|
Post by Bmas on Jul 6, 2005 16:38:18 GMT 1
Seasons riddim ! pure Nieuwe boomriddim Is voorlopig nog niet uit op plaat maar al grijsgedraait in mijn living, en de internetmassive zal hem ook al wel kennen. Bij deze dus mag iedereen zijn stem uitbrengen wat de beste tune is op seasons. Voor wie de nummers nog eens wilt horen. In zelfde volgorde als in de poll selectaz.com/media/mixes/DJ_Rudy_Pooh_-_Season_Riddim_Mix.mp3
|
|
|
Post by Friendly on Jul 6, 2005 16:55:20 GMT 1
diene fantan mojah is wicked eervolle vermelding voor Sean Paul & Tok
|
|
|
Post by Jess on Jul 6, 2005 17:05:16 GMT 1
1= fantan 2 = jah cure 3 = tok 4 = natural black . . . wiked lyrics big riddim
|
|
|
Post by snipaman on Jul 6, 2005 18:20:13 GMT 1
Den Fantan Mojah is de n°1 tune voor mij
|
|
|
Post by king johnny on Jul 6, 2005 19:21:41 GMT 1
sean pizzle - fantan mojizzle - natural blizzle in die volgorde voor mij, maar volgens mij staat de sjangepol ni mee in de mix, toch wel wicked tune de rest vindek maar minder, ook de achtergrond koortjes zijn naar mijn mening wat te afgelikt, mocht wa ruwer, maar toch big big big tune!
|
|
|
Post by mr vito on Jul 6, 2005 22:50:23 GMT 1
|
|
|
Post by J on Jul 7, 2005 0:45:48 GMT 1
Fantan Mojah is echt de wickedest tune!!! de sean pizzie doet het anders ook ni slecht
|
|
|
Post by Fireman on Jul 7, 2005 16:02:45 GMT 1
Fantan Mojah = booming tune!!! Natural Black is ook wicked!
|
|
|
Post by Bmas on Jul 12, 2005 8:30:55 GMT 1
de poll liegt er niet om. Fantan idd wiked tune
|
|
nelis
new memba
|
Post by nelis on Jul 15, 2005 20:03:37 GMT 1
ok die fatan mojah daar valt natuurlijk niet over te twisten, maar toch vind ik die morgan een hele goeie voor hun doen de laatste tijd. the're back!!
|
|
|
Post by Junior Dread on Jul 19, 2005 9:44:39 GMT 1
Fantan inderdaad big tune maar geef toe is 100% zelfde gezongen als hail di king op maroon. Voor mij is die van natural black the biggest one, diene is al keilang bezig en blijft met originele songs afkome.( Don't tek it wrong, nuff respect to fantan). Sean Paul heeft mij ook aangenaam verrast. Ma TOK just tzelfde als de fantan, hun tune is identiek aan footprints op drop leaf. Dem should keep coming wid original vibes and a sound like tok can do dat butt dem naah do it here.
|
|
Denjah
3 star frontline soldier
Straight outta The Hague City, original badman town..
|
Post by Denjah on Jul 19, 2005 13:06:09 GMT 1
Niemand over Jah Cure? Is toch echt mijn favoriet... Kan ook met mijn 'state of mind' en de vlinders in mijn buik te maken hebben.. :-)
|
|
|
Post by Friendly on Jul 26, 2005 9:31:12 GMT 1
de riddim is nu verkrijgbaar op soundquake.com
|
|
Denjah
3 star frontline soldier
Straight outta The Hague City, original badman town..
|
Post by Denjah on Jul 26, 2005 10:29:51 GMT 1
Direct besteld! :-)
|
|
|
Post by BushDoctor on Jul 26, 2005 14:21:01 GMT 1
Ik heb de riddim gisteren in Jamaica besteld. Hopelijk komt die nog deze week aan (zou toch moeten).
Ondertussen zijn deze wel juist in stock in Bam Bam Music Store:
* T.O.K. - Unknown Language (eindelijk op dubbel vinyl verkrijgbaar!) * Sleng Teng Resurrection op dubbel vinyl
Riddims op 7":
* Slingshot * La Bounce * Real Rock Revisited * Move * Jah Jah See Dem A Come * Alarm Clock * Recovery * Missing You * Peleam * Raybeez * Dutty Rub / Golden Hen * Tsahai * El Toro Ook nog nieuw binnengekomen, maar nog niet in de rekken (morgen pas): * Della Move * High Praise * First Prize * Garrison * Devil's Pickney
|
|