|
Post by Messenjah on Jun 22, 2005 15:37:07 GMT 1
De crazy frog is op de applause riddim en ik hoop da die de zomer ni gaat mashe...
Father god van Zum Jay op he speaks riddim daarintegen kan ik ni genoeg horen!
|
|
|
Post by oeioei on Jun 23, 2005 4:12:02 GMT 1
nummers gebaseerd op ringtones ? ? ?
|
|
ring ding ding ding
Guest
|
Post by ring ding ding ding on Jun 23, 2005 11:46:40 GMT 1
crazy frog is naar het schijnt een jamaicaanse komiek die eens een ragganummer maakte. Het nummer is zeer populair in jamaica maar daarbuiten staat iedereen er over te klagen, dus...
|
|
|
Post by streimel on Jun 23, 2005 11:51:19 GMT 1
Ja crazy frog is gebasseerd op het crazy frog beltoontje en is door LOC een uk gimmick groep opgenomen .
|
|
|
Post by Gast on Jun 23, 2005 12:56:48 GMT 1
Question:
Ik heb de mixtape "OUT & BAD" van (ik denk) black chiney in mijne stereo zitten. Daar staat zo een Elephant Man tune op de applause riddim op. "Shake that ass is on FIIIIIIIIIRE". Heeft iemand da volledig nummerke of weet iemand waar ik da vindt?
Greetings. MoKa
|
|
|
Post by Eraxxx on Jun 23, 2005 13:19:11 GMT 1
fowl fight junkanoo season first born riddim cry baby riddim sleepy dogg en bionic ras
|
|
|
Post by for the addicts on Jun 23, 2005 13:47:50 GMT 1
@ moka dat is waarschijnlijk een remix door black chiney gemaakt. En kan je alleen op de black chiney mixtape vinden. dem fi get shot is het nummer van elephant man en dat kan ik wel geven
|
|
|
Post by BushDoctor on Jun 24, 2005 11:15:32 GMT 1
fowl fight junkanoo season first born riddim cry baby riddim sleepy dogg en bionic ras Wat is er zo goed aan de Sleepy Dog? De riddim klinkt als zijn eigen naam.
|
|
|
Post by king johnny on Jun 24, 2005 11:21:42 GMT 1
Wat is er zo goed aan de Sleepy Dog? De riddim klinkt als zijn eigen naam. ik stel mij die vraag wel bij meerdere nieuwe riddims, maar de cry baby gaat zeker potte breke! bless
|
|
|
Post by BushDoctor on Jun 24, 2005 12:04:36 GMT 1
Cry Baby nu in stock in Bam Bam Music Store (ook nog Bad Bargain riddim en Sunblock riddim + Reggae Gold 2005! reklaam ) Indeed very wicked!! Wie niet weet hoe die Cry Baby klinkt: deze avond in Pier 19 zal ik hem zeker draaien!
|
|
|
Post by Fireman on Jun 24, 2005 14:35:30 GMT 1
Chronicle & Burro Banton op tempo riddim-massive B rec
Sizzla & Fantan Mojah op dutty rub- down sounds rec
Die 2 riddims zijn echt wicked!!
|
|
|
Post by Fireman on Jun 24, 2005 17:24:56 GMT 1
oeps, forgot hard drugs riddim ook een riddim die de dancehall in de fik krijgt
|
|
|
Post by radikal B on Jun 25, 2005 15:31:51 GMT 1
applause riddim en nog steeds military zijn de dan toch de harcore riddims van het moment
|
|
|
Post by King David on Jun 27, 2005 1:04:52 GMT 1
De Musik riddim van het Duitse Rootdown records gaat volgens mij wel potten breken. Zeker den Turbulance - No matter what dey say - op die riddim gaat het volgens mij wel goed doen. Boom tune www.africanbeat.de/catalog/mp3_neu/8714.mp3
|
|
|
Post by Ginger on Jun 27, 2005 14:39:32 GMT 1
Wat is er zo goed aan de Sleepy Dog? De riddim klinkt als zijn eigen naam. Sleepy Dog is een vette Ol' school hardcore riddim. Brings back the old days, toen het inderdaad nog allemaal een stukje trager mocht. Zeker den Buju die nog eens van ouds van leer trekt, om van Vegas (gimme that thing deh!) nog maar te zwijgen. Heerlijke rechttoe-rechtaan ragga waar enkel getalenteerde toasters op recht blijven staan,... Voila, questie van wat tegengas te geven (en u mag me gerust van heimwee naar the ol' days beschuldigen...). En roep alstublieft niet te hard om dat Crazy Frog gedrocht. Heb een tijdje geleden die LOC mannen een liveversie horen brengen bij Robbo in de studio en op z'n zachtst gezegd: daar was nog werk aan,...
|
|