|
Post by BushDoctor on Aug 4, 2005 17:05:11 GMT 1
Van woensdag 10 tot en met woensdag 24 augustus zal Bush Doctor gaan genieten van een hoognodige vakantie. De winkel zal in die periode slechts open zijn van dinsdag tot en met zaterdag van 14u tot 18u. Bestellingen kunnen geplaatst worden maar zullen wel pas na 25 augustus aankomen. Misschien kan ik nog een reggaelevering regelen vanuit mijn vakantie-oord, maar dat kom je wel te weten via dit forum. Amuseer jullie zelf ook nog en zet vooral mijn personeel maar eens goed aan het werk (veel plaatjes kopen, veel bestellingen plaatsen, moeilijke vragen stellen,...) ;D ;D ;D
|
|
|
Post by Snip A on Aug 4, 2005 18:33:42 GMT 1
Reggae Geel afterparty in den Bam Bam? Geen plaatjes meepakken, er zijn er genoeg ter beschikking!!!
|
|
Irie
new memba
|
Post by Irie on Aug 4, 2005 18:46:32 GMT 1
I'm in
|
|
Irie
new memba
|
Post by Irie on Aug 4, 2005 18:49:26 GMT 1
;D ;D
|
|
|
Post by radikal B on Aug 4, 2005 18:53:34 GMT 1
haha den Bushy krijgt begint nu al te zweten denk ik... Nee nee den Jess zal goe op uwe winkel passen ;D
|
|
|
Post by BushDoctor on Aug 5, 2005 10:27:41 GMT 1
Denk je? Ik ben nog niet aan het zweten, dat zal ik nog genoeg op mijn eilandje doen!!!!!
Jullie mogen gerust wat in de winkel komen draaien. Gewoon afspreken met Jess en je eigen naalden meenemen.
Ik zal op mijne webcam wel volgen wat er daar allemaal gebeurt!
|
|
|
Post by BushDoctor on Aug 15, 2005 6:25:52 GMT 1
En staat mijne winkel er nog?
Ik hoor dat jullie veel regen hebben. ;D ;D ;D
Anway, ik houd jullie in de gaten!!!
|
|
|
Post by king johnny on Aug 16, 2005 8:26:16 GMT 1
wij voelen uw aanwezigheid, het alziend oog!
|
|
|
Post by pasquale on Aug 16, 2005 21:29:32 GMT 1
het regent vooral binnen in uwe winkel, er is weer iets met dat dak...alleszins morgen ist goej weer, als er dan nog veel water in uw winkel staat ist er morgen een pool-party!!!!
|
|
|
Post by BushDoctor on Aug 17, 2005 8:59:13 GMT 1
wat ist pasquale? konde met uw zatte botten het toilet niet meer vinden? En het dan maar op het dak steken! In ieder geval is er wat nieuwe reggae aangekomen in de winkel (oa de LP van I Wayne). gewoon naar vragen en de jess zal dat wel aan u verkopen.
|
|
|
Post by Visionz on Aug 17, 2005 10:19:24 GMT 1
wat ist pasquale? konde met uw zatte botten het toilet niet meer vinden? En het dan maar op het dak steken! In ieder geval is er wat nieuwe reggae aangekomen in de winkel (oa de LP van I Wayne). gewoon naar vragen en de jess zal dat wel aan u verkopen. zijn er ook bestelde platen (cf. Rod Taylor) binnengekomen?
|
|
|
Post by Jess on Aug 17, 2005 13:31:50 GMT 1
Nope er zat gene rod taylor bij.Voor al degene die hun buik volhadden van Iwayne zen gepiep : het is dus toch een sterk luister album geworden ( dubbel lp ) of cd.
Verder nog Turbulence - I believe lp , Cry Baby & My swing & move riddim albums. Barrington levy dvd , fantan mojah en nieuwe lichting roots artist dvd.
Verder nog Horace andy & madd prof Lp en een nieuw album van Starkey banton op cd.
|
|
|
Post by BushDoctor on Aug 25, 2005 12:27:30 GMT 1
Vanaf morgen weer gewoon terug open vanaf 11 uur. En vanaf volgende week is de de winkel ook weer open op donderdag en vrijdag tot 20 uur!
|
|
|
Post by king johnny on Aug 25, 2005 12:42:07 GMT 1
he's back!!!! en peter, hebben we het goed opgekuist in uwe winkel? toch brave jongens hé
|
|
|
Post by BushDoctor on Aug 25, 2005 14:34:42 GMT 1
De Jess heeft al zitten klagen over uw vuil manieren. 3 ton afval op 1 week tijd is toch wat overdreven, vind ik.
|
|