vzw Sunshine Concerts
Guest
|
Post by vzw Sunshine Concerts on Jun 10, 2005 15:37:59 GMT 1
vzw Sunshine Concerts (ism Reggae Belgium) gaat een reggae-night organizeren volgend jaar in april of mei, in Antwerpen, en zoekt hiervoor 3 sounds & 3 groepen, die promotioneel willen komen spelen. Eten & drank zijn voorzien. De beloning bestaat uit een audio- en video-opname, zodat je daarna MP3s en videoclips hebt om online te zetten. Geïnteresserden kontakteren James King via info@sunshineconcerts.be
|
|
vzw Sunshine Concerts
Guest
|
Post by vzw Sunshine Concerts on Aug 9, 2005 13:05:26 GMT 1
2 namen zijn reeds bevestigd
JB SOUND en FLASH IT UP SOUNDMACHINE
We houden jullie verder op de hoogte.
|
|
|
Post by messenjah on Sept 7, 2005 9:42:11 GMT 1
Heb mijn ongenoegen al op reggae-belgium geuit en doe het hier nog is!
James King organiseert een feestje in antwerpen dat moet dienen als promotie voor de belgische reggaescene en kiest dan voor drie antwerpse sounds en drie antwerpse groepkes??!??
Dit deed mij nogal denken aan een topic van efkes geleden "Dancehall nice again"! Ok, tis in antwerpen goed aan het leven en ook ik amuseer mij daar altijd supergoe, ma der is buiten a'pen nog reggae in België he, memba dat!
|
|
|
Post by popa grassie on Sept 8, 2005 15:25:34 GMT 1
CORRECTIE ! James King "koos" niet voor 3 Antwerpse groepkes ! 2 Antwerpse en 2 Oostvlaamse groepen hebben zich aangeboden. James koos daaruit 1 Antwerpse en 2 Oostvlaamse groepen. De 2 eerste sounds die zich hebben aangeboden en eveneens werden geselecteerd komen toevallig uit Antwerpen. So what? Als jullie daar volgend jaar allemaal henne gaan, zal James nog een vervolg organiseren, waar weer andere groepkes en sounds (uit welke provincie ook) een kans krijgen om zich te tonen.
|
|
|
Post by popa grassie on Sept 8, 2005 15:30:49 GMT 1
De affiche is dus bijna rond.
3 geselecteerde groepen zijn GRASJAS YELLOW MOON ROOTS TRAIN ROCKERS
2 geselecteerde sounds zijn JB SOUND FLASH IT UP SOUNDMACHINE
Met een 3de sound wordt nog onderhandeld.
Nu nog wachten op de precieze datum. Wss einde maart of begin mei 2006.
|
|
|
Post by popa grassie on Sept 21, 2005 15:38:36 GMT 1
De 3de sound is ook bekend !
SKYLARKIN SOUND
De datum waarop het indoor-festivalleke doorgaat wordt volgende week bekend gemaakt.
Als dat volgend jaar een bommeke wordt dan gaat James King elke 3 à 6 maanden een reggae-night organiseren met sounds & groepen !
|
|
|
Post by popa grassie on Oct 3, 2005 15:57:56 GMT 1
De datum is ook bekend !
Zaterdag 22 april 2006 in Het Oude Badhuis te Antwerpen.
|
|