jacob
3 star frontline soldier
|
Post by jacob on Oct 4, 2009 19:27:47 GMT 1
Silverbullet blijkbaar gemist dan ? King Sergio kga mijn upload limiet ni verspillen om da filmke te uppe Silverbullet idd jammer genoeg moeten missen. Ik heb anders toch wel genoten van King Sergio, big up unoself !
|
|
|
Post by nesta on Oct 5, 2009 13:55:27 GMT 1
Silverbullet blijkbaar gemist dan ? King Sergio kga mijn upload limiet ni verspillen om da filmke te uppe Silverbullet idd jammer genoeg moeten missen. Ik heb anders toch wel genoten van King Sergio, big up unoself ! Better Qualiy wel lachen ... dis antwerp sound and you loose Karma
|
|
jacob
3 star frontline soldier
|
Post by jacob on Oct 5, 2009 15:29:31 GMT 1
Ben ook karma kwijt om een of ander reden, gewoon nen belachelijkaard opt forum.. Merci voor de uploads! Zoude toch ook het filmpke van King Sergio willen uploaden aub?
|
|
|
Post by steve on Oct 5, 2009 15:54:54 GMT 1
whats karma?
idd upload dien king sergio film aub, of vinde da genen toffe???
bless steve
|
|
|
Post by schaap on Oct 5, 2009 18:23:33 GMT 1
|
|
|
Post by sergio on Oct 5, 2009 18:39:22 GMT 1
Bedankt Schaap, hier was ik op aant wachten..
Bless
|
|
|
Post by heszuss on Oct 6, 2009 15:05:52 GMT 1
Big up King Sergio Badman from birth, Big up unno self... Dieje dub van Busy was een Boem!!!!
|
|
|
Post by firebration on Oct 6, 2009 16:16:37 GMT 1
Big up King Sergio Badman from birth, Big up unno self... Dieje dub van Busy was een Boem!!!! IK HEB GISTEREN OOK AUDIO GEHOORT VAN DE 5DUBS AND GO;;WE ADDEN LIVE MAAR DE VIER LAATSTE SOUNDS GEZIEN; DE SERGIO HEEFT DAAR DIK GETUEERD MIJN GEDACHT....5 PULLUP TUNEZ!!!BIGUP!!!!
|
|
|
Post by huh de battyman on Oct 6, 2009 17:10:03 GMT 1
Big up King Sergio Badman from birth, Big up unno self... Dieje dub van Busy was een Boem!!!! IK HEB GISTEREN OOK AUDIO GEHOORT VAN DE 5DUBS AND GO;;WE ADDEN LIVE MAAR DE VIER LAATSTE SOUNDS GEZIEN; DE SERGIO HEEFT DAAR DIK GETUEERD MIJN GEDACHT....5 PULLUP TUNEZ!!!BIGUP!!!! geloof dak in ne andere venue stond dan, want die wicked pulll up tunes heb k toch ech gemist, kan me veels te lang spelende tunes herinneren me een duffe droge veels te tamme speech die geen impact had. waar was da dan
|
|
|
Post by steve on Oct 6, 2009 17:42:34 GMT 1
|
|
|
Post by huh de battyman on Oct 6, 2009 18:02:08 GMT 1
moet elken mc staan schreeuwen als een varken om indruk te maken, let the tunes speak me say!!!!!!! Sergio fucked your girl and she liked it!!!! wicked punchline bless ja ma mc-en gelijk of da pap en mam in de kamer ernaast liggen en wakker kunnen worden geeft een slaapkamer dj idee en gene stageshow feeling of nie?
|
|
|
Post by sergio on Oct 6, 2009 18:23:28 GMT 1
Big up iedereen die het goed vond.. Big up iedereen die het minder goed vond... Wat mc-en betreft,dat het niet TOP is,weet ik ook wel. Kan beter,maar experience teaches wisdom,dat verbeterd wel. Toch een ervaring dat niemand me afneemt.
Blessing to you ALL....One Love
King Sergio
|
|
|
Post by huh de battyman on Oct 6, 2009 18:50:49 GMT 1
Big up iedereen die het goed vond.. Big up iedereen die het minder goed vond... Wat mc-en betreft,dat het niet TOP is,weet ik ook wel. Kan beter,maar experience teaches wisdom,dat verbeterd wel. Toch een ervaring dat niemand me afneemt. Blessing to you ALL....One Love King Sergio Big up King Sergio voor uw oprecht reply, respect voor uwe set, neem t als opbouwende kritiek, ben nie hier om u slecht te maken, tunes ware goe, speech minder zoals ik al zei, tunes draaide wa lang, maar goei ervaring die niemand u afneemt das waar respect daarvoor!
|
|
|
Post by houstony3k on Oct 6, 2009 18:51:22 GMT 1
Big up iedereen die het goed vond.. Big up iedereen die het minder goed vond... Wat mc-en betreft,dat het niet TOP is,weet ik ook wel. Kan beter,maar experience teaches wisdom,dat verbeterd wel. Toch een ervaring dat niemand me afneemt. Blessing to you ALL....One Love King Sergio Co-sign...spoken like a man
|
|
|
Post by originalnuttah1 on Oct 6, 2009 21:42:13 GMT 1
Big up King Sergio, ik vond het wel goed SilverBullet Belgian war sound for da future?
|
|