Stampvolle Kavka gisterenavond. Zelfs om half twaalf (eindelijk!!) al. En bovendien allemaal volk dat ik eigenlijk nog nooit op feestjes gezien heb. Drie pluspunten dus.
Ook de vernieuwden inkom is heel knap en praktisch. Nadeel gisterenavond was inderdaad wel vooral de hitte (airco zou leuk zijn). Wa was da seg ;D
Muzikaal was het feestje gisteren niet echt voor mij bestemd maar aan het enthousiasme van de sounds zal het zeker niet gelegen hebben. Wel één puntje van kritiek: zo schandalig veel muziek om uit te kiezen en toch moeten bepaalde nummers blijkbaar drie keer op enen avond gedraaid worden (diene vernieuwde joyride riddim daar met oa Shaggy).
Laat ons in ieder geval hopen dat veel van die jonge mensen die er gisteren waren de smaak te pakken hebben gekregen en dat de aanwezigen ingezien hebben dat er ook voor 12u al stevig gefeest kan worden
ben echt blij da ge da zegt visionz!!!! ik heb me der mateloos aan geërgerd. ik zat precies terug op reggaegeel.
het lijkt soms alsof er gene muziek niet meer besta van voor 2008.
of da sommige sounds maar 2 cdkes bij hebben om heel den avond mee te vullen.
pas op!! het was een boem van een feestje. ik heb eindelijk Chaka chaka gezien. ik vond het heel goed. proper gemixt mss iets teveel pull ups, maar deftig setje van de mannen. heel consistent.
goeie tunes...
ik was wel blij dat civalizee overnam met feel good van den beres enzo. effe een verademing op het dancehall geweld.
hoe graag ik ook vybz kartel, laden, jah vinci, vegas,... hoor, af en toe een zwoel reggaenummerke dertussen is zalig.
ik vond het dus ontzettend jammer (de meeste hebben het precies wel niet gemerkt, doordat het hun eerste reggaefeestje was of zo) dat ineens alles wat chaka chaka had gespeeld terug kwam, bijna opeenvolgend dan nog.
ge kunt al is iets terugspelen. ge kunt al is gemist hebben wat dervoor allemaal gespeeld is. maar dees was toch wel erg.
gelukkig heeft civalizee het nog goe gemaakt door veel sfeer te scheppen en enkele bangelijke originele tunes, dubs en RMX'kes te draaien.
major lazer: een boem
mavado op den bob sinclar riddim: boem
beste sound van de avond in mijn ogen, ookal was iedereen moe en uitgeput en uitgezweet: IVORY!!!!!
vette set. al die 90's classics, veel dinges van voor mijnen tijd(wat ik zoiezo graag hoor) en dingen die ik nog nooit had gehoord.
nice mannen, origineel setje.
zo van, dees gaan wij nu draaien vanavond. als ge het niet goed vind, kiss my ass
;D
't valt wel op dat de jeugd echt wel een voorliefde voor de nieuwe dingen heeft.
ik heb ne goeien avond gehad uiteindelijk. ook al zaag ik hier over de playback's. maar ik vind dat sounds (big or small) der toch op moeten letten.
tunes waar de tent in 2004, 2005, 2006 werd mee platgespeeld werken ook nog ze.
zeker als ge ne sound zijt gelijk als civalizee, die mss de beker niet gewonnen hebben dees jaar. maar gisteren toch weeral hebben laten zien waarom ze da vorig jaar wel gedaan hebben.
ver de rest. geslaagde avond.
laat het vers bloed maar toestromen.
nieuwe massive is nodig om al die papa's en mama's te vervangen die niet meer buiten komen