|
Post by Friendlys mama on Sept 6, 2005 18:05:39 GMT 1
Post verwijderd door moderator
Persoonlijke aanvallen en scheldtirades zullen verwijderd worden
keep it irie
bless
|
|
|
Post by Friendly on Sept 6, 2005 18:24:40 GMT 1
The reason why i posted on this board is because i whas wondering why u wanted to single out a particular genre of music, or the people who follow that genre. Witch has abviously jack shit to do with the label Sizzla is signed or singning to. Awel moeder kzalt u nekeer expliqueren, omdat damon dash toch vooral hiphop getint is, en ik persoonlijk moet niet al te veel van hiperdihop hebben, dus het kan mij niet al te veel schelen bij welk label hij tekent, zolang hij maar reggae blijft maken het was zeer gezellig van met u een internet oorlogje uit te vechten, hopelijk volgen er nog enkele aber remember its all fun and games till someone looses a bollock
|
|
|
Post by Ya mama on Sept 7, 2005 7:29:32 GMT 1
@ moderator als persoonlijke aanvallen en scheldtirades hier dan toch zo vlug mogelijk verwijderd worden gelieve dan dringend is de laatste post op pagina 1 te checken tevens de oorzaak van mijn reactie. Voila, is da nu zo moeilijk, ge had da anders direct ook kunnen doen i.p.v. u te verlagen tot zwake scheldwoorden. And what's that shit about "internet war" ...dude, pa-lease...that's what the internet is made for...slandering anonymously on others ;D Ma cava t'is goe klaat het hier wel voor wa dat is
|
|
|
Post by blessmama on Sept 7, 2005 12:41:54 GMT 1
@motherators ;D straks wordt het hier nog een tweede reggae.be froum met al het gedis en daar heeft niemand een boodschap aan so keep up the nice work
|
|