Zion_
2 star soldier
|
Post by Zion_ on Aug 5, 2009 11:46:02 GMT 1
wel oppassen met fihp da heeft een zeer strenge "door policy" WINK WINK WINK Die door policy was de voorbije 3 jaar geen probleem meer. Sinds de reggae daar (zo goed als) verdwenen is, is die hond ook weg! *edit* Busy speelt tussen 19u30 & 20u30, volgens de website.
|
|
|
Post by owkes on Aug 9, 2009 15:49:05 GMT 1
best ook in VVK tickets fixen 35€ voor een uurtje busy is net iets te veel vant goeie......
|
|
|
Post by Kinja on Aug 10, 2009 15:43:04 GMT 1
Ik heb nog een plaats over vanuit A'pen/Mortsel naar Busy en terug. Misschien zelfs wel twee.
Als ge zin hebt om tussen drie rotkoppen naar ginder te rijden, stuurt dan een pm'ke.
|
|
|
Post by Dunda B on Aug 10, 2009 18:40:31 GMT 1
zal ook wel eens een kijksken gaan nemen dagske fihp kan nooit geen kwaad see y'all in the frontline met een grote beljam vlag?
|
|
|
Post by owkes on Aug 10, 2009 21:53:54 GMT 1
Met een Belgische vlag betwijfel ik. Maar 9/10 wel in de frontline
|
|
|
Post by Mikey Ché on Aug 13, 2009 11:27:18 GMT 1
Vanuit Antwerpen heb ik nog 2 plekjes id auto vrij... En ik denk ook nog wel te blijven voor Roots Manuva vlak erna. Kga misschien erna ook nog wel feesten in Bruhhe...
|
|
|
Post by skandalamophana on Aug 13, 2009 12:45:58 GMT 1
Vanuit Antwerpen heb ik nog 2 plekjes id auto vrij... En ik denk ook nog wel te blijven voor Roots Manuva vlak erna. Kga misschien erna ook nog wel feesten in Bruhhe... wat een ingesteldheid! karma+
|
|
|
Post by LadyMiki aka Warrior Queen on Aug 14, 2009 12:55:52 GMT 1
BrrrrrrrrBusy! khem er BRRRRRGOESTING in!
|
|
|
Post by Mikey Ché on Aug 16, 2009 7:07:23 GMT 1
Busy was goe maar te kort... verslag volgt op reggae.be
|
|
|
Post by owkes on Aug 16, 2009 12:04:34 GMT 1
beetje schandalig eigenlijk om den eenigste dancehall artist op heel het festival maar 45min te laten spelen..... was wss ook het eenigste optreden op het festival waar na afloop de rosse van de security wa breed moest komen doen..
|
|
|
Post by Kinja on Aug 16, 2009 12:20:14 GMT 1
een uur en een kwart rijden... aangekomen om 17.00. Feest in het park is veel kleiner geworden dan vroeger. Valt eigenlijk gewoon geen klote te doen of te zien. Dan maar een veel te dure ranzige bacardi mojito gedronken die naar water smaakte. Wachten op Busy, de paar dancehall koppen die er waren stonden allemaal strakker dan een bos ajuin! Iedereen was klaar.
Lady lynn was bezig, de 'grote' (hmm) tent stond ramvol tot buiten. Daarna Busy. Dezelfde tent staat halfvol. Maximum 80 busy fans de rest van de halfvolle tent kent enkel britpop of andere stubru muziek en staat erbij en kijkt ernaar. Busy is super!!! Hit after hit!! Met live band! De enkele fans gaan door het lint! Natural/Musical High! Ik was bloednuchter maar ging in extase. De mic stond vreselijk slecht afgesteld, rukgeluid, maar kom, gewoon losgaan en springen! En na 45min stapt meneer zonder iets te zeggen van het podium. De band begon net een MJ nummer te spelen, iedereen denkt 'deel van de act, hij komt wel terug'... NOT! de FIHP crew doet teken dat het gedaan is en komt alles afbreken. WOEDE !! zelden zo fucking pissig geweest!!! dan maar ongenoegen laten blijken en bottelen!! (met aansteker en plastic flesjes als het ware. wegens gebrek aan degelijk materiaal ) Volgens mij krijgt ge daar in JA minstens 100 glazen flessen voor tegen uwen bol! 45 minuten mega hard geamuseerd voor 30 (!!!) euro en in totaal 2.5u rijden. Dat wat je noemt 'teleurstelling'.
|
|
|
Post by shakazulu on Aug 16, 2009 12:24:22 GMT 1
Ik kan het voorgaande alleen maar beamen, geluid trok echt op nix, veeeel te kort, en die hond, die is er nog wel en hij deed zn werk ook..
ik heb me geamuseerd maar ik heb mij toch serieus afgeript gevoeld
|
|
|
Post by mr vito on Aug 17, 2009 6:25:44 GMT 1
een uur en een kwart rijden... aangekomen om 17.00. Feest in het park is veel kleiner geworden dan vroeger. Valt eigenlijk gewoon geen klote te doen of te zien. Dan maar een veel te dure ranzige bacardi mojito gedronken die naar water smaakte. Wachten op Busy, de paar dancehall koppen die er waren stonden allemaal strakker dan een bos ajuin! Iedereen was klaar. Lady lynn was bezig, de 'grote' (hmm) tent stond ramvol tot buiten. Daarna Busy. Dezelfde tent staat halfvol. Maximum 80 busy fans de rest van de halfvolle tent kent enkel britpop of andere stubru muziek en staat erbij en kijkt ernaar. Busy is super!!! Hit after hit!! Met live band! De enkele fans gaan door het lint! Natural/Musical High! Ik was bloednuchter maar ging in extase. De mic stond vreselijk slecht afgesteld, rukgeluid, maar kom, gewoon losgaan en springen! En na 45min stapt meneer zonder iets te zeggen van het podium. De band begon net een MJ nummer te spelen, iedereen denkt 'deel van de act, hij komt wel terug'... NOT! de FIHP crew doet teken dat het gedaan is en komt alles afbreken. WOEDE !! zelden zo fucking pissig geweest!!! dan maar ongenoegen laten blijken en bottelen!! (met aansteker en plastic flesjes als het ware. wegens gebrek aan degelijk materiaal ) Volgens mij krijgt ge daar in JA minstens 100 glazen flessen voor tegen uwen bol! 45 minuten mega hard geamuseerd voor 30 (!!!) euro en in totaal 2.5u rijden. Dat wat je noemt 'teleurstelling'. perfecte samevatting alleen hebbek nog volle pot betaald
|
|
|
Post by Mikey Ché on Aug 18, 2009 20:30:11 GMT 1
|
|
|
Post by Benji!! on Aug 24, 2009 12:21:33 GMT 1
|
|