|
Post by bramsun on Aug 27, 2005 19:13:41 GMT 1
greetings soundbwoy's and reggae massive, kan iemand ons helpen, ik ben op zoek naar de studio one version "let them try" , origineel van alton ellis. kan iemand ons de digitale versie bezorgen we zouden jullie heel dankbaar zijn greetings thx bramsun
|
|
|
Post by ja on Aug 28, 2005 7:41:42 GMT 1
|
|
|
Post by bramsun on Aug 28, 2005 9:42:08 GMT 1
thx amigo maar we zoeken infeite achter de instrumental, liest digitaal dan, als je me daar zou kunnen mee helpen bless ;D
|
|
|
Post by original nuttah on Aug 28, 2005 17:01:27 GMT 1
Sorry maat, instrumental is nooit door studio 1 gereleased. Het nummer is wel op12" uitgebracht dus heel misschien staat de instr. op de B kant, maar ik betwijfel het. Anyway de 12" te pakken krijgen zal zowieso veel moeite en $$$$$ kosten.
|
|
|
Post by bramsun on Aug 28, 2005 17:14:04 GMT 1
hehe dacht et wel ,heb al overal gezocht en nergens te vinden, zelfs internet kan me niets bieden, maar we zoeken verder... dank je wel voor de moeite bless bramsun
|
|
|
Post by BushDoctor on Aug 28, 2005 17:25:20 GMT 1
Vraag eens aan de King Flashman, die heeft serieus wat Studio One steken op vinyl.
|
|
|
Post by bramsun on Aug 28, 2005 20:06:25 GMT 1
thx bushdocter weet je soms hoe ik hem kan bereiken of kan vinden, allesinds een stapje dichter , bless up!!!!
|
|
|
Post by bramsun on Aug 28, 2005 20:08:15 GMT 1
thx bushdocter weet je soms hoe ik hem kan bereiken of kan vinden, allesinds een stapje dichter , bless up!!!!
|
|
|
Post by informer on Aug 28, 2005 21:38:59 GMT 1
look at reggae.be forum daar is hij member en zal je wel zijn gegevens vinden...
|
|
|
Post by oli on Aug 29, 2005 8:23:39 GMT 1
...misschien popa grassie (van reggaebelgium.be) of professor cat (radio centraal) die hebben ook een serieuze studio 1 collectie.Maar dan zou je de studio one version hebben.Niet echt digitaal dus. Freddie mc. Gregor heeft er een modernere versie van opgenomen.Staat het niet op ..sings jamaican classics?Als je wilt speel ik hem rap op cubase.Waarvoor moet het dienen? en Motown, is dat genk of zo?
|
|
|
Post by Jess on Aug 29, 2005 9:38:43 GMT 1
Met dit ( enkele dub vocals ) of de 12" zulde het moeten doen anders gadde diep moete digge : s39.yousendit.com/d.aspx?id=2Q8NFO26QMXET1R7XKU5PCSEQJLet him dub - the aggrovators - album : dubbing it studio 1 style / producer Bunny lee. Indien bruikbaar is een fles havana club goed hoor ;D BTW ALTON ELLIS ZOU NORMAAL AL ZIJN VERSIONS MOETEN HEBBEN, DUS GEWOON AAN DE SESSIE ORGANIZER VRAGEN OF DAT DIE DA KAN CHEKKEN !!! Zal je veel koppijn besparen.
|
|
|
Post by Jess on Aug 29, 2005 9:52:21 GMT 1
Mhhh the agrovators versie is wel very dubby , zal is kijken of ik de 12" kan vinden mss , keep u updated and ga ma al na den delhaize die fles havana halen
|
|
|
Post by bramsun on Aug 29, 2005 11:52:47 GMT 1
thx jess , hele goeie missie, mocht je die 12" nog vinden zou het super zijn!!!!!! ideaal een fles havana club heb ik er wel voor over , maar mocht je eens willen proeven van braziliaanse rum, kan ik cachaca meebrengen mocht je die andere vinden , stuur je ze aub door, dan trakteer ik je op de volgende missies bless up nuff respect
|
|
|
Post by bramsun on Aug 29, 2005 11:55:12 GMT 1
oli hehe motown is gelijk aan moorsele , waar wij afkomstig van zijn , eens zin om moorsele te zien ik gids je doorheen ons dorpje gids is gratis , alleen mmm kan ik wel gebruiken
|
|
|
Post by Jess on Aug 29, 2005 14:14:20 GMT 1
Yow ik heb 12" hier met eerst 2.20 met vocals , dan 2 minuten instrumental en dan 2 min voc/dub aan 1 stuk gemixt.
Ik kan daar wel een 2 minuten version van maken als ge da wilt ( ale kan proberen )
Laat iets weten ......
|
|