|
Post by Invisible Bram on Aug 19, 2005 12:33:04 GMT 1
Ok, het principe is heel simpel, ik heb enkele old school classics uit mijn bakje gehaald en er stukjes van op mp3 gezet. Nu is het aan jullie om de artiest en de naam van de song te raden. Diegene die de meeste tracks kent krijgt de hele pot. Succes, want het is niet allemaal gemakkelijk. De prijs en mp3 kan je vinden op de openingspagina van de site; www.girafferecords.be
|
|
|
Post by selector waxx on Aug 19, 2005 12:49:20 GMT 1
ik ken toch wel het een en ander van foundation, maar hier kan ik niet veel op kleven, ik dacht wel dat ik dennis alcapone, dennis brown, the abysinians en sugar minot herkende, maar ik kan mis zijn (ik ging af op het stemgeluid) en ik zeg niet in welk volgorden (moet je zelf maar zien)
anyway, dit is een zeer moeilijke vraag, de prijs is wel de moeite, veel geluk
|
|
|
Post by Visionz on Aug 19, 2005 13:01:41 GMT 1
ik ken toch wel het een en ander van foundation, maar hier kan ik niet veel op kleven, ik dacht wel dat ik dennis alcapone, dennis brown, the abysinians en sugar minot herkende, maar ik kan mis zijn (ik ging af op het stemgeluid) en ik zeg niet in welk volgorden (moet je zelf maar zien) anyway, dit is een zeer moeilijke vraag, de prijs is wel de moeite, veel geluk Schone prijs inderdaad ! Kga mij der wel ies met bezig houden.. Enkele ken ik inderdaad aan hun stem, maar ik heb tot hiertoe nog geen enkel nummer gehoord waarvan ik zowel titel als uitvoerder ken (tzijn nochthans allemaal goei nummerkes precies)
|
|
daggy
new memba
ye-ee-es
|
Post by daggy on Aug 19, 2005 13:13:50 GMT 1
Ik heb er al 3, maar het blijft wel moeilijk...
|
|
|
Post by Jess on Aug 19, 2005 14:50:15 GMT 1
Wiked pot ga mij er is op toe spitsen ...... inspecta morse style !
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Aug 19, 2005 14:53:00 GMT 1
schoon prijske(s), alleen ben ik er ni zo goe in en kan ik die dingen ni beluisteren , maar hé: alleszins succes aan zij die dit wel kunnen en moge de beste winnen!! voor de wedstrijd
|
|
|
Post by Invisible Bram on Sept 5, 2005 19:44:10 GMT 1
Upper Yes people, only five days left, dus vergeet niet je antwoorden door te zenden.
|
|
|
Post by unlisted fanatic on Sept 6, 2005 9:46:51 GMT 1
Yeah, ik heb het ook even gecheckt en het is niet voor de hand liggend om ze allemaal te raden. Zware foundation tunes. Ik ga wel niet meedoen want een deel zijn uit Invisible Bram zijn rarities box en ken ik van onze setjes van vroeger. Er zitten een paar bij die zeker te raden zijn als je op de stem afgaat. ;D Waxx, ik kan je wel een tip geven: sugar minott en abyssinians zitten er niet bij. Greets, E.T.
|
|
|
Post by oli on Sept 14, 2005 17:05:16 GMT 1
Yes people, 'k heb gewonne. ;D Big up giraffe records.
|
|
|
Post by J on Sept 14, 2005 17:07:18 GMT 1
geslaagd om ze allemaal te herkennen??? en dan nog want het was ni simpel
|
|
|
Post by oli on Sept 14, 2005 17:24:48 GMT 1
'k had er 7 met naam en titel, de rest alleen maar namen of helemaal niks. De juiste antwoorden ken ik nog niet, hij gaat ze morgen op het nieuwe forum van girafferecords zetten.Check it out.
Wat ik weet is dat nummer 1 Gregory Isaacs is.En ikke maar twijfelen tussen Alton Ellis en Bob Marley.
|
|