|
Post by ak47 on Aug 26, 2005 9:15:31 GMT 1
|
|
Denjah
3 star frontline soldier
Straight outta The Hague City, original badman town..
|
Post by Denjah on Aug 26, 2005 9:40:23 GMT 1
"Of course, Jamaican artists expressing extreme disapproval of "batty boys" and "fifi men" is nothing new." fifi men? Hahahahahahahahaha! ;D
|
|
|
Post by Visionz on Aug 26, 2005 9:45:49 GMT 1
Raised in a devoutly Rastafarian household in Kingston's August Town, Sizzla became interested in the religion's Bobo Ashanti sect De bobo ashanti's (die zelfs vonden dat er in Bob Marley zijn teksten al teveel slackness zat) zouden diene (zogenaamde) "freestyle" eens moeten horen. "The best way I can appeal to de people is just to be myself. I don't really work to please others, I work to please God," Ik heb dan toch een andere gedachten van (eender welke) 'God eren' denk ik
|
|
|
Post by AK on Aug 26, 2005 10:14:47 GMT 1
Raised in a devoutly Rastafarian household in Kingston's August Town, Sizzla became interested in the religion's Bobo Ashanti sect De bobo ashanti's (die zelfs vonden dat er in Bob Marley zijn teksten al teveel slackness zat) zouden diene (zogenaamde) "freestyle" eens moeten horen. "The best way I can appeal to de people is just to be myself. I don't really work to please others, I work to please God," Ik heb dan toch een andere gedachten van (eender welke) 'God eren' denk ik haha, Visionz ge hebt gelijk. Die sizzla is de man van de controverse. Hij kan zijn eigen wel masterlijk goedpraten: "Now what I sing about a woman might be harsh," he continues, "but when I look again at de government, legalizing man and man to get married, then I think nothing is wrong with my song then!" haha. ook al ben ik het er niet altijd mee eens. Sizzla
|
|
|
Post by stical on Aug 26, 2005 10:22:24 GMT 1
"Of course, Jamaican artists expressing extreme disapproval of "batty boys" and "fifi men" is nothing new." fifi men? Hahahahahahahahaha! ;D Fifi men misschien komt er nog een site www.stopfifi.be ? ;D
|
|
|
Post by Visionz on Aug 26, 2005 12:36:40 GMT 1
|
|
Denjah
3 star frontline soldier
Straight outta The Hague City, original badman town..
|
Post by Denjah on Aug 26, 2005 12:46:28 GMT 1
Yep, ik herken de posts van scwalydem.. Een heel gefrusteerd mannetje is dat. Ik heb weleens met hem overhoop gelegen.
Maar wat op DHR gebeurd moet je niet altijd even serieus nemen youth.. Daar wordt je inderdaad verdrietig van.
De meeste mensen die daar posten willen alleen maar heel graag een internet badman zijn..
Niet teveel van aantrekken dus....
|
|
|
Post by Visionz on Aug 26, 2005 12:58:48 GMT 1
Yep, ik herken de posts van scwalydem.. Een heel gefrusteerd mannetje is dat. Ik heb weleens met hem overhoop gelegen. Maar wat op DHR gebeurd moet je niet altijd even serieus nemen youth.. Daar wordt je inderdaad verdrietig van. De meeste mensen die daar posten willen alleen maar heel graag een internet badman zijn.. Niet teveel van aantrekken dus.... ben na dat topic dan ook wel gestopt met daar te lezen. Hetgeen daar staat heeft niks meer met wat reggae - of beter: wat reggae voor mij betekent - te maken.
|
|
|
Post by selector waxx on Aug 26, 2005 13:32:51 GMT 1
ik zit al jarenlang op dhr, en na een eindje zie je door de internet badman toestand, het intersante van dhr is btw wat er niet publiek gebeurd (via gesloten fora en pm). Als je gewoon in de passa passa room zit (waar ik nog zelden kom) dan kom je veel bullshit, internetoorlogjes en zo tegen...
als je registreerd zal je opeens een hoop meer intersante dingen vinden via enkel leden fora die er ook op zitten.
en je moet ook wel een deel zwart racisme kunnen verdragen en zeer voorzichtig zijn, want ze zijn rap op hun tenen getrapt en bannen mensen aan de lopende band.
|
|
|
Post by ak47 on Aug 26, 2005 13:41:59 GMT 1
Ik kan me best wel goed amuseren op DHR. Ik vind er zowel goeie info op het VIP forum als straight entertainment in passa passa of gentlemen room.
|
|