|
Post by Bmas on Aug 2, 2005 19:32:47 GMT 1
Simpele vraag. Simpel antwoord?
|
|
|
Post by Friendly on Aug 2, 2005 19:39:07 GMT 1
imho Fantan en Turbulence
|
|
|
Post by snipaman on Aug 2, 2005 19:44:45 GMT 1
Fantan Mojah all the way!! Mss omdat ik Turbulence ni echt als ni nieuwkomer beschouw maar da is Fantan ook ni. Soit is eigenlijk
|
|
|
Post by Visionz on Aug 2, 2005 19:52:36 GMT 1
Fantan Mojah without a doubt. Kerel heeft beestige nummerkes uitgebracht en afgaande op de beelden van R. Sunsplash in Italie is hij ook live zwaar de moeite.
|
|
|
Post by J on Aug 2, 2005 20:18:43 GMT 1
fantan mojah, echt zonder twijfel kerel heeft talent en toekomst!!!
|
|
jayti
3 star frontline soldier
when i fall in love....
|
Post by jayti on Aug 2, 2005 21:10:56 GMT 1
What about Bescenta??
|
|
|
Post by snipaman on Aug 2, 2005 21:46:16 GMT 1
They cannot handle it!!! Daarom staat hij er ni tussen, denk ik. ;D ;D
|
|
|
Post by king johnny on Aug 2, 2005 22:09:54 GMT 1
ni dat ik turbulence ne nieuwkomer vind, maar zijn tunes hebben mij t laatste jaar meermaals weten bekoren. die van meneer mojah ook, no doubt, maar turb nog beter de Perfect is ook een kanshebber, maar mss net wat minder omdat ik daar ni al te veel tunes van gehoord heb. cheers
|
|
|
Post by General Jonee on Aug 3, 2005 8:50:21 GMT 1
fantan mojah maar natuurlijk staan er wel nog toppers in dat lijstje hé
|
|
|
Post by BushDoctor on Aug 3, 2005 10:13:22 GMT 1
Ik denk dat we het schitterende debuutalbum van Lyricson aan het vergeten zijn (Born 2 Go High). Die man brengt amper singles uit, maar dat album is wel een schitterend debuut.
Zeker akkoord met Fantan Mojah als ik mij tot het lijstje moet beperken. Turbulence is al 4 jaar lang een ontdekking. I Wayne zal nog meer boemen als zijn album uitkomt eind augustus.
Interessanter is eens een poll organiseren over het beste nummer van de afgelopen maanden.
|
|
|
Post by king johnny on Aug 3, 2005 10:22:24 GMT 1
Interessanter is eens een poll organiseren over het beste nummer van de afgelopen maanden. da gaat dan toch nen heeeeeeeele lange lijst mogen worden
|
|
|
Post by Visionz on Aug 3, 2005 10:42:43 GMT 1
Interessanter is eens een poll organiseren over het beste nummer van de afgelopen maanden. da gaat dan toch nen heeeeeeeele lange lijst mogen worden IK zou twijfelen tussen Jamrock van Damian Marley (die zijn nieuw album gaat trouwens pas boemen als ge het mij vraagt) en Hail Di King van Fantan Mojah
|
|
|
Post by Jess on Aug 3, 2005 10:49:11 GMT 1
Fantan : hail di king / thx & praises / hungry Turbu : notorious & burn dem up Bescenta ........ slowly but surely growing !
Ah en toen ik den eerste eerke keer hand cart bwoy hoorde .... wiked ! Voor de rest kan mr.perfect mij nog ni overtuigen.
Busy signal heeft big tune uit op trowh bak giggy samen met tami chin !
|
|
|
Post by Bmas on Aug 3, 2005 15:34:08 GMT 1
|
|
|
Post by bramsun on Aug 7, 2005 16:27:22 GMT 1
mr perfect and bescenta zijn twee artiesten waar we nog heel veel gaan horen, we moeten ze steunen in de dancehall!!! taffari niet vergeten!!!
|
|