan geld geraken natuurlijk ) ps.: echt niemand die weet waar ik dienen I Shen Sound nog ergens kan krijgen (2de hands of nieuw) => vergeet het dat je die zomaar zult vinden! ;-) begin maar zwaar te zoeken ik zoek er al jaren achter! maar als ik er twee tegen kom koop ik ze alle twee, eentje voor mij en eentje voor u! tot welk bedrag kan ik voor je gaan? ;-)
|
|
|
Post by Rootspressure on Sept 2, 2005 12:52:06 GMT 1
Awel, als'k eens tijd heb zal'k'm digitaliseren en op cd zetten want kvrees da ge die nie snel meer zult tegen komen. :-)
DBDDS
|
|
|
Post by Visionz on Sept 2, 2005 13:15:08 GMT 1
Awel, als'k eens tijd heb zal'k'm digitaliseren en op cd zetten want kvrees da ge die nie snel meer zult tegen komen. :-) DBDDS Da zou fantastisch zijn.. Alhoewel ik natuurlijk blijf hopen om hem nog ergens op vinyl tegen te komen. en @ vikthekid: ik ben nu nie direct iemand die ongelooflijke bedragen aan platen gaat uitgeven, maar voor deze heb ik wel wa over
|
|
|
Post by Girrrrafff on Sept 7, 2005 9:04:41 GMT 1
|
|
|
Post by radikal B on Sept 7, 2005 9:33:06 GMT 1
de laatste mixtape van unlisted die ik heb gekregen is anders ook wel de heavy. Rub a dub all the way. Als je die ergens kunt krijgen niet twijfelen !
|
|
|
Post by Unlisted Fanatic on Sept 8, 2005 12:36:23 GMT 1
Thanks for the big up Radikal B,
Ik ben aan een nieuwe Unlisted Fanatic site aan het werken en ga de mix er gewoon opzetten. Dus nog even geduld en hij is for free te krijgen. Ik zal wel een seintje geven als hij on line available is.
Bless,
Unlisted Fanatic
|
|
|
Post by Visionz on Sept 14, 2005 14:12:01 GMT 1
Dju, die heb ik gemist.. 10 dagen in Kroatië gezeten en t fileke is nu blijkbaar expired. In ieder geval bedankt voor de moeite
|
|
|
Post by BushDoctor on Sept 14, 2005 14:40:50 GMT 1
Merci allemaal ! ! Nu weet ik weer wa kopen de komende maanden ze (eerst wel nog aan geld geraken natuurlijk ) ps.: echt niemand die weet waar ik dienen I Shen Sound nog ergens kan krijgen (2de hands of nieuw) => Ik heb eens wat opgezocht. Die blijkt niet meer nieuw op vinyl te krijgen. Op CD kan ik die wel bestellen. Je zal dus de tweedehandsmarkt moeten afschuimen.
|
|
|
Post by Visionz on Sept 14, 2005 15:00:13 GMT 1
Merci allemaal ! ! Nu weet ik weer wa kopen de komende maanden ze (eerst wel nog aan geld geraken natuurlijk ) ps.: echt niemand die weet waar ik dienen I Shen Sound nog ergens kan krijgen (2de hands of nieuw) => Ik heb eens wat opgezocht. Die blijkt niet meer nieuw op vinyl te krijgen. Op CD kan ik die wel bestellen. Je zal dus de tweedehandsmarkt moeten afschuimen. Dju, da is jammer want da is nu echt wel iets da ge op vinyl moet hebben.. Bedankt in ieder geval voor de info !
|
|
|
Post by King David on Sept 15, 2005 4:09:26 GMT 1
|
|
|
Post by Kingd on Sept 15, 2005 5:40:43 GMT 1
|
|
|
Post by BushDoctor on Sept 15, 2005 8:51:41 GMT 1
Dat is eigenlijk hetzelfde als een tweedehandsmarkt behalve dat hier mensen bijeen komen die platen kopen, ze lang bijhouden en dan voor veel geld doorverkopen.
Wat ik bedoelde is dat de platenmaatschappij zelf die niet meer kan leveren.
|
|
|
Post by Girrrrafff on Sept 16, 2005 11:23:30 GMT 1
Hey Visionz dit is zo een beetje mijn persoonlijke top 10 qua dub lp's.
1. Glen Brown - Termination Dub 2. Keith Hudson - Pick A Dub 3. Ras Michael - Rastafari Dub 4. Revolutionaires - Guerilla Dub 5. Revolutionaires - Ché Guevara 6. King Tubby - Dub Gone Crazy 7. Aquarius in Dub (Herman Chin Loi Productions) 8. Mad Professor - Inspirational Sounds Of (Soort Verzamelalbum) 9. Gun Court Dub Vol 3 (BB Seaton producties van zijn eigen soul beat label, bibi was de leadzager van de gaylads in case you want to know) 10. King General Bucks up pon di Bush Chemists - Money Run Things
|
|