Irie
new memba
|
Post by Irie on Aug 10, 2005 14:40:44 GMT 1
Ja, dat denk ik ook (achteraf gezien) .. Dan is het voor alle andere 14 jarige out there (waaronder mijn kidsister)..
'Teach the youth' zou ik zo zeggen!
|
|
|
Post by Mikey Ché on Aug 10, 2005 16:26:11 GMT 1
Het LAAGSTE Nieuws komt altijd sensationeel uit de lucht vandaar deze bijnaam... maar het is wel de meest gelezen krant... de enige troost is dat het inderdaad komkommertijd is en ze dus zeker een kwart minder lezers hebben.. Kgeloof dat het enige wat in De Morgen stond, toch iets over controles was hoor ni... Heeft er eigenlijk iemand één artikel gezien over het festival zelf, niet over de drugs of zo Ooit? Trouwens kdenk dat ge nog beter af zijt met uwe kleine naar Geel te sturen als naar een ander festival want kzie hoe langer hoe meer niet-zo-zichtbaar/ruikbare drugs opduiken op andere festivales (pillen en poeier) and ME NO LIKE THAT... Ben in ieder geval wel benieuwd naar de uiteindelijk oorzaak... Don't blame the reggie kan ik maar zeggen... maar ja, reggie is een muziekgenre met veel maatschappijkritiek hé... dus MANY PEOPLE NO LIKE US. Los daarvan wens ik de familie en vrienden veel sterkte bij hun verlies en hoop ook ik dat ze elkaar vinden in deze voor hen moeilijke tijden.
|
|
|
Post by Mikey Ché on Aug 10, 2005 16:26:48 GMT 1
sorry dat moest geen smiley zijn.. zeker die niet
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Aug 10, 2005 16:44:37 GMT 1
btw, als de dieter m de dieter m is die ik ken, zal het eerder cocaine zijn die de overdosis veroorzaakt heeft, want die die ik ken is een zware coke addict, all van zeer jonge leeftijd. ik ken den Dieter ni, maar kdenk wel da uw prognose eerder in de juiste richting zit... Net als die toxicologen lijkt het me onwaarschijnlijk om aan een overdosis thc te sterven, dan moet ge al erg veel geblowd hebben of idd zwaar gecombineerd hebben, ni?? toch erg voor dieje gast en zijn omgeving...
|
|
|
Post by guest on Aug 23, 2005 22:00:17 GMT 1
heb ook wa volk bollen zien steken - op een reggae festival, snap da toch ni goed zen - en trouwens alsof HLN dit artikel publiceert om Rgeel zwart te maken? ehe?
|
|
|
Post by K Mon on Aug 24, 2005 12:16:23 GMT 1
Heeft er eigenlijk iemand één artikel gezien over het festival zelf, niet over de drugs of zo ? Ooit? Yeap, dit jaar stond er in de gva een groot artikel over reggae geel. Het was een grote foto van TOK met tevens een intervieuw van de band. Niets negatiefs ivm drugs te bespeuren. en dat dan in de gva he...
|
|
stefaani
3 star frontline soldier
can you play some more
|
Post by stefaani on Aug 24, 2005 14:00:38 GMT 1
overtlaatst in de standaard ook redelijk groot artikel over reggaeton (naja, beter as niks) & antilliaanse feesten met wat uitleg over dancehall &co. Onder andere wat blingbling en bubbling is, en dat de kontdanserij naar hier overwaait. Dat laatste wisten we allang.. ;D tegewoordeg toch al betere berichtgeving ipv clichés à la "ja mon, weed roken & peace" (en ivm met andere topic respect voor k. michiels )
|
|