Don Barry
new memba
ich bin gansgeil in mein lederhosen
|
Post by Don Barry on Aug 6, 2005 11:02:45 GMT 1
Ik, Cpt Barry aka Cpt Strawbarry aka Don Barry aka Mr 1000 Pussy zen dus in Azie en ik vroeg me af: Doet die Jingles het een beetje deftig met de Kings of Swing.
Don Barry
|
|
|
Post by BushDoctor on Aug 6, 2005 12:48:52 GMT 1
Hij is nu waarschijnlijk het varken aan het uithangen in Geel. ;D
Voor de rest zijn er geen klachten.
|
|
|
Post by radikal B on Aug 7, 2005 12:39:54 GMT 1
den Booty doet da goe. En de royal twinnies hebben zijne rug
|
|
|
Post by J on Aug 7, 2005 17:58:42 GMT 1
tot nu toe nog geen klachten over den booty al wicked dancehall feestjes gevonden ginder? ;D ;D ;D
|
|
|
Post by king johnny on Aug 7, 2005 19:59:47 GMT 1
ier se, hij zit daar een bitje tussen de chineze en hij wilt zich wa moeien ;D ;D tnx to snipaman en king david rijdt de kings of swing trein lekkerrrrrrrr verderrrrrrr, BIG UP raggatwins! het kan natuurlijk ni tzelfde zijn, maar ik amuseer mij in ieder geval gelijk zot. dus houdt u handen maar warm voor as ge terugzijt, om verder te spinnen, want wa lullen door die micro én draaien gaat toch net iets trager cheers broeder
|
|
Don Barry
new memba
ich bin gansgeil in mein lederhosen
|
Post by Don Barry on Aug 8, 2005 14:36:19 GMT 1
Joe Reggae Belgie, Don Barry nog ne keer vanuit het oh zo warme Bangkok. Goed om te weten dat den Booty twee zotten heeft gevonden die hem wat ruggesteun geven tijdens de setjes, hopen dat ik terug mag beginnen van onzen boss playa als ik het hier beu ben en terug naar huis kom. Het doe natuurlijk wel wat zeer om de affiches van Summerjam en Reggae geel zomaar langs mijne neus te zien voorbij gaan, maar aan den andere kant geniet ik van het Aziatische vrouwelijke schoon (mag er natuurlijk ni aankomen of mijne chou maakt me van kant en de andere ongeloofke toestanden dat je hier in Zuid Oost Azie tegenkomt. Van dancehall of reggae heb ik hier nog ni veel gezien, in Myanmar bijvoorbeeld hoor je enkel de lokale kutgroepjes die covers brengen van populaire muziek. We trekken woensdag naar een toeristisch eiland om een beetje aan ons kleureke te werken, voordat we Maleisie gaan onveiligmaken en ik heb gehoord dat aldaar wel enkele reggaebars aanwezig zijn. Ik hoop dus ten zeerste dat dat daar wat deftig ga zijn ... we zullen wel zien. Geeft der ginder nog een lap oep en tot de volgende. Don Strawbarry
|
|
|
Post by Gobo Freggel on Aug 10, 2005 10:49:43 GMT 1
In plaats van reizende oom Roel is het nu wachten op berichten van reizende oom Barry. Wiked
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Aug 10, 2005 10:56:35 GMT 1
Kings of swing : !!!! Den Booty blijft da goe doen met de Schmiegeltjes achter hem!!! Op reggae Geel hebben ze den boel toch goe in beweging gehouden en voor de nodige vibes gezorgd!!!!! Bless!!
|
|
jayti
3 star frontline soldier
when i fall in love....
|
Post by jayti on Aug 11, 2005 19:06:32 GMT 1
:-*Yes indead Den Booty ft Raggatwinzz=wicked combo
|
|
|
Post by snipaman on Aug 11, 2005 21:03:00 GMT 1
Yow Don Strawbarry No worries, de Kings of Swing zonder den Cpt Barry da kan ni. Btw, we blijven met onze pollen van die platendraaiers af. We hebben alleen wa aan't selecten geweest voor den Booty maar ik kan u wel zeggen da de laaste hits van Eddy Wally, Wil Tura, Wily Sommers,... bij de massive aanslaan. ;D ;D Geeft er een lap op, Antwerp massive stylee!!! Bless
|
|