|
Post by Jess on Aug 18, 2005 22:58:28 GMT 1
Yoyo al wie die fameuze jr gong / Bounty tune wil horen met de eek a mouse sample dat binnenkort op zen album verschijnt --- > log on to robbo ranx zen show van dinsdag : www.bbc.co.uk/1xtra/dancehall/Nog meer preview's van zen album !
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Aug 19, 2005 9:40:27 GMT 1
Jess kunde gij da vr mij eens op cd zetten met nog wa andere dinges please??? k kna da hier op mijne computer ni beluistere ...
|
|
|
Post by General Jonee on Aug 19, 2005 10:23:39 GMT 1
|
|
|
Post by bramsun on Aug 19, 2005 13:14:42 GMT 1
juppe jess,
kzou dat ier ook graag eens beluisteren ma dat lukt ookniet , kun je dat ergens anders zetten of ook eens fixen op cd, ik geef je er zeker eentje terug
bless
ps: we gaan meegaan na germany, alst wat financieel te doen is, big up big up belgium top sound
|
|
|
Post by Jess on Aug 19, 2005 13:34:30 GMT 1
Heb ergens gelezen dat hij uitkomt de eerste week van september. En om het op te nemen , ik kan dat momenteel niet .... mijn pc staat rimram vol en je hebt er een soort stream ripper voor nodig ( omdat mijne pc dus volstaat kan ik da dus ni downloaden )! Als er iemand zich geroepen voelt , je kan de show per 5 minuten of 15 minuten doorspoelen, en dan het bewuste stukje tapen en yousenditte . (((((Exclusive Damien Marley - Welcome to Jamrock Album Preview))))) Damien Marley | Welcome to Jamrock ( Universal) Damien Marley & Stephen Marley | All Night (Universal) Damien Marley & Bounty Killer | Kharki Suit (Universal) Damien Marley | Move (Universal) Visionz ?
|
|
|
Post by Visionz on Aug 19, 2005 14:39:38 GMT 1
Visionz ? Ik zal vanavond ies proberen se. Maar nu eerst naar het stad proberen geraken voor mijn plaat van Rod Taylor ;D
|
|
|
Post by Jess on Aug 19, 2005 15:52:16 GMT 1
Derstrax nog eens gechekt , diene tune me killa met sampletje eek is off the chain ...... WIKED ! Alles zit in die tune , rub a dub - wiked sampletje - de basslijn is deeeep en op een gegeven moment gebuert een overgang naar keiharde ragga zonder da ge het weet en als ge denkt da alles is geweest komt de fuckiing warlord er in met een wiked rhyme. Me is impressed ...... Damien Marley gaat volgens mij gaan voor album of the year en niet minder
|
|
|
Post by General Jonee on Aug 25, 2005 16:28:00 GMT 1
|
|
|
Post by BushDoctor on Aug 26, 2005 16:35:06 GMT 1
wanneer komt die uit? Bush doc?? Volgens mijn gegevens half september. Ik zal die zo snel mogelijk in stock halen. Voorlopig vrees ik dat die eerst enkel op CD te krijgen zal zijn. Maar ik houd mijn ogen open.
|
|
|
Post by Visionz on Aug 30, 2005 17:29:53 GMT 1
|
|
|
Post by Visionz on Aug 30, 2005 17:43:45 GMT 1
|
|
|
Post by ak47 on Aug 31, 2005 18:39:48 GMT 1
Check de flea-market. Ik heb net ne volledige promo-kopie ge-upload. Full playlist no homo!
|
|