|
Post by fiepfiep on Sept 8, 2005 23:29:07 GMT 1
Hallooo iedereen, ik ben dringend opzoek naar iemand die me dancehall wil leren dansen, zelf woon ik in maastricht, maar als er iemand uit antwerpen/luik of iets in de buurt verder kan helpen ben ik al erg blij!!! OHja verder wat zijn leuke dancehall feesten ook beetje in de buurt??
groetjes!!
|
|
|
Post by dancehaller on Sept 8, 2005 23:46:06 GMT 1
zaterdag den Antwerp Dancehallqueen contest in de kaaiman
|
|
|
Post by fiepfiep on Sept 9, 2005 0:03:14 GMT 1
Hallo,
Bedankt!! alleen zaterdag ben ik erg druk bezig. Kun je me niet verder helpen?? misschien ken je zelf wat mensen die \ geinteresseerd \ zijn om les te geven...
groetjes phoebe
|
|
|
Post by king johnny on Sept 9, 2005 7:57:13 GMT 1
fiep, je zal anders is wat dvd's moeten lenen/kopen van 'how fi dance reggae' ofzoiets, heb ze zelf nog niet gezien, maar daar kan je al van leren denk ik...
en in maastricht zullen er zeker nice vibes zijn, kan me herinneren van een kot in een kelder: de backstage, maar die zal je wel kennen zeker, daar houden ze toch goei dancehallfeestjes ni? of bestaat dat niet meer?
succes
|
|
|
Post by ak47 on Sept 9, 2005 8:37:58 GMT 1
Ik heb hier thuis How fi dance reggae 1 en how fi dance reggae 2 liggen, orginele DVD's rechtstreeks van www.howfidancereggae.com. Das al héél plezant om naar te kijken en ge leert er nog het één en ander van. Ik geloof dat Bushdoc die ook in de winkel heeft? En indien niet kunnen we wel iets fixen...
|
|
|
Post by gicaca on Sept 9, 2005 10:36:54 GMT 1
how fi dance reggae is echt de max!
|
|
|
Post by BushDoctor on Sept 9, 2005 11:12:34 GMT 1
Heb ze op dit moment niet meer in stock, maar heb ze nog eens bijbesteld. Die DVD is inderdaad wicked, goed uitgelegd en zelfs interessant om naar te kijken als je niet echt wil leren dansen.
Voor feestjes, moet je echt wel in Antwerpen zijn tegenwoordig. Als er niets te doen is, improviseren we snel iets in één of ander café.
Deze avond: Dancehall Red Hot in Fake Bar Zaterdag: Dancehall Queen Contest Woensdag: Izzy Maze volgende vrijdag: Bam Bam Music Store Birthday Bash!!!!!
Volg gewoon de agenda.
|
|
|
Post by ofwel on Sept 9, 2005 11:23:06 GMT 1
Je kunt de ragga dansgroep Jamstyle eens contacteren. Maar ze zijn wel van kortrijk. Zaterdag zijn ze er ook in de kaaiman.
|
|
|
Post by gicaca on Sept 9, 2005 11:43:32 GMT 1
www.move-dancecenter.com moet je eens kijken.daar zou je les kunnen nemen,weet ni of het de moeite is!heb ook eens op atv gezien dat in antwerpen ook zoiets zou zijn,maar vraag me ni waar.
|
|
|
Post by fiepfiep on Sept 9, 2005 12:57:19 GMT 1
wow!! Jullie zijn echt fantastisch wat een reacties, dat is nog eens wat anders dan in mijn eentje nachtenlang het internet afstruinen zonder enig resultaat!! thanx!! ik ga het eens ff uitproberen jullie horen van me.
|
|
|
Post by yeah on Sept 10, 2005 4:47:59 GMT 1
|
|
|
Post by Mikey Ché on Sept 11, 2005 21:10:23 GMT 1
Er zouden binnenkort in het Antwerpse DANCEHALL-LESSONS georganiseerd worden... kdenk in het CC St-Andries... maar ben ni zeker... van zodra ik meer weet, post ik het hier...
|
|
|
Post by Luca san on Sept 12, 2005 18:57:35 GMT 1
eeh fiep; kzou u zeker zegge om veel naar de feestjes in antwerpe te kome, bena niks anders als goeie vibes om op te shaken. - en dus beetje tdancehall gevoel te krijge . kom je vanuit de buurt van antwerpe ? voor de rest idd jamstyle - hebben opgetreden op geel, en voorbije zaterdag in de kaaiman, is echt met pasjes enz maar wel koel kzou is naar de site gaan kijke daar vindt ge wel meer info, binnekort dancehall queen finale, misschien ook kome kijke, en how fi dance reggae is zeker de nummer 1 om de moves te leren. kunt see en learn checke, en dan zie je hoe het er in jamaica aan toe gaat, en en kan je de steps leren .. voor de rest zalig da ge graag danst, en misschien tot woensdag (izzymaze) of vrijdag in den aalmoezenier !! Greetings.
|
|
|
Post by fiepfiep on Sept 15, 2005 20:02:09 GMT 1
Hey, Super bedankt voor je reacties maar hey jamstyle daar zou ik wel graag bij willen. MAar zijn zij niet heel ver weg. IK woon in Maastricht namelijk,
greet fiepfiep
|
|
|
Post by Radikal B on Sept 15, 2005 20:58:58 GMT 1
Dan moet je misschien wachten op die dancehall lessen in het cc sintandries in Antwerpen. Dat is niet overdreven ver weg van Maastricht. Keep an eye on the forum...
|
|