|
Post by jEzLa on Jul 5, 2005 15:04:25 GMT 1
brap brap ;D
|
|
|
Post by what the fuck on Jul 5, 2005 17:56:57 GMT 1
een vrouw in haar k*nt neuken (sorry, ik kan het niet simpeler zeggen), wordt dat ook beschouwd als soddom ?
|
|
|
Post by yep on Jul 5, 2005 18:17:52 GMT 1
Voor jamaicanen zeker wel. lijn van arp : fuck a gal in her ass is stil gay Net als de Europeanen gematiger zijn in hun vooroordelen tegen homo's (alhoewel cd&v, ..) zijn ze ook opener tegen anale en orale sex denk ik.
|
|
|
Post by AK47 on Jul 6, 2005 8:48:26 GMT 1
een vrouw in haar k*nt neuken (sorry, ik kan het niet simpeler zeggen), wordt dat ook beschouwd als soddom ? if yuh a fuck batty, yuh a battyman too! see me again
|
|
|
Post by K MoN on Jul 6, 2005 18:17:36 GMT 1
Zolang dit soort dingen op een podium gezongen/geroepen/... worden, zullen er optredens en zelfs volledige festivals (in Frankrijk ondertussen al 3 dacht ik) afgelast worden. En ik begrijp da volledig. Als er artiesten zijn die de boodschap 'Bun all the Jewish people' zouden verkondigen zou daar ook binnen de kortste keren ongelooflijk protest tegen komen, wederom mét Rede. Ik heb trouwens den indruk dat heel deze kwestie door vele mensen nog gedacht word als een holebi Versus reggae 'ding'. Dat is het volgens mij helemaal niet. Het is gewoon een protest van een minderheid tegen mensen die deze minderheid op een heel negatieve manier voorstellen. Als metallica of eminem (die heeft het trouwens al mogen ervaren) anti-homo nummers zingen zullen ook hun optredens binnen de kortste keren geboycot worden. Eminnem werd msschn wel geboycot maar heeft nooit zijn tournees moeten aflassen. En mensen zoals Snoop dogg staan op werchter te promoten dat 'bitches' pooien wel cool is en dat mensen vermoorden graaf is! Hij komt er vertellen dat wijven enkel goed zijn om te neuken, te prostitueren en munt uit te slaan. en iemand die met je 'fuckt' schiet je toch op een hoopje?? Waar waren alle feministen om te protesteneren, waar waren alle goede gelovigen om te proteseteren? Nergens! Ze laten die mens gewoon zijn ding doen, awel laat sizzla dan ook gewoon zijn ding doen!! Waarom worden satanische bands zoals napalm death en consoorten wél toegelaten? Bands die zelfmoord promoten, bands die zeggen dat je menselijke offers aan satan moet brengen? Zulke bands mogen ook rustig hun ding doen op festivals a la graspop enzo... Ik heb nooit iets tegen homo's gehad, maar nu vinnek het een stel aanstelligere rotflikkers! Tis al hard om te moeten slikken dat ze in onze mooie stad zo'n piemeltjeskeet als de red & blue opendoen maar nu gaan ze écht wel té ver! Big Up sizzla!! --> never apologize!
|
|
|
Post by Friendly on Jul 6, 2005 19:50:12 GMT 1
tzijn toch raar mannen dast minste da ge kunt zeggen
|
|
|
Post by jks de xxxviiii on Jul 11, 2005 12:56:09 GMT 1
dat het weer allemaal sterk buiten proportie wordt getrokken . eerst moet gezegd worden da k persoonlijk niks tegen homo s heb, alleen vind ik da ze hun levensstijl de laatsten tijd e wa te veel aan het promoten zijn en da ze er een beetje een religie van aan het maken zijn. ze hebben toch het recht om op straat te komen gelijk als welke andere groep mensen en andere mensen hebben ook het recht om da af te keuren. ik vind da ze de reggae artiesten misschien als een gemakkelijk doelwit zien om te bewijzen wa ze wel kunnen. maar ik zie ze nog ni direct naar de rechter stappen om alle moskees te laten sluiten omda de islam het homo zijn/worden ook afkeurd of de kerk for that matter. ze zijn in alle geval ni op de juiste manier bezig om de reggaecultuur een of andere vorm van sympathie te laten leren hebben voor homo s. en daar gaat het toch om da zij hun ding kunnen en de rest da van hun en als ze elkaar tegen komen da er geen ambras van komt of meer nog da er mensen sterven.
met deze vredelievende noot verlaat ik jullie
mijn reggae vrienden
de laatste profeet johnny king saaijs de 25e
|
|
|
Post by cross angry on Jul 16, 2005 1:23:22 GMT 1
Ik denk dat het bij ons nog meevalt dan als ik lees dat het Garace Reggae Festival gewoon niet is door gegaan omdat Sizzla en Turbulence hun tour hadden gecancelled en dat het Reggae Festival of Wales niet is doorgegaan omdat de politie niet lang voor het festival aanpassingen wou aan de veiligheid waar de organisatie op zo'n korte tijd niet meer aan kon voldoen burn dem up
|
|