|
Post by king johnny on Aug 4, 2005 20:01:27 GMT 1
yow broeders en zusters, ik heb juist ontdekt dat ik wa 7"kes ben vergeten in den izzy maze de woensdag NA summerjam toen dien avond dat kot in de fik stond was da den 13de of den 20ste juli, ik weet het ni meer, volgende ben ik zeker kwijt: de return (shaggy - morgan heritage - voicemale) de telephone love (shabba - lady G - gregory isaacs) en misschien nog andere ook. de singels van ons zijn (meestal) gemerkt met een A of een Y of KOS wie was er nog aan t draaie toen? Bushy bushy, J, Svern, Pasqualé, en ik weet ni wie er nog allemaal gedraaid heeft in de dagen erna, maar zouden jullie is in elle bakskes willen loeren? tnx mensen, big respect! tis ni levensbedreigend, maar tzou wel vriendelijk zijn! merci beaucoup bless arnoud aka booty dr aka jingles aka konders aka vergeet-zn-plotjes-snel
|
|
|
Post by BushDoctor on Aug 5, 2005 10:22:14 GMT 1
Ik heb de zaterdag daarna tijdend de bbq een stapel singles zien liggen links van de draaitafels onder de CD-spelers. Het leek mij een stapeltje van een 15-tal singles. Ik weet dat die de woensdag daarna daar nog altijd lagen. Mss eens aan Izzy vragen?
|
|
|
Post by Visionz on Aug 7, 2005 19:55:32 GMT 1
Ik heb de zaterdag daarna tijdend de bbq een stapel singles zien liggen links van de draaitafels onder de CD-spelers. Het leek mij een stapeltje van een 15-tal singles. Ik weet dat die de woensdag daarna daar nog altijd lagen. Mss eens aan Izzy vragen? Yups, heb ik ook zien liggen, de Pasquale had nog gevraagd of die van mij waren. Izzy zal die misschien wel opzij gelegd hebben
|
|
hijdiesomsietsvergeet
Guest
|
Post by hijdiesomsietsvergeet on Aug 9, 2005 9:00:31 GMT 1
ik heb er al een paar terug zenne, daardoor heb ik het juist gemerkt dat ik er vergeten ben... tiens, zo scheef was ik toen ook niet.
merci, ik zal het eens aan de izzy vragen
bless
|
|