|
Post by King David on Jul 22, 2005 21:36:53 GMT 1
Sizzla heeft getekent bij de Damon Dash Music Group. Damon Dash oprichter van Rocafella Records en eigenaar van Roca Wear, Armadale, Roc-Digital, America Magazine en Pro Keds heeft Sizzla laten tekenen op zijn nieuw label. Klik hieronder voor de flyer van The official Sizzla signing party 7days7nights.com/urban/events1.php?event=624
|
|
|
Post by mr vito on Jul 22, 2005 21:51:50 GMT 1
ja die sizzla heeft het getroffen hij gaat een lekker dikke stap verder in zijn carriere Sizzla your solid as a rock they just cant stop you now...
|
|
|
Post by zagga on Jul 23, 2005 6:40:38 GMT 1
Ik vraag me af wa voor voordelen da gaat hebben.
|
|
|
Post by hh on Jul 23, 2005 10:23:10 GMT 1
hij zit nu bij def jam en gans de groep errond, zodat hij hun steun krijgt. Roc a fella/def Jam, het grootste hiphop label van de us, kan wel iets betekenen. Ze zijn er om bekend dat ze hun muziek redelijk origineel houden zoals met de muziek van Kanye West en Twista
|
|
Denjah
3 star frontline soldier
Straight outta The Hague City, original badman town..
|
Post by Denjah on Jul 24, 2005 11:36:06 GMT 1
Maar kom op.. Sizzla op een commercieel amerikaans label? Ik zie er niets positiefs in...
|
|
|
Post by General Jonee on Jul 24, 2005 11:38:56 GMT 1
ik infeite ook niet hoor. nu zal hij toch naar alle waarschijnlijkheid veel minder uitbrengen, te hopen dat daarmee het aantal super hits naar omhoog gaat.
|
|
|
Post by Friendly on Jul 24, 2005 12:02:29 GMT 1
bij welk label hij tekent, itz all good zolang dat hij maar geen hiphopper wordt da shizzlla for president
|
|
|
Post by wuk ist on Jul 24, 2005 22:16:20 GMT 1
roc a fella is juist bekend als een amerikaans mainstream label dat ook niet direct platgeproducte dingen pushed zoals kanye west, jay z (sommige dingen) en foxy brown, dus ik denk dat er wel hoop is.
def jam, die ook achter def jamaica (die compilatie) zitten, hebben ook al redelijk positieve dancehall mainstream gereleased, zoals anything goes van wayne wonder, cnn en norega ea
Sizzla is ook iemand die altijd met veel labels werkt en veel verschillende dingen doet, dus ik denk dat hij nog wel met digital b (zijn meest succesvolle samenwerking tot nu toe) zal blijven werken, net als met andere
moest sizzla bij aftermath (dr dre/50 cent/G unit/the game/eminem/...) of zo tekenen zou ik meer bedenkingen hebben
|
|
|
Post by coool on Jul 25, 2005 14:15:11 GMT 1
awel sizzla peis wel dat ie nu wa meer hiphop remixen ga maken (remember solid as a rock met bonecrusher, big tune!), mo denk dat nie veel zal veranderen, veel featurings, gelijk elephant man misschien.... alee, we gaant allicht wel horen!
|
|
|
Post by guest on Jul 25, 2005 17:04:32 GMT 1
die remix met bone crusher is gemaakt door dj obsession, het is geen officiele remix
|
|
|
Post by King David on Sept 5, 2005 0:30:51 GMT 1
|
|
|
Post by FarHigh on Sept 5, 2005 11:16:39 GMT 1
Wicked shoes!!! Die wil ik mijn eige wel aanschaffe!! Bless
|
|
|
Post by DonFuego on Sept 5, 2005 11:18:25 GMT 1
daar zegt ge zoiets ja... die bestel ik me ook. Trouwens eens op de site gaan checken... zitten echt wel grave shoes tussen
|
|
|
Post by ya mama on Sept 6, 2005 14:14:38 GMT 1
WTF is da voor bullshit.
|
|
|
Post by Friendly on Sept 6, 2005 14:39:23 GMT 1
en wat is er zo moeilijk aan voor u ? kzalt anders int engels formuleren, i really don't give a fuck what label signs Sizzla, as long as he continues to bring some of the same good music he did before en daarbij misschien eerst zien hoe zijn album is alst uitkomt in plaats van nu al beginnen te melken en by the way, hows ur muma doing after that abortion ?
|
|