|
Post by Jess on Jun 27, 2005 14:54:42 GMT 1
|
|
|
Post by BushDoctor on Jun 28, 2005 12:18:35 GMT 1
Wat is er zo goed aan de Sleepy Dog? De riddim klinkt als zijn eigen naam. Sleepy Dog is een vette Ol' school hardcore riddim. Brings back the old days, toen het inderdaad nog allemaal een stukje trager mocht. Zeker den Buju die nog eens van ouds van leer trekt, om van Vegas (gimme that thing deh!) nog maar te zwijgen. Heerlijke rechttoe-rechtaan ragga waar enkel getalenteerde toasters op recht blijven staan,... Voila, questie van wat tegengas te geven (en u mag me gerust van heimwee naar the ol' days beschuldigen...). En roep alstublieft niet te hard om dat Crazy Frog gedrocht. Heb een tijdje geleden die LOC mannen een liveversie horen brengen bij Robbo in de studio en op z'n zachtst gezegd: daar was nog werk aan,... Ik ben ook een fan van old skool dancehall, maar als deze riddim wordt gespeeld, ga ik toch even een pintje halen. Hij begint veelbelovend, maar komt eigenlijk nooit echt op gang.
|
|
|
Post by mr vito on Jun 28, 2005 21:38:15 GMT 1
die assasin heeft er toch ook een dikke chune op en die famous face die gitaar dat erin komt maakt het allemaal nog beter
|
|
|
Post by dd on Jun 28, 2005 22:15:03 GMT 1
Den Applause!! Wicked riddim en wicked tunes! Vooral de Sizzla vind ik een boemeke!! Bless run pon dem
|
|
|
Post by mr vito on Jun 29, 2005 8:19:57 GMT 1
chekt out disturbance riddim superdikke riddim met een chune van Vybz kartel beenie man en cobra tesamen (3 van mijn favoriete artiesten tesamen ) dan heb je nog 2 super hevige anthony b schijven die de riddim echt super maken $ zeker chekken
|
|
|
Post by BushDoctor on Jun 29, 2005 10:35:51 GMT 1
die assasin heeft er toch ook een dikke chune op en die famous face die gitaar dat erin komt maakt het allemaal nog beter die Assassin is inderdaad wel goed. Jammer genoeg maakt 1 zwaluw de lente nog niet (of zoiets).
|
|
|
Post by mr vito on Jun 29, 2005 22:57:01 GMT 1
assasin + die buju banton + die vegas da zijn al 3 toppers die in de charts staan van de sleepy dogg
|
|
|
Post by BushDoctor on Jun 30, 2005 8:57:45 GMT 1
Andere dancehall riddims om naar uit te kijken:
* Raybeez (gebaseerd op 'She Wants To Move' van NERD) * Recovery (nice percussion) * Pearl Harbour (nog niet veel artiesten gehoord, maar klinkt alvast zeer goed).
|
|
|
Post by soundblaster on Jul 4, 2005 0:06:14 GMT 1
met de crazy frog zal je wel de applause riddem bedoelen, want het is op die riddem dat die tune staat
en ik zag al een clip op tmf passeren vandaag... wanneer gaan ze weer eens goede dancehall mainstream maken ipv die hype gimmick tunes zoals van ele en nu loc
|
|
nelis
new memba
|
Post by nelis on Jul 15, 2005 20:07:52 GMT 1
della move remake move riddim op fresh ear cry baby en qua artiest is voor mij tanan mojah helemaal de màn deze zomer! Waarom staat ie nergens!!! snik!
|
|