|
Post by Visionz on Aug 30, 2005 0:28:23 GMT 1
Ik ben dus op zoek naar titels van platen/artiesten in de trend van die Jah Warrior producties, Mad Professor, Zion Train (nie ulder laatste platen, da gaat er wa overn maar bv zoals dienen 'Passage to Indica), ...
Iemand die mij nog wa namen kan geven van dinges die ik zeker ies moet uitchecken?
|
|
|
Post by nice on Aug 30, 2005 4:11:54 GMT 1
in de boek de rough guide to reggae staan een hoop dub must haves.
|
|
|
Post by benjahmin on Aug 30, 2005 7:51:13 GMT 1
DUB SYNDICATE... vooral "fear of a green planet" en "time boom the devil dead (met lee perry)" ;D
|
|
|
Post by Keith on Aug 30, 2005 10:14:30 GMT 1
Dreadzone misschien is checken ?
|
|
|
Post by vikthekid on Aug 30, 2005 11:27:26 GMT 1
redelijk old skool !en! electronisch (dacht ik toch)
I SHEN SOUND
|
|
|
Post by Visionz on Aug 30, 2005 12:36:08 GMT 1
redelijk old skool !en! electronisch (dacht ik toch) I SHEN SOUND Yups, ken daar één plaat van (zo met een lekkere sappig ganja knopke op de hoes) maar ik vind die dus nergens. Heb ze wel al gehoord en weet dat da een beestige plaat is. Mensen die mij die kunnen bezorgen mogen mij hier of via pm iets laten weten
|
|
|
Post by vikthekid on Aug 30, 2005 12:37:39 GMT 1
redelijk old skool !en! electronisch (dacht ik toch) I SHEN SOUND Yups, ken daar één plaat van (zo met een lekkere sappig ganja knopke op de hoes) maar ik vind die dus nergens. Heb ze wel al gehoord en weet dat da een beestige plaat is. Mensen die mij die kunnen bezorgen mogen mij hier of via pm iets laten weten idd tis een dubbel LP en langs de binnenkant zit er een vorm in de pluk wiet en is idd nergens te vinden zoek et ook al lang en idem voor mensen die me er eentje kunnen bezorgen!
|
|
|
Post by pasquale on Aug 30, 2005 17:26:04 GMT 1
contacteer rootspressure@hotmail.com de Roel heeft nen hoop dub steken in zijn kast! bless
|
|
|
Post by tiken jah on Sept 2, 2005 9:31:56 GMT 1
goeie chille, moderne heavy-dub platen :
-various artists : rhytm and sound/the artists (zowel de one riddim-plaat als de andere, wiens naam ik ben vergeten) -Dubcheck : Memory gap lane -David Gould : Adonai in Dub(al vind ek die persoonlijk niet zoo goed) -Firehouse crew : Authentic dubwise (Met Jah shaka) -Prince Alla: More Dub (met Jah Warrior) -Basque Dub Foundation : BDF meets Loud and Lone
verder alles van Vibronics, Subtronix, The Disciples,....
Wa ge sowieso ook moet hebben van Dub Syndicate is African Landing , al is het maar voor het eerste nummer, dat tot men all-time favorieten behoort, en Stoned Immaculate.
|
|
|
Post by Grillz on Sept 2, 2005 9:44:24 GMT 1
*Bush Chemists en alle andere dingen op Conscious Sounds label met artiesten King General, Kenny Knots, Culture Freeman, ... *King Shiloh productions met Lyrical Benji *Vibronics: vette shit; LP's Dub Italizer & Dubfiltment *Burning Babylon (maker van Infinite Wheel www.infinitewheel.com/), heeft net een nieuwe LP uit www.burningbabylon.com* Blakamix label (UK dub label, check vooral Girafferecords voor deze toestanden) www.girafferecords.be
|
|
|
Post by Rootspressure on Sept 2, 2005 11:16:04 GMT 1
Zenzile General dub brain damage djins munky lee weeding dub kaly live dub improvisators dub sism x dub addict soundsystem kanka uzina dub Lab° hybrid sound system tena stelin ten dubians urban dub hydrophonics messian dread the interruptor the technician dubware alpha and omega dub addxx dubclash dub creator (vaste king shiloh soundproducer) twilight circus sandoz love grocer the shanti ites earthquake king earthquake etherealites dubclash jonah dan (inner sanctuary) sir larsie i (dubflash) dub funk association (russ d.) mannaseh rootsman armagideon tassilli players hi tech roots dynamics mixman (blakamix) dub judah iration steppas enz.......
DBDDS
Rootspressure
|
|
|
Post by Visionz on Sept 2, 2005 11:23:11 GMT 1
Merci allemaal ! ! Nu weet ik weer wa kopen de komende maanden ze (eerst wel nog aan geld geraken natuurlijk ) ps.: echt niemand die weet waar ik dienen I Shen Sound nog ergens kan krijgen (2de hands of nieuw) =>
|
|
|
Post by the dude on Sept 2, 2005 11:26:30 GMT 1
:otappa zukie in dub blijft toch mijne favoriet
|
|
|
Post by gentse biesten on Sept 2, 2005 11:37:23 GMT 1
nog een paar die vermeld werden
Jah Free Lead With The Bass Nucleus Roots Dub Warrior Aba Shanti Jah Shaka Makaron & The Alpha Dub Band
en van belgië:
Blakkahill (maakte enkele schone dubs die op hun site staan http://www.blakkahill.be)
|
|
|
Post by Visionz on Sept 2, 2005 11:39:52 GMT 1
Ben momenteel ah luisteren naar wa mp3's op die site en da klinkt wel ongelooflijk goed ! Der kunt ge uw huis al ies fameus met laten trillen van de bassen
|
|